kan du inte langa speedyshare länk??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SilentHeart P17 nej tyvärr, ja har allt på myspace, man får lyssna där igenom
den här sidan suger fett..
vet du varför ingen komenterar För att du är keff fan sheet langa som free beat då ska du se att komenterarna bara rasar in
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SilentHeart P17 jaha så du menar att beatsen blir bra när ja langar dom för free? beatsen e inte keffa.du har en ap smak som samtidigt når din röv. gå o lyssna på fronda eller Samlpade svenne låtar
om du vill Jiddra på alvar så kom hit då men det jag menar är att det är roligare att komentera något man kan tanka och inte bara lyssna men du är väll för pundad för att fatta det
och jag har aldrig sagt att beatsen är keffa DU ÄR KÄFF SKREV JAG
Producent
2008-04-26 17:42
Jobba på dina trummor. Melodierna och det låter bra, men trummorna låter omedveted mesiga.
SilentHeart P17 : men dui har ju bevisat dig riktigt dum, Om ja sätter upp den för nerladdning då kan vem som helst baxa den..har du tänkt på det...
The_Donut P17 : trummerna! ok manen, alla har sin smak där på trummer, piano beatet måste ha sånna trummer annars sabbar man melodin o rappen,,du tänker på kraftiga basiga trummer,alltså smuttsiga förmodlar ja?
Producent
2008-04-26 21:57
Nä inte direkt att du gör något fel. Mer att du borde tänka på att träna extra mycket på trummorna då det är det du är "svagast" på just nu.
Producent
2008-04-26 21:58
Lysnade på lite fler beats nu och trummorna är mycket bättre på många av dom. Men träna ändå ;P
The_Donut P17 tackar manen,Beatsen e gjorda hemma så sätt,har inte så mycket att välja i mellan men ja ska tänka på det
Den där silentheart är ju riktigt jävla dum i huvet sett hans dumma komentarer över allt, plus att han lägger ut beats som inte är hans och påstår att det är hans, den jävla tönten borde blockas!Om jag ser han när ja kommer hem till sverige så får han skylla sig själv, hoppas du ser detta tommy så kan du komma med ditt "tuffa gäng" Till beat fett som fan mannen!
skönt! soft som fan:) .... appropå med det dära att folk vill ha speedy länk.. och du säger att man kan baxa den då... öh om du nu låter än lyssna på din myspace så kan man sno den ändå.... svårt att tanka ned wc3 inte bögspelet wc3 utan ett program så är de bara att sno dina beat hur mkt man vill... peace :=)
Punkt26
drezaz P18 : ajo men han kan hålla sig till Fronda istället,det e väll där han hör hemma
Mr.e P19 : jo tack det vet ja mycket väl att man kan göra ,men hur många e det som kan det lixom? det e en större risk att sätta upp den som ner laddning
Grabbar... Ja e inte ute efter klagomål, utan komentera beatsen istället e ni snälla..
Silentheart, Sluta vara så jävla uppkäftig, du är chokt mkt keffare än denna snubbe, hörde it beatet, men har sett dina kommentarer, och du är chokt uppkeftig, sluta upp förfan, denhär killen ska ha kredd förfan it nån jävel som kmr å keftar bara, fyfan..
MurZ P0 tack manen för att du står på min sida, finns hopp på whoa trotts allt.den åsnan tror att han e dr dre me sina fake beats ,, vad tycker du om beatsen,lite gammla,har fetare beats men lägger aldrig upp dom på whoa
tjenare
jag känner SilentHeart sen tidigare
är inte han Skinhead nu???
Jag har inte träffat han på snart 2 år
men aja låt han bara vara okey
ingen idee att bråka med honnom
drezaz P18 men aja
Skit bra beats
gilla dom väldigt mycket
fortsätt så du är bra på det du gör :)
BeatProdd P17 : va fan gör en skinhead på whoa.. han måste vara vilse..aja jaskiter i han... man tackiar manen..
helt okej beat överlag! Jag hade nog gjort trummorna lite mer på, om du förstår vad jag menar.. sen kanske lagt lite låga strings-fillins lite här och där. Är det native instruments grand piano vst du kör eller?
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz "Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo
rille_ P16 : Ja har kört me cubase,det va mina första beats på cubase ..annars bruykar ja köra Reason men nu slänger ja allt o ska köra logic
Producent
2008-05-05 18:53
Komentera beatsen tack! nog om Silenheart
håller med han har juh tagit bort sitt konto snacka med han igår så skit i silentheart nu J-Nine beatsen är ass sköna en en gång du kan din sak
BeatProdd P17 : har han det hehe.. Fan man tackar..skönt att höra att ingen klagar. du proddar oxå.. gå gärna in på Audio o lyssna på mina låtar.. (j-nine)
sköna beats, keep it up. fortsätt såhär peyz
tror inte så många komenterar längre :/ shysta låtar inne på audio gilla som fan :) har du hört mina beat??
beatet var riktigt skönt, men håller med om att en liten låg string skulle sitta fett på beatet. Sen låten "Beats" var det tredje beatet i mixxen riktigt soft. Keep it up maaaan! Sen angående uppläggning av beats så kan du ju bara lägga upp ett beat med dålig bitrate, t.ex 96kbit/s eller mindre ELLER det bästa som också gör att du behåller kvalitén är ju att lägga in en röst eller acapella över alla loopar ;)
hon var snygg långt ifrån.. ..men långt ifrån snygg
YeaH Ziad lägg upp coockie på beatet ngn svag röst som maler på beaten,mitt internett seegar nu och buffrar hela tiden,så ja kan inte lyssna så bra men,ta detta som ett bokmärke så länge då,så droppar ja in med en komentar eller så tar vi de på msn eller ngt,hadet peacee // Kalle
Kalliistudios© 2:avåningen
BeatProdd P27 : tackar man,na langa hit så får man höra,adda mig på msn,Phumaz_57@hotmail.com andravåningen: Yao..aight men linan e lös nu,så det e ingen ide o sätta upp nått igen.. nr54 X1: thaaanx