Saker du minns och inte minns från Festivaler..
Bring it on bara! Vet att AllStared har en hel del att berätta! :D (Flytta till festival forumet om det är så)..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Jag minns emelie springa runt med whoatags på brösten :)
Robbie neeeej, var du med då? hahaha.. fan va jobbig sits jag var i efter det! haha.. shit!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
*..emelie..* F19 Hahaha.. varför jobbig sits? Jag tyckte det var kul :)
Näää, men ursäääkta att jag var intresserad av ANDRA människor oxå! men visst.. Ska gå in in min grotta och sitta ensam och bara bry mej om mej sjävl! Fuck! Robbie tror jag säkert att du tyckte! haha.. Jo, Alla snackar om det.. Fortfarande! haha..
*..emelie..* F19 nejdå, bra tråd :)
damp_cdc Var faktiskt för din skull jag startade den, så du slapp det i den andra tråden! hehe..
*..emelie..* F19 jag misstänkte det, så därför får du lite beröm.
skatbo va? vilken festival det var?
damp_cdc man tackar! Har du inget och berätta?
va jag, näe jag har inget å berätta, ska på min första festival i sommar :D till roskilde.
*..emilie..*: som jag sa, em spydde i en frysväska efter att rökt å druckit, haha de stank e hela tältet o jag hota me å spöa ner em om hon spytt så de kom på min väska. tsss
Hultsfred 2002! :) pemelie, blir det repris i år? då kanske jag måste överväga att ta ledigt och komma ner ;)
AllStared haha, det var ju inte mitt fel! Jag kunde spytt rakt i tältet, men valde min egna lilla öl väska! OBS!! Tog ut ölen först!! OBS!! Jag minns som Robbie sa, mina Whoa klistermärken föör väl! haha.. Och när AllStared puttade till mej första dagen, på ängen! Ramlade och slog mej! hehe.. men sen kramdes vi! :D
*..emilie..*: minns du min jordkuk? kådisen ja fyllde me jord, hängde ut ur gylfen å fick över 30 avsugningar av både killar å tjejer ;) yeah ja hade fet kuk då asså. :p
Robbie haha, vart väl ingen repris förra året? hehe.. :D Får väl se om folk erbjuder mej några klistermärken, så ska väl det kunna ordnas! :D Finns inga bilder vad jag vet! Och hoppas!
minns natten med JorEg0. haha tvinga honom å vara vaken me mej för att ja inte skulle missa bussen hem. spela kort, snodde hans sovsäck, de va minus. å allt va kaos. hahaha minns at på audioslave skulle en kille lyfta mej över "blocken" framme vi scen för jag höll på å bli ihjältrampad, å lyfte mej i stringen, fuck fuck fuck, ont!
Slickot: nje hehe de gjorde ont, å dom tänkte ta mej te sjuktältet, men ja kunde gå å blödde inte så ja sket i de. men bättre de, än ihjältrampad dock.
AllStared Den natten har vi allt hört om! Fan va Lego var sur! haha.. jag minns när jag somnade i nåt mamö tält och vaknade av att någon skrek "KLOCKAN ÄR ÅTTA!!!" och jag slänger mej upp och skriker "FRUUUKOOOST!" haha.. och så minns jag "Rädda Emelie fonden!".. haha.. Jag, Sanslös och Bjarki som ville ha cigg, så jag vart inlindad i tejp och sa att jag behövde matas, duschas och rastas.. haha..
AllStared hell yeah! den kan man väl inte glömma? haha
*..emilie..*: hehe ja du :p ohh jag som viskade snusk i folks öron för pengar för att jag va så skadat hes å alla tyckte de lät så sexigt ;) hahaha
hahahaha.. Och i år blir det "Livets svåra skola!" Yeaah!
*..emilie..*: japp & BROTTNING! :D
Slickot: haha ja ja, lr nå tar man me sej alkogel, å trättar sej :p
+ jag minns att vi pogodansade sönder någons partytält (hultsfred 2003) - men jag har fått återberättat att jag och min pojkvän var så överjävligt fulla och dryga att våra husvagnskompanjoner sov någon annan stans den natten. + jag minns att jag och en tjejkompis lurade några att vi var hardcore qotsa-fans, (hultsfred 2001), och hittade på en hel bakgrundshistoria för dem, som var mystiskt lik spinal taps. trummisar som självantände, o.s.v. och att de gick på den. - men jag hade lyckats glömma att agnostic front spelade på hultsfred 2002. för då sov jag.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
minns inte att jag: var för full; gjorde bort mig; tappade värdesaker; övernattade i partytält; skar sönder tält; spydde; fejkade armband; sprang för mitt liv; trampa i människospillning; kom till himlen när jag dog. minns att jag: var den coolaste snubben av 70k; var den som alla brudar ville desperat ha; hade cykelhjälm när jag cyklade... och så såg jag en blå häst som gjorde "westside" i mitt tält en natt.
