Producent
2008-06-10 20:38
Kanske det fulaste beatet som nånsin producerats.mp3 [Freebeat]
Ja, då var jag i farten nu igen då (förhoppningsvis något mer skillad på producering än förr) och då kommer jag med ett freebeat som jag blev relativt nöjd med. Jag hoppas att det tycks om, men om det inte gör det är det bara att säga vad som är fel så jag vet vad jag ska tänka på till nästa beat!Speedysharelänk! Upplägg: 8 bars intro 20 bars vers 8 bars reff 4 bars do what you want 20 bars reff 8 bars reff 4 bars dowhatyouwant/reff 8 bars reff 4 bars do whatyouwant/reff/outro beatet går i 105 bpmSpeedysharelänk! Och ja, om det tycks om och om någon faktiskt gör en låt på det är det bara att höra av dig så man får höra :) //Joto
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
detta diggas som fan kan jag lova jag älskar CP musko fräcka beat detta blir sten hårt kick på kan jag lova tackar för det underbara beatet
Producent
2008-06-10 21:28
BeatProdd P27 Hell yeah mannen! Hör av dig när du kickat! Ser fram emot att få höra.
absolut kan slänga en länk med låten här inne sen när den är klar :)
Producent
2008-06-10 22:30
11 nedladdningar och 1 som kommenterar känns lite klent för nästan 2 timmar om ni frågar mig. :(
:D:D:D:D En sötsak! ;) riktigt skönt mayn!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Producent
2008-06-10 22:55
JungSb klart det är en sötsak, gratis sägs ju ändå vara gott, eller? ;) Holla om du kickar!
it was naiiizeeee
http://Gmxmusic.se
Producent
2008-06-10 23:58
gMx kul att du gillar mannen :)
gillar som fan.. blir dock inte kick för min del :/ tyvärr jotohanannananen.... johns mammas son :) Peace!
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Producent
2008-06-11 02:11
Spades Aight man! Det får bli kick på nästa beat då ;)
Producent
2008-06-11 15:27
Och så en upp på denna!
sooft:D holla om du har lust att producera, www.myspace.com/bfellows
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jo det var helt aight! detta sparas.
haha jag diggar de :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-06-12 17:45
Gibion Ska tänka på saken, det roliga är att jag med lite vänner har varit typ förband åt er under några spelningar på cozmoz :PCh1ll kul att du diggar mannen :)Coolingen3 Coolt :)ceela Yesh, okej betyder bra :)
sött beat :) blir dock inget kick på ett tag eftersom ja råkat bita sönder tungan :') upp
haha soft beat mannen :D
Hail to the King, baby!
Producent
2008-06-13 01:20
peramaki kul att dugillade mannen! Plåster fixar allt :D Hansen dänk juu :)
soft som fan, ja gillar sånt här, släng upp mer vettja:)
Nice som fan langa mera!!
AdeOne!
Producent
2008-06-14 21:20
kul att folk verkar digga det man gör fan :)
Det är bra men va är det som skulle va fult med det? låter som att det skulle va nån skräck grej bara?
Producent
2008-06-15 05:09
-=JH=- Jag döper mina låtar, beats och texter till allmänt skumma saker bara :)
jaha haha då vet jag, det va ändå bra ;)
Detta var lika skönt som alla andra du har droppat
Rappare är olyckliga sångare
Jag tyckte beatet var fett najs ;D xD