megafeztival
är det någon som ska åka till megafeztival?
The Great Gonzo fuck face
Mjaaa, osäker än så länge! 658:- i inträde?!? Är i överkant, gör antagligen som vanligt, ser Waken från båten och skiter i resten!
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
hahaha fy fan...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
oh shit INTE illa....
Real top-a-top - Di baddest chick pon di block
varför kommer inte LB till Hultsfred istället?
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab
Jag ska arbeta! sök jobb där alla får det
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Eye du och jag änna du och jag
vart e festival jäveln?
R0feman: Grebbestad, ligger väl en ca: 10 mil norr om GBG. vad jag förstår så ska evenemanget gå av stapeln på Grebbestads Sommarland!?!
R0feman: Om du ska jobba, kan du inte låta mig planka då?
Jag kommer knappast bry mig om plankare men jag vet inte om jag kan släppa in folk
Jag ska vara vaktvärd vad det nu innebär kolla folks band antar jag
Man kan ju inte riktigt jämföra hultsfred och mega, mega var ju från början bara en wakefestival som senare har växt och lagt till andra sporter och flera band.
Jag ska iaf till Megafeztivalen men frågan är om det finns nåt systembolag i närheten eller ska man få pröjsa för öl i öltälten där...nån som vet hur det ligger till där??
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*
Sannish du får nog köpa med dig sprit/öl. risken är nog liten att det finns ett systembolag.
advar
Strömstad ligger ju precis jämte. Vi tar tåget dit imorgon sen en buss som tar en kvart från strömstad C
Sannish F21: Finns systembolag i Grebbestad också! Men kön är milslång (både där & i Strömstad) p g a norrmän. Och detta plus festival lär väl ge upp åt 10-mils kö...
Ok då får jag väl bära med mig massa öl...=/
Jag ska dit på fredagen. Och se Dubadown . De är bäst i världen! Kommer svänga som 30 simultana wakeboardkickflips. :):):)
Är det NÅN som vet hur mycket biljetter dom har sålt??
systembolag finns i både i strömtad och grebbestad. Inte så fruktansvärd kö har två systembolag här i strömstad. finns även folk som säljer smuggelöl på plats
Shroom
Megafeztival är ett desperat försök från ZTV's sida att slänga ihop en egen festival nu när de förlorat sändningsrättigheter till Hultsfred. Inte så konstigt när Tony Zoulias är en fet och girig jävel som lyckas göra sig ovänn med de flesta...
Ni som köpt biljetter kan förresten byta in dem mot Hultsfredsband med en liten mellanpeng:
Från
rockparty.se :
"Alla som kommer till Hultsfred med en Megafeztivalbiljett för 3 dagar (värd 685 kr plus förköpsavgift) får, om de kompletterar med en lördagsbiljett till Hultsfredsfestivalen (värd 610 kr plus förköpsavgift), ett festivalarmband för Hultsfredsfestivalens alla 3 dagar (17, 18 och 19 juni)."
Och Missy Elliot blev det ju inte så mycket med heller...
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
Äh vem bryr som om Missy Eliott och orka betala 700 kr mer PLUS tåg/buss till Hultsfred...nöjer mig med Megafeztivalen...säkert mysigt där.
Är det lika bra som föregående år så är det helt klart värt det utan missy
Brukar det va mycket folk?
Näe, men det var bra folk :) förr var det ju en liten festival, lär bli mer folk iår fast inte lika mkt som hultsfred och de andra större festivalerna.
hehe blev ju bara 4000 sålda biljetter.. snopet=)
Timbuktu,Winnerbäck,Eskobar; ni fyller min dag!
jag tycker att megafeztival blev ett stort skämt i år. hade iofs. jävligt roligt. men det berodde nog mer på sällskapet än på festivalen. flydde därifrån vid sju-tiden ikväll och är nu hemma. ojojojjj. jag vill ha pengarna tillbaka, alla ställde ju in mot slutet.. tror ni att man kan få nån kompensation?
http://www.filmladen.at/fotos/5360is2.jpg
Rätt kul att man får se banden spela på tv men aldrig får se publiken.
Jag har ingen forumsignatur.
ey e den megafestival samma sak som hultsfredfestivalen???????
Megafeztival sög fett. Tråkiga människor men kul att supa. LISBETH! Toni crew for life!
