Producent
2008-06-11 10:20
Joto - Farmer's Nightmare [Freebeat].mp3
Jag känner mig väldigt produktiv så jag droppar väl ännu ett freebeat. Ni vet hur det brukar låta, gratis är gott :)Speedysharelänk Bondjävlar! Som vanligt: Säg gärna vad ni tycker och tänker om beatet, och om ni kickar, Holla!Speedysharelänk Bondjävlar! //Joto
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
damn! :o Ännu en sötsak!, gratis är alltid gott! :) Fortsätt droppa beats! =) pöss ;D
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Producent
2008-06-11 12:34
JungSb haha vi kan öppna ett bageri du och jag :D tack man =)
fett mysigt, dock skulle det uppskattas om du tog bort djurlätena i början och förlängde :>
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Producent
2008-06-11 15:26
N_Jack kul att du diggar. Jag fixade din lilla request ;)
Förlängd version utan djurläten yo! Nu när jag ansträngt mig med att förlänga vill jag ha lite åsikter eller resultat :D
Soft du har blivit grym på göra beats WORD UP
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-06-11 17:16
Haha Patte! Det var ett tag sen! Tack ska du ha mannen! :D
haha fan vilken tuff början ^^ gilla de här beatet de va skit härligt, blir nog kick på de när ja e frisk igen :) fortsätt me musiken !
Känns dumt att säga men nu när jag hörde det utan djurläten så kändes det så tomt och monotont i början, sorry for the extra work liksom :( Men det känns som det skulle gå finfint att kicka en rå/läskig/hård text på denna beat, även om beaten är rätt enformig så faller den mig rätt väl i smaken. Simpelt men ändå rätt bra, få som lyckats med det enligt mig.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Producent
2008-06-12 14:23
ceela Yeah baby! Kicka på och skicka till mig sen :D N_Jack det är djurlätena som gör halva beatet :) (därav namnet)
Producent
2008-06-12 23:05
4 av 106 som sagt nått om beatet. ...jag känner hur kreativiteten långsamt försvinner. Upp!
Producent
2008-06-13 19:37
Upp på denna!
Kickar på denna ! adda msn om du vill höra resultatet: murkelkram@hotmail.com
Fjöl áv
Producent
2008-06-13 22:53
Piraya Aight! Fortsätt med det du gör :)
Farmer's Nightmare Antingen ett fett technobeat eller ett läskigt bra horror-beat.. ska lyssna ;) Det var 2an, som jag hoppades! Daaamn vad fett! kanske KANSKE blir kick ;)
bla.
FET, haha riktig horror stuk på den här fan, djurlätena får mig att hålla mig undan bondgårdar! haha big up
ruskig början, horror beat som alla andra säger, blir nog kick på detta../ cricko
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-06-14 21:16
hedde kul att du gillar man! Om du kickar så hör av dig :)Änglalik Ja visst är dom läskiga? :(_brainless Yesyes! Låt höra sen bara :)
Skönt beat. Det påminner mej lite om Freddy kruger o dom dära
Rappare är olyckliga sångare
Hahahhah, fyhelsike vilket skönt beat xD
Hail to the King, baby!
Asså jag är lite dum att fråga men hur är det upplagt?
Producent
2008-06-15 00:32
TAJH haha yeah! Freddy är min idol :) den med ljudeffekter är uppbyggt med 2 bars intro 16x2 verser + outro. Den utan och förlängda version gäller 2 bars intro 16x2, 4 bars mellanspel & 16x2 igen typ.Hansen tackar
oooh, jävligt bra =) Diggar beatet alltså =)
Thx bre