I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Checka för dope beats

Vår Hiphop - Beats

2008-04-15 16:29

Checka för dope beats

Har två beats på min myspace som inte har fått någon rappare ännu. Det ena heter Wonders Me och är FREE för alla att använda, ska lägga upp det i tråden bara ja pallar. Det andra heter Street Rythm och är inte free för alla.

myspace 

intresset kan anmälas här eller i pm. och snåla inte med kommentarer=)

peace

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-15 22:26
jaha? hallå här?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-16 12:54
sista upp

2008-04-16 13:22
Fett med kärlek.
Jag tycker båda ärhärliga, men jag skulle vilja ha någon slags variation i slingan på Street Rythm. Eller nåt som sliter åt sig lite uppmärksamhet från stråkarna åtminstone.
Any which way, bra skit. Upp.

2008-04-16 21:01
weheeey=D Respons på Whoa, hot damn them Gods are smilin at me..
Aiit, jag kan känna samma sak angående Street Rythm men nånting i mig säger att det smälter samman med lite rapp. Men hur som hellst, kul att du tittade förbi och la en kommentar. alltid härligt att få kommentarer av vettigt folk(=

peace