I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Beat säljes/skänkes/freebeat

Vår Hiphop - Beats

2008-04-15 17:57

Beat säljes/skänkes/freebeat

Goddagens! Här kommer ett beat som jag har pillat lite på. Säljes till högstbjudande eller ges till nån som visar att de kommer göra nåt med det. Om ingen är intreserad av skiten så går det som freebeat :) whatever

Lyssna och släng gärna en kommentar.

http://download.yousendit.com/56AA80446934C252

2008-04-15 17:58
ska även tillägga att det inte är nåt intro på det nu, det fixar jag sen isåfall. och det ligger en acapella på mest för att jag hade tråkigt.

2008-04-15 18:39
diggar att utifall att man inte berättar om att man är intresserad av att KÖPA beaten så kan man få den gratis
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2008-04-15 19:48
ja, om man vill ha det för sig själv får man ju köpa det. om man bara vill larva sig på det så är det ju bara att vänta tills det blir free.

pissluffare, har ni inget bättre för er.

2008-04-15 20:05
är det inte lite fånigt att vara så egenkär i ett beat att man inte kan unna någon annan att kicka på det?

neh
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2008-04-15 22:12
men ge dig för fan. och förresten, unna NÅGON ANNAN att kicka på det? som att jag ska köra på det själv.

2008-04-16 16:31
haha har jag? okidoki then. Jag förstår inte vad ni två ska in i den här tråden att göra. och du känner mig för att veta att jag är stressig antar jag? jaja, stick around och fortsätt lägga dryga kommentarer om det nu gör din dag bättre, jag tänker iallafall bortse från allt du har att säga.