I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Old School Bull

Vår Hiphop - Beats

2008-06-18 15:22

Old School Bull

Lägger upp mitt andra beat, ge gärna feedback.

http://soundclick.com/share?songid=6643781

"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass
spill blood on the walls and play tennis with your balls
If the phone rings, don't answear the call
Im a slit your throat, fuck you like a ghost
cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2008-06-19 20:11
Jag ska uppa sönder systemet tills någon lagt ett inlägg...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2008-06-19 21:13
Eftersom jag vet hur det känns att inte få nått inlägg så skriver jag lite :)

Det känns som att du bara slängt på lite samples sen ett par trummor, det saknas en hook, ett "wow" lixom om du förstår. Det saknar också topic, om jag skulle kickat på detta hade jag inte haft en aning på vad ja skulle kickat :S menmen bra för att vara ditt andra beat !

Peys

2008-06-20 00:08
tycker att det låter väldigt ostrukturerat..
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2008-06-20 13:48
Raddan: ok tackar, förstår vad du menar, men inte när det kommer till samplingar?? För det finns inget samplat, allt är spelat :S?

todilo: Ostrukturerat på vilket sätt? Säger mig inte så mycket...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2008-06-20 14:21
alltså det hänger inte ihop riktigt..känns för ihopslängt..ljuden passar inte varandra.
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2008-06-20 15:19
ok ok I C, tackar

Spöket i Scary Movie

2008-06-26 18:13
OK Grabbs nu hör jag hur keff låten jag la upp verkligen är. Nu när jag gort lite andra beats emellan så hör jag att mixningen e gelt fucked up. ljuden e helt fuckade oxo som todilo sa.
men nu har jag fått lite bättre "musiköra" och gjort om den lite. Hoppas man kan få lite kritik nu då:

Länk till http://www.speedyshare.com/180542863.html

Spöket i Scary Movie