I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

dynamo414 - its over now sukkas

Vår Hiphop - Beats

2008-05-19 19:28

dynamo414 - its over now sukkas

Ok. Jag gör slut nu men lämnar er med ett gubbfett beat. Osamplat (i och för sig oviktigt, men för vissa är det ju tydligen asviktigt?).

från och med typ nu så finner ni mig på myspace.

Peace out.

just det, beatet heter "fond of a ton".

http://www.myspace.com/dynamo414

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-19 19:35
det hade ju vart gulligt om du avsluta med ett freebeat

jag tycker beatet var riktigt skönt,gillade trummorna riktigt mycket
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-19 19:42
freebeat? knappast mannen...det finns gott om freebeats i detta forumet. Inte så bra kanske men free....

2008-05-19 19:49
ne jag menade inte just detta beatet

2008-05-19 19:51
ok...kul att du diggade förresten. Känner mig oehört bitter idag bara.....:)

2008-05-20 10:25
sista uppen

2008-05-20 13:27
Jag tycker inte heller att det har någon betydelse om det är samplat eller inte, men det är kul att dina osamplade beats har fått ännu mer volym och bättre slingor. Dom har kort sagt blivit större, men du borde inte lägga samplandet åt sidan. För det gör du grymt bra.

Catch you in the bulletins.

2008-05-20 14:07
Dynamo fan mannen lägg inte av nu

du är bra juh för fan
gillar dina freebeat som fan juh

2008-05-20 14:07
eller jag gillar allt du gör men ändå

2008-05-20 14:43
varå skaru lägga ner? fan de får du ju inte göra:O beatet va tungt som fan iaf, de enda som va jobbigt va kanske att trummorna va smalare än syntharna, men annars guld!
http://www.myspace.com/mowglibeats

http://www.myspace.com/otisrap

2008-05-20 15:32
Nice, bra gjort! Slow load var också bra fan! Får hålla koll på myspace nu då.
tåg, tåg och...tåg!

2008-05-20 16:32
Han ska väl inte lägga ner musiken, bara whoa. Musik är väl inget man bara kan sluta med rakt upp och ner?

Beatet gillade jag väl inte sådär jätte mycket, ren smaksak. Grymt gjort, trevlig melodi och har bra variation o.s.v men gillar inte ljud valen kanske direkt, trummorna är grymma dock! Bra beat.

2008-05-20 17:33
För att förtydliga. Yoni har alla rätt. Jag kommer inte lägga upp mer här. Lr överhuvudtaget hänga här så mycket. Men jag kommer naturligtvis fortsätta att göra musik. Och Sixten Ep kommer....

Men ni får helt enkelt hålla koll på min myspace om ni bryr er....

2008-05-20 20:57
Det tror jag det är ingen som gör faktiskt, mest du själv som uppar dina trådar. Inget illa menat men folk i beat-forumet bryr sig bara om freebeats och inte själva producenten.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?

2008-05-20 23:03
Dynamo414 P33 sluta göra feta beats.. Du får oss andra att se ut som amatörer hehe..

2008-05-21 00:53
Jag har favoritat din myspace det har jag dynamo. Du droppar konsistent tungt skit. Men hoppas ändå bli påmind när sixten släpps? Fan kommer sakna dig på whoa. Dina freebies var cp sköna och dina icke freebeats varockså cp tunga. Du var praktiskt taget enda aneldningen man kollade in beat forumet ibland... Hopp om att få se ett dynamo beat till... Aja har ju din myspace så det är chill. Men ändå :/

Tvär fett beat förövrigt, äckligt faktiskt

2008-05-22 15:44
upppppp