Nytt Från EB Productions! (Ges Bort!)
Tjenare allihop, nu har jag släppt ett beat igen, söker skillad rappare till det nu, beatet är väldigt simpelt, ni kan kalal det ensformigt om ni vill, men det är pga att jag vill att MC'n ska göra sin grejj på det, hade gärna varit najjs om ni kunde lägga några feta cuts som refräng :) iallafall som vanligt, om du/ni är intresserad av beatet är det bara att posta audio här, eller pm eller gästbok :) beatet ligger uppe på min myspace nu, högst upp o heter "Smooth", så gå in o lyssna, om du inte är intresserad av beatet hade det varit najjs om du iafall la en kommentar :) Här är min myspace --> http://www.myspace.com/ebprodbeats Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Länka Speedy ? Piiiz breee
Lill.P Music
det e inte ett free beat, om du har skillsen kan jag skänka det till dejj :) peace!
denna va chill, bra jobb!
tack mannen :) peace!
gillar beatet absolut, kanske skulle behöva något mer än bara en loop, inte variation i sig utan något som säger att det här är en låt inte ett skit liksom. annars precis som jag gillar det. kul att du väljer en sampling som premier använder (i princip helt o-choppad) i sin remix på fat joe´s - the shit is real. måste annars säga att jag tycker det finns bra mycket bättre portioner ur Ahmad Jamal´s verk än de som du plockat, det är iofs en smaksak, men resultat du kom upp med är ju grymt mycket bättre än de flesta andra grejer jag hör från andra häromkring - som dessutom är 5-6 år äldre än du ;) keep it up, jag tror du kan komma långt om du lägger ner själen i det och inte håller tillbaka. one
Catapults Ent.
fan va du hanterat denna sample bra asså! låter tungt somfan.
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
tackar som fan spell o otis :)
men spell hur menar du med att göra de till lite mer låt?? o btw så har jag choppat den som fan xD men du kansek mena preemos version xD o jag hålelr med om att man kan göra sjukt mkt mer med ahmad jamal, närmast alal hans låtar har bra samplingsmaterial, men just i detta beatet ville jag hålla de simpelt, som sagt så mc'n kan döda det :D hade gärna sett ltie cuts o scratches o så på det :) peace!
skit fett men lite variation typ och lite mer på tex reff å sånt =)
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
Spell: Minns du vad den eminente herren opponerar sig emot i ditt stöldskydd på myspace? =) EB: Beatet är fett, go go!
haha, whats the deal with those who put out our samples and snitchin on us xD :P men du butter, om man bara lyssnar på introt så kan man ju höra det ifall man har lite kännedom till musik :P o tack för att du diggade :P peace!
btw butter, ja måste säga att ditt pippin' all over the world beat på myspace är tungt :D diggellidiggar det :D peace!
Tack man! Jag gillar det lite också. :)
upp :)
haha jo där kan man tycka att du trampar mig på tårna butternuts, men enligt min uppfattning handlar det väl lite mer om den kommersiella publiceringen av vilka samplingar som måste clearas osv - inte som ämne i ett forum fullt av undergroundproddare..? missuppfattningar är välkomna i min värld, absolut, men jag har uppfattat det så. själv har jag inga problem med att diskutera mina samplingar då jag oftast tycker jag gör något helt eget av dem. jag hyllar gärna my originals till topp, det känns som om folk har fattat det vid det här laget ;) premier är väl lite utav en crate-digger i många fall, där är jag inte helt med honom, även om han för det mesta inte drar sig för att hylla halvt ihjäl sina original vid sina live-spelningar (Marlena Shaw - California Soul måste vara en låt han spelar nästan varje gång..) one
Catapults Ent.
I feel, I feel. :)
Skivsamlare
2008-07-08 20:42
Jag känner mig modig nog att kunna kicka på detta om du inte redan har gett bort det? det är jävligt bra förresten, jag är mycket för sånna här beats också :) peace ! :)
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
ajjt pikku, har du något du kan passa så ja kan höra?? peace!
d va fett mannen, tar det gärna 1 / tEmy MK !!
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
Skivsamlare
2008-07-09 12:26
Ah, EB, jag har addat dig på msn ;D peys !
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
ok :) någon annan kanske som känner sig taggad för beatet?? peace!
upp :)
kom igen, de måste väll vara intressant för någon?? :P btw ja dropapr snart ett freebeat åt er :P checka in mitt remixtape som finns på min ny startade hiphop blog
Länk till http://eb-productions.blogspot.com finns även samples till albumet :) peace!