I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Butternuts - My first police state

Vår Hiphop - Beats

2008-08-12 04:27

Butternuts - My first police state

Tjena.
Jag gjorde ett beat igår, med massa samplingar, och för första gången på typ-ett-tag låter det hiphop. Måhända att det är lite dimmigt och inte helt mixat, men jag är nöjd. Det borde kunna bli något av det.

Om nån känner sig manad, så vet ni var jag finns; hets-F5:ande right here!

myspace.com/motherfool

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-08-12 11:29
riktigt fet, trummorna var feta som fan.

2008-08-12 14:51
Tack tack!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-12 16:34
Hah...skeva stråkar, feta avvaktande trummor, cuttat som av en kirurg. Blir nästan yr av galenskapen. PÅ ett bra sätt.

Hur bra som helst.

2008-08-12 20:17
äckligt fett
www.myspace.com/dressyourself
www.myspace.com/chessurect

2008-08-13 07:40
Stort tack, bros.

Dynamo: Kirurg, eh? Jag lär citera dig vid behov. ;)

2008-08-13 08:50
låter riktigt trevligt! trummorna är som en rejäl käftsmäll så här på morgonkvisten

2008-08-13 14:20
Det enda vettiga egentligen, om vill vill att morgonen ska utvecklas till en fin dag. :)
Tack så mycket!

Och kom igen nu, Whoa!

2008-08-13 16:17
Upp, som efter två.

2008-08-13 18:37
Vafan?

2008-08-13 18:51
Citera mig any day. Det är lugnt.

2008-08-14 03:15
fedt!

men ska jag komma med nåågot konstruktivt så e det väl att, jag tyckte redan beatet va perfekt de första barsen, ett par sekunder in...tycker inte du riktigt förstörde beatet med resten, men jag blev lite kär i början så det va jobbigt att den inte var sådär lugn o släpig hela vägen (kärleken är döv?) ! jag måste sova, jag hoppas du fattar nåt!
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2008-08-14 14:04
Haha, jag förstår dig precis! Tanken var, nästan hela tiden, att jag bara skulle ha den pianosamplingen (med varianter och sådär) genom hela och hålla det jävligt chill, men sen var det så kul att bygga på det.. dessutom har det mesta jag gjort på senare tid varit väldigt lågmält och släpigt, så detta fick agera lite brytpunkt. Och nu är det jag som yrar. Kul att du gillar, todilo.

Ändå 5 som kommenterat. Ungefär två fler än vanligt. Fett populärt.

2008-08-14 15:00
detta va nice, gillar att du har lyckats involvera en rad olika instrument utan att de låter dåligt, upp..

2008-08-14 18:02
Big thanks, kompis.
Upp!

2008-08-15 11:17
Tror man för högt om sig själv, om man tycker man förtjänar komma upp, upp, uuuupp!
Producent

2008-08-15 11:48
Tighta trummor. Man blir lite yr som Dynamo sa. Nice.

2008-08-15 22:04
Tackarr.

Sista.