sista kvällen nu förra hultsfred så kommer jag inte ihåg någonting alls(!) mellan att jag går ut ur tältet och går hem... vad har jag gjoooort?
strength
Capone: du kom ut me å va gay? :p
jag kommer ihåg när jag umgicks med alla andra sanna HJÄLTAR som hade whoa-t-shirts....vilken jälva gemenskap vi ba satt där ba vid whoatältet som jag och P_E-rVÄRDETERDAD_Banan hade jobbat på i 4 år och ba sa wazzzzaaaa till alla som gick förbi. *like whoa!* .........kraftig fest bara
ahh FIRA MEJ på hultan! :p
Jag kommer ihåg att jag träffa AllStared på hultsfred 2003 (eller kanske 2002). =) Jag kommer ihåg min kompis som var på sno grejer -humör, och ska sno en solstol som står lutad mot staketet. När han snott den kommer en kille efter och skriker å har sig, (han stog å pissa precis bredvid stolen vilket min kompis inte märker) å minkompis blir skiträdd å skriker ett tjej skrik släpper solstolen å springer allt vad han har! Jag skrattade högt!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
En kväll på roskilde är det sista jag minns att jag har ölhävartävling med en kille och vinner. Sen kommer minnet tillbaka och jag är inne i mitt tält. Jag tror att jag bara gått in där för att hämta en öl, så jag tar en öl och går ut till dem andra. Tydligen är klockan 4 på morgonen och jag har sovit någon timme. Dagen efter träffar jag massa folk som verkar känna mig och när jag kommer hem har jag massa skumma foton på kameran.. Det var en ganska fin upplevelse på sätt och vis..
Thou shalt not make som noise for Detroit
en gång satte ja på sju synthare på arvika, samtidigt. efter det drack ja 7 liter sprit och hjulade 2km genom leran på campingområdet samtidigt som jag joddlade. glömde tillägga att jag bara har en arm.
ME PIIIZ ON YUO
Gogaku: haha ogg har vi träffats :D
Moderator
2004-06-21 15:52
oj herre gud...det finns så mycket. några tjejer kom fram och snackade med mig framför målet och frågade efter malin.. vilken malin? DIN Malin!!! min malin? ja din malin! nejmen vafan??? jooo din malin har du sett henne? hehe sorry... jag har en malin! någon som känner sig träffad? kompisarna såg i.o.f.s ut att vara popare...
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Och även jag minns Emelies bröst hultan 2002. ^_^ Och jag minns också att det var svårt att hitta nån som ville rasta stackars Emelie . =)
Jag minns att Sanslös pierca armen å näsan på sej själv me säkerhetsnålar, å pierca även sin syster å läppern me en decemeter stor säkerhetsnål så hon inte kunde prta, äta lr röra på munnen :D
AllStared F20: Hon förtjänade det! =) Jag minns Allstared vara jättefull alla festivaler jag träffat henne på. =P
fan jag vaknade i jesus tältet en natt och har inte något minne av att jag ens har pratat med någon där ifrån.. iofs sov jag inte i mitt tält en enda natt men det var det obehagligaste stället jag vaknade på.. det var ganska många människor som kom fram och snackade med mig på dagarna när jag bara avr lite halvfull och verkade veta massa saker om mig fast jag inte har en aning om vilka de var.. minnet börjar komma tillbaka lite smått nu när jag återhämtar mig kommer nog få ganska mycket ångest sen för saker jag gjort.. har redan lite ångest över att jag knullade med min bästa kompis storebror men det är väl sånt som händer..
Sanslös är oxå jätte full å han har alltid en kvinna i sitt tält. inte samma alltid :p
hahahahaaha, just det. emelies bröst från 2002, så klockrent. :D
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
I år hade jag inte speciellt många kvinnor i mitt tält ju! Så inget snack om att man är slampig... inte i år iaf. =)
Sanslös: bahahahahhaahah slut! slampa! :p tihi
jag minns inte: äh vafan jag kommer inte ihåg.
Sanslös Hahaha, jag minns tyvärr oxå detta med mina bröst! haha.. fan va illa! Sen minns jag när Jag och Sanslös blev frälsta och fick 130:-, sen minns jag oxå när Sanslös låste in sig själv i sitt tält! haha.. Och att Påven_one somnade på The Roots konserten! hahaha.. Hur lyckas man?
Och Hörsteds "Om du inte gör som jag säger så bannar jag dej!!" hahaha..
Jag minns inte tisdagsnatten...
Moderator
2004-06-21 19:05
jag minns inte tisdags, onsdags och fredagsnatten hehe... slå den ni!
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
jag minns inte heller slutet på tisdagen, onsdags, halva torsdagen på dan.. och sen inte första halvan på dagen på lördagen jag skulle vilja minnas mer
manen_myto charlotte onetime? hon/han var ju skitskön!