I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

3:e Beatet

Vår Hiphop - Beats

2008-07-01 21:29

3:e Beatet

Lägger upp ännu ett beat (mitt 3:e), låter lite bättre än dom andra skiten jag la upp, hoppas man kan få lite kritk den här gången

Länk till http://soundclick.com/share?songid=6681886

"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass
spill blood on the walls and play tennis with your balls
If the phone rings, don't answear the call
Im a slit your throat, fuck you like a ghost
cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2008-07-01 22:38
nice beat bra men ladda up på speedyshare fan

2008-07-03 17:31
asså seriöst, kan man få nån konstruktiv kritik på den här sidan eller, ni gör ju en verkligen motiverad att lägga upp fler beats här...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2008-07-04 00:23
De går bättre om du laddar up med speedyshare bro.
http://myspace.com/SKTclique
Producent

2008-07-04 00:29
hur gammal edu?
beatguru

2008-07-04 03:13
Ehh? varför ska jag ladda upp på speedyshare ni kan ju fortfarande höra låtarna right?
Och vad har min ålder med saken att göra???
Enda jag bad om va lite kritik, men det va väl för mycke begärt I guess...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2008-07-04 03:29
Som dom sagt, mycket lättar om du lägger upp på speedyshare.
Thats just the way it is.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2008-07-04 03:30
Alltså vad är det som är lättare???

Spöket i Scary Movie

2008-07-04 11:47
De är lättare för oss andra att lyssna. jag har aldrig kollat på soundclick, så de gör bara att de känns jobbigt att gå in där...
http://myspace.com/SKTclique
Producent

2008-07-04 13:32
åldern säger hur duktig du är så hur gammal edu svara på fuckin frågan
beatguru

2008-07-04 13:45
lol bamzor du e ganska retarded, åldern har ingenting med hur skicklig man är att göra, men om du verkligen måste veta så är jag 24. Men bara hållt på i Reason i 3 månader. Snarare säger väl tiden hur mycket du suttit och gjort beats hur efraren man är?

"åldern säger hur duktig du är så hur gammal edu svara på fuckin frågan"
Hahaha good one

Spöket i Scary Movie