I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

NSB - firstfreebeat

Vår Hiphop - Beats

2008-06-23 02:23

NSB - firstfreebeat

Hej här har jag ett skönt beat till er alla.

Det är inte det första beatet jag gjort men det första jag lägger ut på whoa.

Har i ca ett år nu pillat i Reason, Frootyloops och Logic så jag börjar väl komma igång
har tänkt i framtiden att göra mina egna beats till mina låtar.

Tycker själv att det är ett skönt beat att lyssna på. Men vet inte om det är något att rappa på.
Lägger upp den här iaf för att få lite kritik om vad som kan göras bättre och om någon känner suget så kör på det ;)
det är ju som sagt free.

Skicka låten i tråden så man kan höra det också.

Kärlek & Respect / Nikko

Länk till http://www.speedyshare.com/943117196.html

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-23 02:24
såg nu att jag skrivit fel i rubriken ^^ ska stå NPB - firstfreebeat förlåt för de.. ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-23 16:07
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen mannen :P
Vi är från Västerort!
http://www.znapmusic.com/betongblocken/
Rappare

2008-06-24 02:32
fett skön beat mannen ;]

PZ
Hail to the King, baby!

2008-06-24 02:56
Fyfan det här va fett!

Bra jobbat nikko, längtar redan till till ditt nästa beat !
Ingen tar mig.

2008-06-24 03:07
Tack så mycket trodde inte det skulle diggas så :) men tack iaf! inget som behöver förbättras till nästa beat?

Och till dig callemAn P19 sorry men tror inte det blir mycket mer free:P vi får se kan ju hända :)

Kärlek & Respekt! / Nikko

2008-06-24 03:45
ojsan här snackar vi rippoff på gallery och du vill ha creedz för någon annans beat :) synd för dem som tror att du gjort det haha :D

2008-06-24 05:08
raddan vad menar du med annans beat?:S

2008-06-24 16:05
Du harju bara kopierat rakt av instrumentalen "Gallery" o påstår att du skapat det ? Säg åtminstonde att du bara lagt på effekter på en instrumental så de ska låta att du gjort det ?

här har ni andra så ni kan lyssna att han bara är en rippoff som vill ha creeds för andras shit vilket e så jävla lågt

2008-06-24 18:47
sant :s
Ingen tar mig.

2008-06-25 02:32
haha de e inte ens samma så:P samma melodi andra trummor och klapps har jag menmen skit samma då behöver jag inte göra mer free ifall folk tror jag rippar ^^

2008-06-25 03:12
haha de e inte ens samma så:P samma melodi andra trummor och klapps har jag

Nähä, vad är det då? du har ju antagligen laddat hem instrumentalen och lagt till lite effekter.
Detta är definitivt inte något du har gjort, så skriv "Mario Vazquez - Gallery (Remix)" eller nått.
Hur kan du sjunka så lågt? jag menar om du nu ska påstå att du gjort denna, så kan du väll åtminstonde ta en melodi som ingen känner igen.

Usch, lägre kan man ju inte sjunka.

2008-06-25 03:13
Edit; Hej nya Timbaland :D

2008-06-25 18:01
imo borde han bli bannad hatar bajtare,