I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

dynamo414 - some bars to die for (off go the dreadlocks...)

Vår Hiphop - Beats

2008-03-30 10:38

dynamo414 - some bars to die for (off go the dreadlocks...)

http://www.speedyshare.com/924971780.html

kommentera.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-30 11:16
osamplat. Förutom Sage francis då. Och de uppklippta trummorna. Resten är osamplat. Sage francis tas ju dessutom bort om nån vill rappa på det. Basattnivet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-03-30 12:11
den ljusa slingan håller inte den är falsk som fan iaf i slutet av den hela tiden
beatguru

2008-03-30 12:16
nop...its not
Producent

2008-03-30 12:17
jo de gör den vissa toner ligger helt fel.

over n out
beatguru

2008-03-30 12:18
nop they´re not.

2008-03-30 12:44
bra trumprogrammering och melodier, det är lite för hektiskt i vissa ställen men det fixas efter nån har kickat rader på den eller

2008-03-30 14:51
oki...upp

2008-03-30 17:53
Jag tyckte om väldigt mycket iaf, behöv ingen som rappar på detta

2008-03-30 18:49
Maketo: Försöker att inte vara dryg men jag ser det såhär...bamz0r har som du kanske sett konstant dissat i princip alla beats han har kommenterat. Inte bara mina. Men ofta mina. För att jag oftast samplar. Han gör det för att provocera/nedvärdera. Då får jag vara dryg. Det ingår liksom.

Dessutom är jag till skillnad inte ute efter att få höra vad jag gjort fel. Jag Diggar alltid mina egna grejer och kommer inte ändra nåt för att nån tycker att baskaggen är konstig. Jag får kritik ibland och, helt ärligt, blir alltid förvånad. Förutom när kritiken kommer från Bamz0r. Det räknar jag med.

Skriv gärna att beatet suger. Det är lugnt, men ge mig inte tips om hur hihaten har fel ljud etc...

tack och peace

2008-03-30 18:50
Och Maketo: ska kolla in dina grejer när jag kan (sitter på jobbet) och sen hör jag av mig.

2008-03-31 18:44

alla barnen inklusive moderaterna ville ha konstruktiv kritik i sina trådar utom dynamo för han är dryg som en tvättsvamp...

typ, eller?

2008-03-31 19:01
mrn: precis. Tänk på killen utan självkritik inför idol-juryn. Thats me....

Jag vill bara inte att folk ska berätta hur jag ska göra min musik. Hade jag velat det hade jag bett om det. Jag lägger ut beats för att folk ska få höra mina grejer. Och för att få kommentarer. Får jag en dryg kommenater svarar jag drygt. Försöker nån berätta hur jag ska förändra saker hit och dit svarar jag kanske också drygt. Sån är jag. KOnstruktiv kritik är inte för mig helt enkelt, trots att jag kanske skulle kunna lära mig ett och annat av vissa här inne. Jag föredrar ändå att lära mig på egen hand.

Peace

2008-04-09 14:17
upp med da thread
Producent

2008-04-09 14:37
som sagt toner ligger fel
beatguru

2008-04-09 14:39
bamz0r: du är på riktigt helt dum i huvudet. Varför ska du envisas med att förstöra mina trådar? Lägg upp lite egna beats istället. Men det är klart, du kan ju inte. Du föredrar att göra wacka covers. Lägg ner nu tönt.
Producent

2008-04-09 15:05
amen är du helt tondöv eller?
beatguru

2008-04-09 16:53
bamz0r: har det någonsin slagit dig att tonerna ligger där de ligger för att jag vill att de ska ligga där? Sen om du tycker att de ligger fel är ditt problem, inte mitt.

Väntar fortfarande med spänning på ett beat från dig som inte är en cover. Men kreativitet kanske inte är din starka sida?
Producent

2008-04-09 17:32
ok men de låter falskt åt helvete men du kanske vill ha de så lycka till hej
beatguru

2008-04-09 17:33
tack detsamma.

