I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

4 freebeats - CaffoholiC.info.se

Vår Hiphop - Beats

Promotor

2008-05-07 12:07

4 freebeats - CaffoholiC.info.se

Nu slänger jag upp 4 freebeats pga lansering av ny hemsida som jag byggde under natten :)

* 2 gd 2 b freebt (2 good to be freebeat)
gjordes 18 april och släpps idag för att jag inte känner att jag har användning av det!

* Summer
gjordes förra sommaren då jag lekte mig fram i reason (jag är en fruity loopsare) och detta blev resultatet..

* Nice trumpet
har legat uppe på myspace innan för lyssning, nu finns den som freebeat! c.a 1 år gammalt beat...

* Piano synth
har funnits som nedladdning under ett väldigt bra tag på min Myspace, men kände för att ladda upp den där med!

Alla 4 beatsen ligger under beat-sektionen på hemsidan, och det är faktist det enda innehållet på sidan för tillfället!!
Har ni några åsikter om beatsen, hemsidan osv. så tar jag glädjligen imot det :)
kritik mottas även med ett leénde, vare sig bra eller dålig!

MR CAFFO
MR CAFFO
MR CAFFO
MR CAFFO
MR CAFFO

pz!

2008-05-07 12:48
tyvärr måste jag säga att jag inte gillade något av beaten :( lät för onaturliga på något sätt, typ som att de ville vara chill men inte lyckades. eller nåt.

sen om du ska reklama för att du kan fixa hemsidor åt andra kanske du bör fixa upp din egen lite först, den är väldigt plottrig nu
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Promotor

2008-05-07 13:07
N_Jack P16

plottrig?

Jag håller på att fixa den, men har ingen lust nu, kaffebrist..
hade tänkt att "städa" den lite när jag orkar, byta ut menyn osv...

tack för kritiken dock!
pz