Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-05-03 12:30
fyfan va kass :P pallar ej säga det som e dåligt för då blir du arg. hejs
beatguru
Fett. Jag skulle bjudit på detta om jag fick till det, men det är ju du som har koll på vad du kan ge bort. Bra skit, och inga kommentarer. The life.. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackar Butternuts. Och Bamz0r. Känns som att en snubbe som du,med sådana topproduktioner på sin myspace borde ha fullt upp med att skriva skivkontrakt and what not, i stället för att spela cool på whoa.
Han spelar inte, han är. Och du vet väl att han aldrig skulle lägga upp sina "bra grejer" på internet?
Så du menar att det finns ÄNNU fräshare grejer som ingen får höra? Daamn....får cravings nu. Vill höra, vill höra, vill höra.... Bamz0r....snart större än neptunes.
fett skön, ovanligt
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Producent
2008-05-03 17:20
yes, tror du jag lägger upp saker jag arbetar på nu på min myspace innan dom är släppta? nej
beatguru
jkj är ju klockers annars. Lite falska toner här och var. Sweet shit mannen. Erkänn bara att du driver kompis.
Producent
2008-05-03 17:41
ok var? ge mig sekunden där det är falskt
beatguru
18 och 30 sek. Kan oxå vara ett dåligt val av orgel. Men det låter falskt. Vilket är roligt då du framställer dig själv som Mozart med musikörat. Men oavsett det är "beatet" bedrövligt. Förstår att du harSean kongston på dina toppvänner. Åter till topic. Nån annan?
Producent
2008-05-03 18:21
jaja.back on topic. Nån som vill kommentera?
alla är inte födda lika det är vell tur de. Men bamz0r måste kommit ut från ett röv hål eller något
yoyoyo
hur kan du ge detta som free asså mannen du kan juh tjäna pengar på detta
love the drums:D galet tungt
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
tackar å det grövsta. Jo, jag kanske skulle kunnat kränga detta för en liten peng men eftersom jag inte pysslar med detta för cashen så ger jag hellre bort grejer. Anledningen till att jag inte ger bort det till nån av mina vanliga emcees är att jag inte kände att nån av dem passade på det. Så då får Whoa smörja kråset istället. peace.
jepp. upp
okey men det var något av det bästa jag hört på länge
bamz0r du är pinsam, Fett beat, riktigt fett!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
skön, men inte min stil.--
å så upp
Jävligt ovanligt men kickar inte på sådana beats hehe men du kan holla om du är redo för en utmaning ;) www.myspace.com/sebboo
tack...upp
samma som GettoBird.. inte min stil asså, men fett iaf :) - PeYz'N'LoVe
i play with barbie dolls, but im a big boy..right? 0.o
tack....upp
ingen som spelat in nåt än?
Bra jobbat! jag diggade det mycket!
hahah NEMEN KOLLA BAMZOR SKREV NÅGOT NEGATIVT ÄVEN I DENNA TRÅDEN HELT SJUKT ?!
Organism 12 Sveriges genom tidernas bästa rappare hade alltid haters i trådarna, så jag räknar inte med att alla älskar min skit heller.
tackså mkt. ingen som spelat in nåt?
Det va lite annat. Helt O.K!
En stor kuk är en liten tröst i ett fattigt hem