I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Same ol´mellow shit by Spell...

Vår Hiphop - Beats

2008-06-06 00:53

Same ol´mellow shit by Spell...

Inget nytt, samma gamla tråkiga Spell hehe, just doin the shit he likes to listen to...

spana in "Robu" på min myspace.

one

www.myspace.com/spellbeats

Catapults Ent.

2008-06-06 12:16
Kunde inte sagt det bättre själv, fast minus "tråkiga". Alltid bra. Alltid kreativt. Alltid hiphop. Högt, högt över whoastandard. Du, Butternuts, donut och några till är anledningen till att jag trots allt inte ger upp svensk hiphop.

Inte illa det.

Är lite avundsjuk på att du inte behöver sitta med synthar och grejer för att få till fet hiphop. Det behöver oftast jag..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-06 23:25
men vafan avundsjuk..?

nu misstolkar jag det snarare som om du pikar mig för att jag inte kan göra "egen musik" som du kan haha, well well, inte har väl du problem med att sampla eller..?

missförstånd? maybe not, u never know until u get a real answer ;)

one
Catapults Ent.
Producent

2008-06-07 01:20
"Du, Butternuts, donut och några till är anledningen till att jag trots allt inte ger upp svensk hiphop."

Yes! jag kom med! haha :P

jävla skönt spell

2008-06-07 06:26
Spell: Paranoia will destroy ya.

Ingen pik what so ever. Jag kan sampla jag med. Men du flippar dina samplingar lite så där Premieraktigt vilket jag sällan lyckas med. Så för att inte mina beats ska bli för enahanda lägger jag oftast till en fulsynth av något slag när jag kanske kunnat låta bli egentligen. Så, beröm till dig för det. En annan som är duktig på det är tidigare nämnda Donut.

peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-07 12:09
då hänger jag med...

det var som fan, jag måste erkänna att jag inte har föreställt mig att du lägger till egenspelat materiel i de flesta av dina grejer... men det gör du alltså..?
Catapults Ent.

2008-06-07 12:52
Inte på allt. Men på rätt mycket. framför allt på senare tid (läs 2008).
Producent

2008-06-07 16:44
(det gör jag iofs också)

2008-06-07 20:37
det var som faen....

jag har gjort det i vissa grejer faktiskt en ganska ny grej också, men där träffar du nog rätt dyno, visst använder jag oftast endast samplignen som utgångspunkt.

tack för den!

one
Catapults Ent.

2008-06-08 18:10
men shiiiit... ta en titt vet ja!
Catapults Ent.

2008-06-08 18:14
man kan alltid lita på spell.. big up!

2008-06-08 23:09
fet shiieeet som vanligt här... Alltid skoj att titta förbi Spells trådar och få lite ljuv musik i öronen

peace

2008-06-09 11:13
tackar mayn!
Catapults Ent.

2008-06-09 13:07
soft beat måste ja säga....fortsätt göra ditt