2008-04-09 23:02
som vanligt dynamo så är det mullig skit(inte bokstavligt talat) du släpper! samma drumloop som ska vi byta trummor med varann btw? låter som det.

OT.
bamzor påminner mig om en vän jag har, det kvittar vad man än skickar till honom så säger han som snällast "idén är bra, men skicka till mig så gör jag det bra", sedan så när man berättar för honom att man börjat tjäna pengar på beats så blir han tyst. beatsmaking är en konstform, om du har nån "magisk gåva att höra att det skulle kunna bli bättre" i DINA öron så håll den till dig själv. OM det inte nu skulle vara helt förjävligt. men det här är tjockare än vad du släppt, så va tyst
http://www.myspace.com/prozakproductions

2008-04-10 11:03
word på den. :)
Producent

2008-04-10 12:23
tror du på allvar själv att jag lägger ut saker som jag jobbar med på min myspace hela tiden?
beatguru

2008-04-10 13:06
annurlunda beat låter fresh.folk säger att nån ton ligger fel men de gör de inte.ifall de skulle göra de spelar ingen roll för de låter bra ändå...peace

2008-04-10 13:08
bamz0r: Har du något - något som helst, förutom en illa konstruerad version av Tainted Love - som du kan visa upp? Om inte, tycker jag du kan ta det lugnt med kommentarer om hur det ska låta. Du har "jobbat med saker" i några månader nu, dags att hosta fram något?

2008-04-10 13:10
Just det, Dynamo, beatet är hett. Och Sage till WOW!
Producent

2008-04-10 14:39
haha varför ska jag göra det? jag lägger inte upp saker här när jag e klar med saker. jag vet bara vad jag hör och sen säger det men om man ej kan ta kritik så ede upp till en. klart du kan tycka att min verision e kass jag bryr inte mig så värst mycket faktiskt.
beatguru

2008-04-10 14:47
Ha, jag ger mig.

2008-04-10 14:49
tajt som vanligt ._. håller inte alls med bamz0r

2008-04-10 14:52
haha va säger ni det är inte falskt för fem öre! beatet är asafett, som oden brukade säga
http://www.myspace.com/mowglibeats

http://www.myspace.com/otisrap
Producent

2008-04-10 16:08
jeje säg va du vill kommer alltid låta falskt hur mycket du än försöker prata bort de. jag försöker bara hjälpa dig. www.lärdigskalor.se

nu skriver jag ej mer här du kan ej ta kritiken tyvärr
beatguru

2008-04-10 16:30

tack för stödet boys.....

tråden blen ju roligare än man kunnat ana.

2008-04-10 18:55
Butternuts: anledningen till att Bamz0r inte lägger upp nya grejer är ju naturligtvis den svåra prestationsångest han har fått efter att ha lekt musikprofessor i diverse trådar. Jag menar, nu måste det ju låta perfekt, inget får vara fel på bamz0rs nästa beat och han vet det.
Producent

2008-04-10 20:26
dynamo gjorde ett beat innan vid 20 den ligger på min myspace om du vill får du kritisera mig lite. men en sak ska du veta, det är bara "balla" saker jag kom på att göra som ligger på min myspace inget seriöst. sånt släpps ej där. jo självklart när dom e klara men ej annars.
beatguru

2008-04-10 20:54
oki. spännande. kikar när jag har tid.

2008-04-10 21:42
kollade bamzors beat och visst du kan ju skalorna o sånt men inget jag diggade, jag har spelat musik sens barnsben inte bara hiphop vilket betyder att jag också kan en hel del. jag vet och säger att hans slinga inte är falsk, den är soft så de du säger är kritik är inte kritik det är något du fått för dig:P
http://www.myspace.com/mowglibeats

http://www.myspace.com/otisrap
Producent

2008-04-10 21:49
han tål ju inte sanningen tydligen de e de
beatguru