I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

EB Productions e tillbaka!

Vår Hiphop - Beats

2008-06-15 22:24

EB Productions e tillbaka!

Tjenare allihopa, har äntligen kommit ur min producers block igen!! Äntligen!!!! så nu kommer jag tillbaka med en riktig feting! Om någon är intresserad så bara hojjta till! skriv här/PM elelr gästbok, eller adda msn elelr nått (står på pressen) men back to the shiaat :P som vanligt, ifall du är en seriös rappare och e grym (gälelr sångare oxå) så ger jag gärna ut beatet helt utan kostnad, bara posta något du gjort (helst ditt senaste) så lovar jag att svara, jag svarar på allt! Beatet heter "Sinister" och ligger högst upp på myspace :)

KLICKA HÄR!!! (MYSPACE)

Peace!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-15 22:47
dope.
hatar forumsignaturer..

http://twitter.com/ARSVXO

2008-06-15 22:55
tackar :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-15 23:41
fan man du är duktigt med mixandet, trummor och upplägg men vad gäller samplingarna hör jag tyvärr hittills bara (rätta mig om jag har fel) raka rippoffs och även på saker som redan är alldeles för etablerade och samplade för min del..

originalen i all ära, jag har sagt det förr och säger det igen, om du hittar en dope soul/funk/rock/jazz etc - joint och vill sampla, så känns det väl bättre att göra din egen grej av den än att loopa rakt av?

personligen vill jag hellre lyssna på originalen än beatsen när jag hör så vackra slingor.

förstå mig rätt, eller läs bara det feta längst upp och skit i resten. ;)

one
Catapults Ent.

2008-06-16 00:16
tunga beats !:D

2008-06-16 14:25
Det är grymt mixat, jag älskar samplen. Gillade dock inte den där fiolen, eller whatever det var som kom alldeles innan refrängen, men annars funkade det fint. Synd bara att man inte har något vettigt upplagt så man nästan kunnat sno åt sig beatet...

Aja, men i alla fall, ett grymt beat.

2008-06-16 17:09
tack allihop!

Spell, jo jag vet att de bara är en loop o att de e väldigt känd sampling, men egentligen ville jag bara se om jag kunde göra något vettigt med den xD som du ser tnkr jag GE bort de till någon hyffsad rappare oxå :) normalt gör jag egna grejjer av samplingarna, gilalr att jobba så :) men tack för kommentaren! det betyder mkt att du kommenterat pga att jag ser upp till dig!

peace!

2008-06-16 23:08
och btw, tnkte att de var hyffsat bra endå när jag lagt på instrument o så oxå :) peace o upp!

2008-06-16 23:52
fet beat mannen

2008-06-17 00:01
Jag gillar det! Du har koll :)

2008-06-17 19:45
thnx grabbar

2008-06-19 10:44
UPP! :) ett par kommentarer till Tack :P btw, om du kanske inte är jätte bra på att rappa men endå vill ha beatet så finns det till salu för 150 :- :) peace!

2008-06-20 13:39
150 spänn är billigt för så bra trummor och egenspelade komponenter över samplingen.
ta för er.

respekt
Catapults Ent.

2008-06-20 16:41
Älskar originalbeatet. R.I.P - J-dilla!! Din version var okej men goddamn tråkig
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?

2008-06-21 01:58
tack spell ;)

booby: haha ok, men tach för kommentaren mannen! :) yeah r i p dilla! men var fick du dilla ifrån?? han har väll itne kört me denna samplingen? tror nog du råkat lyssna på "precious moments" istället xD peace

2008-06-21 12:04
grymma beats! undergrounding var väldigt skönt
http://www.myspace.com/kallargubbens

2008-06-21 14:47
EB Aafan .. Jag lyssnade fel .. Fast den här var inget speciellt heller .. Lite gladare feeling thou
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Rappare

2008-06-21 16:07
jofan, riktig feting detta! u got skills..
www.myspace.com/cedermusik

2008-06-21 16:31
Dine beats va riktigt nice, men håller med spell att det låter lite som om man häldre vill lyssna på orginalen när du rippar såna välkända loopar...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie