I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2 nya freebeats 1 osamplat och det andra Samplat från JHprod

Vår Hiphop - Beats

2008-06-08 18:50

2 nya freebeats 1 osamplat och det andra Samplat från JHprod

Jo idag hade jag lite tråkigt så jag satte mig vid FL och lekte lite grann fick fram dom här två beatsen

Osamplat

Samplat

Kvallan på de samplade kanske inte är den bästa men det är inte mkt att göra åt ;)

Glöm inte konstruktiv kretik

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-08 18:58
Glömde säga att jag är ganska ny i det hela så kan inte med FL så jätte bra :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-08 18:58
Endless tycker jag gick lyssna på. Kanske inget jag skulle kicka på nu men man vet inte än.

Tung gung är en beat man kan göra en rolig låt för det påmminer lite om Gadget. Det är inte nått rikitg gangsta beat. Med tanken på att det var osamplat tyckter jag att det var bra.
Rappare är olyckliga sångare

2008-06-08 18:59
Okej thx Tim

2008-06-08 20:04
Ni va snåla idag

komigen whoa upp!

2008-06-09 20:11
ner 13 ggr och 18 ggr fan va snäla ni är!

2008-06-09 23:41
diggar endless love , kan bli kick på det;)

2008-06-10 12:16
Det är en enda röra alltihop, låter extremt midi.
Typ som om du sätter någon unge på ett piano :)

Dina samplecuts hörs för mycket, går att tona ner, och basen går falskt.
Kämpa på =)

2008-06-10 14:47
tack för tippet S-Media

Och dalle om du skulle kicka lägg upp länken då ;)

2008-06-10 16:34
ska ja va ärlig va ja inte så förtjust i dessa beaten :/ endless love va bäst av dom men de lät lite små mysko så tyvärr ingen kick denna gång

2008-06-10 21:21
du är duktig för att vara nybörjare
men asså sampla inte något
det är som att bajta tycker jag

men vist endless lov va sådär
men det var juh oxå samplat

det andra va inte alls bra tyckte jag

men aa du är nybörjare och kommer antagligen att komma upp till slut

vill du ha några tips när du gör beat
skriv till mig privat så kan jag hjälpa dig ^^

PZ

2008-06-11 14:26
Okej det kan jag göra thx :)