Toni Crew fo'life! Synd att festivalen sög getkuk Det var bara massa äckliga borgarungar med märkeskläder... Festival ska vara fylla och dräggigt och inte någon slags jävla modeuppvisning med duschande minst 3 gånger om dagen! Fy fan, aldrig mer!
http://www.myspace.com/maurus1 <--- Ett gäng beats, hata eller älska!
i told you... :)
Mmm, var riktigt kass faktiskt, blev jävligt besviken då det varit skitkul andra år :/
Hörde att det sög rätt brett va? Ni skulle vart på Hultsfred istället fan!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
riktigt bull och jobba där! lå¨nga nätter och dåligt med käk! nån som va där? fett störig kille som va speaker på skejttävlingen "radical skaters, very nice!" undrar om han fick extra betalt för att säga dom orden i kombination med "here at megafez"
"God damn we can't even afford to die!"
teddybears konsert och kongston airforce va ju iofs rejält tungt!!! ett ljus i mörkret!
"God damn we can't even afford to die!"
verkar ju bli värsta floppen, såg typ 50 pers på chords spelning och sen sller de riktigt stora in. missy eliiot (inget jag gillar men många andra) timbuktu & damn ställde tydligen in. pinsamt värre.
timbuktu ställde inte in.. det var festivalen som inte hade råd att betala honom efterssom den inställda missyspelningen gjorde att de förlorade så mkt publik.. helt sjukt pinsamt för ztv.. måste vara årtiondets fiasko..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
jag såg latin kings på tv:n tyckte mig se att dom vara feta som vanligt....
◙...◙
det var festivalen som inte hade råd att betala honom efterssom den inställda missyspelningen gjorde att de förlorade så mkt publik.. stor chans... det va ju dna innan hon hoppade av å då hade la dom flesta bokat sina biljetter ..så då hade dom ju pengarna.. men dom lade nog ut massor på reklam å sånt.. fan va gött att alla tykte festivalen sög getpung.. hoppas den dör ut!
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
ja hoppas iallafall att ztv drar sig ur och slutar försöka på egen hand. när man sägr hultsfred så tänker igen på hålan hultsfred utan å festivalen, så ska det vara, jag vet inte ens var megafeztival ligger.
censur: så du tror att det hade varit ungefär lika mkt folk om missy hade varit där?? troligt. det är vad som sägs om det hela i alla fall..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
hmm... hon hoppade av 2 dagar innan festivalen... får jag fråga hur många här som brukar köpa sin biljett 2 dagar innan? kanske hade kommit max 50 besökar i sista minuten tror jag... men vi kan inte göra annat än att spekulera.. + z tv måste ju ha en ursäkt varför folk ställer in
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
De flesta biljetter till festivaler säljs dagen innan. Folk är inte så planerade. Hultsfred sålde ju 5000 biljetter de sista dagarna.
every tool is a weapon, if you hold it right.
Emil P18 Du snackar mycket, men har ingen aning om vad du snackar om. Skitsamma att du inte gillar mig, men spring inte runt och snacka skit utan att ha alla fakta. En gång för alla, Megafeztival är/var inte ZTV:s festival!!! Lika lite som Hultsfred var vår festvival. Då Hultsfred ville testa att köra med SVT detta år, valde vi att samarbeta med Megaevent som anordnar Megafeztivalen. Vårt uppdrag var med andra ord att göra TV på festivalen, inget annat. Givetvis är det inte smart att köra samma helg som Hultsfred, men programtablån, reklamtid och en massa annat som t ex sponsorer och reklamköpare var inplanerade utifrån program med livemusik och dylikt som hör samman med en festival. Men men, nu är det över och vi får se vad som händer nästa år. Petter, Teddybears, Latin Kings och Raymond & Maria gjorde i alla fall grymma gig.
Zorba P35 Tycker att ni ska försöka få tillbaka sändnings rättigheterna till Hultsfred, SVT kan inte visa dygnet runt men det kan ni. Måste ju både gynna er och Hultsfredsfestivalen.
◙...◙
"jag såg latin kings på tv:n tyckte mig se att dom vara feta som vanligt...." konstigt du, dom körde ju samma show dom gjort nu i 10 år med undtantag från en låt eller så :) CeNsUr "hon hoppade av 2 dagar innan festivalen" haha nej.. hon hoppade av många veckor innan. sen att de inte annonserade det förräns nyligen är ju för att de inte ville förlora folk så klart. usel stil...
Kul att Timbuktu kom till hultan istället och körde en "hemlig" spelning på "udda scenen" .. haha :p
http://www.innuce.nu