I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

dynamo414 - Summer (Till Salu)

Vår Hiphop - Beats

2008-06-09 14:21

dynamo414 - Summer (Till Salu)

jahaja. Nytt beat. Lade en Visionariesacapella på den som stöldskydd.

kolla in här

Säljer gärna. Annars får jag väl ge bort det till nån av mina usual suspects. Inga skambud bara.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-06-09 16:36
Nice. Sköna trummor as usuäl. Jag bjuder en frilljard dollars.

2008-06-09 16:48
som vanligt, riktigt jävla dunderfett. Enda anledningen man kommer till den här delen av forumet. Hur kommer det sig att du säljer? Ont om cash? =/. Menar såklart inte att det är någe fel med att försöka få cash. Men hade för mig du sagt att du absolut inte ville ha några wack mc's som betalar massa kosing och lägger wack shit över dina beats(no matter the price) typ. ;o. Ta det inte som flame, ren fråga ^^ Fortsätt släppa tungheter.

2008-06-09 16:53
TCM: Du har såklart helt rätt. LIte emot mina principer är det allt. Men har ju en liten kille på 4 månader nuförtiden och det är banne mig inte gratis ;).

Sen så kommer jag troligen inte sälja detta till slut ändå. Dels för att troligen kommer ingen vilja köpa det och dels för att eventuell köpare troligen inte kommer att hålla måttet. Med andra ord, Jag säljer det inte till nån wack MC bara för att han har cash. Men om nån duktig MC vill köpa så har vi en deal.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-09 18:13
Dom kommer nästan dagligen, lite som bajs.
Bra skit, mad props!

2008-06-09 19:50
Gillar den skarpt! Har inte en krona att spendera men skulle lagt minst 300 på den ska du veta. Hoppas den blir såld och använd! Glad Sommar!
"Jag hatar citat"

2008-06-09 20:38
Butternuts. Så mina beats är som bajs? Bra skit? Fy fan....så skulle jag aldrig skriva om dina grejer. Trodde vi var polare. ;)

Dittin89: tack, kul att du gillar.

2008-06-09 22:37
Ah Dynamo, det förklarar^^. Grattis till sonen! Hoppas han växer upp och blir en fet(inte nödvändigtvis fysiskt) producer som sin far eller MC som komplement så kan ni ha en far son grupp. Vore fett ballt ha en producer som farsa med dina talanger =o. Lycka till!

2008-06-10 09:28
dagens enda(?) upp

2008-06-10 11:46
den har inte gått ner så mkt, men en liten knuff ska den få. Supporta snubbar som dynamo som håller det tajt för fan ==

2008-06-10 14:26
Bäst du hittar rätt köpare till det här. Annars vore det slöseri med beat.

Sjukt fett som vanligt i alla fall. Bäst jag sprar den här och har kvar om köparen inte skull lyckas få till ett önskat resultat. Just nu passr det utmärkt till en promenad så jag är nöjd i alla fall.
tåg, tåg och...tåg!

2008-06-10 16:25
Dymo: We're not, du är bajs. =)

2008-06-10 16:29
butternuts: då så...its on smörpung

2008-06-10 16:32
Bring it, chump. Jag är inte rädd för dig.

2008-06-10 16:32
Hahaha! =P

2008-06-10 16:52
ingen som har ett gäng hundralappar över? Det kan det väl vara värt för att få styra upp årets bästa sommarglidare?

2008-06-10 20:41
fotbollsmatchupp

2008-06-10 21:41
den knapphändiga budgivningen stänger i morgon. Så, snåla tråkiga låtsasrappare, sista chansen.

2008-06-11 22:45
Aight. Whoa har talat. Då vet jag.