I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tbone - 4 st nya beats

Vår Hiphop - Beats

2008-06-16 22:43

Tbone - 4 st nya beats

Haya!

Länge sedan jag uppdaterade min space så jag slängde upp 4 st nya beats, dom flesta icke klara.
Har inte bestämt än vad som ska göras med dom, förmodligen med rätt person och rätt attityd så kan ett och annat ges bort.

Länk till http://www.myspace.com/killahtproduction

Dom 4 första beatsen ska vara dom nyaste.

Glad midsommar i förskott!

HEJ HEJ!

-T stek

www.tbonebeats.com

2008-06-17 01:59
jag e sugen på "heyu" eller vad de hette =)

kolla min myspace www.myspace.com/lexhiphop och se om du diggar

peace
Detta är min forumsignatur

2008-06-17 16:45
Tja man!
Lyssnar när jag kommer hem, tack för kommentaren!

www.tbonebeats.com

2008-06-17 21:49
uppppp
www.tbonebeats.com

2008-06-18 07:42
Upppp
www.tbonebeats.com

2008-06-18 10:27
nice trummor på de vissa grejerna, gillar boom bap känsla, men...
vart ligger charmen med att göra Apocalypse -08? :)

one
Catapults Ent.

2008-06-18 18:38
Hängde inte riktigt med där Spell, men du ska ha tack för kommentaren, alltid kul att höra ifrån dig. :)

Heyu
www.tbonebeats.com

2008-06-18 23:28
nej alltså det måste väl ändå vara så att du har hört wyclef jean - apocalypse..?

om inte så much love, bra initiativ på sampling (dock hade en snubbe med din kunskap kunnat choppa upp sampligen liiite mer, eller..?)
Catapults Ent.

2008-06-18 23:59
flummigt... hade faktiskt aldrig hört den låten, är jag off? :) Lite enklare att förstå vad du menar nu när jag hört låten, shit...

har inte gjort så mycket beats på senaste tid.. antar att jag är relativt lat utav mig just nu.
tack för kommentarerna, lär ta vara på motivationen nu.
www.tbonebeats.com

2008-06-20 13:42
Off är du väl inte. Sånt händer hela tiden, även om vissa låtar (Apocalypse) har tagit en större plats hos vissa lyssnare än andra.

Apocalypse symboliserade en stor del av Wyclef´s "hip-hop-sida" liksom. Han gick annars smått ifrån den med sin första skiva efter fugees. Och då har väl spår nummer två (Apocalypse) blivit en klassiker för dem som lyssnade på honom då.

one
Catapults Ent.