I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Saker du minns och inte minns från Festivaler..

Klubb & Konserter - Festivaler

2004-06-21 20:10
det sägs att supa får man dåligt minne av.. men de e ingenting jag minns att jag har nått minne av..

av året minns jag snubben som drog en klintsmann i lerpölen efter looptroop
www.myspace.com/spydaprod
largemoney ent.

2004-06-21 20:19
Jag minns inte tisdagsnatten...

HAHAHAHAHA.

Du låg o sov vid pissträdet. :D
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2004-06-21 20:21
KungVikke
haha.. heter inte det numera "Hörnstedts träd!" ? haha..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2004-06-21 20:22
vaknade förövrigt att jag hade skitit ner mig och spytt ner mig....
hur fan lyckas man...dräggstil på det.
aldrig varit så bakfull heller som dagen efter...spydde och huvudvärk hela dagen efter....
antagligen alkoholförgiftning, inte långt ifrån sjukan där inte.
strength

2004-06-21 20:27
AllStared F20: Jepp! vi träffades en stund, tror du va skit full, jag va iaf de ;) men jag kom ihåg de!
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2004-06-21 20:56
capone hahaha respekt som fan! gött att nån visar vart skåpet ska stå.. jag la inte ens en spya i år, trots att jag inte kunde stå på benen en kväll
www.myspace.com/spydaprod
largemoney ent.

2004-06-21 21:05
Jag minns fan inte det gigantiska blåmärket jag har på röven! och inte heller vem faan som har skrivit "Knullkungen" på mitt ben.. Och vem faaan har skrivit "I met the P.I.M.P!" på min arm? hmm.. tokigt det kan bli! haha..

Spyder
Alltid lika full du! din gamle raggare! haha.. :D
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2004-06-21 21:09
Jag minns den nakna killen som jämt blev spankad, och hans kvinnliga kompis som en dag slet av sig kläderna och dansade naken i campet mitt emot vårt!! det var nasty som fan.
Skåne!

2004-06-22 00:06
fyllecell på hultsfred. det är fan ingen dålig bedrift!

2004-06-22 10:54
Jag minns inte fyllekatastrofen 2003 på Hultan när sjukvårdarna såg min arm. ;P
Vikke vet vad det gäller.
And so does Emelie :P

2004-06-22 11:43
Gogaku : haha jasså trevligt trevligt :)

jag minns att jag inte minns så mkt från förra årets lr detta årets festival.

minns dock att nån snodde min turtle förra hultan. :(

2004-07-01 16:32
Jag minns Allstared's lyckliga min under 3 doors down spelningen. =)

2004-07-01 20:14
vem var inte lycklig då?
Kommer aldrig glömma cattas glada ansikte då!

och inte heller kommer jag glömma mina ochc cattas tårar på HIM!! Aldrig!

2004-07-02 13:23
hultsfred 2 årsen vad bruden hette som var nåååågra år äldre än mig hette attans
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."

2004-07-03 03:29
en grej jag inte kommer ihåg:

hade tydligen suttit redigt berusad i en campingstol och fällt kommentaren: "ge mej en pistol så ja kan skjuta mej själv i huvet, jag ser dubbelt."

2004-07-20 12:16
Det var jag och maurus du gjorde det med=) Och vi var brandvakter:) Mycket trevligt
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."

2004-07-28 20:12
var på dans å ler nåt år sen med en kompis, blev lite dragen och vaknade upp med en sån här trevlig nyvaken-bakfylla-ångest-inte-veta-vart-m an-är-grej. kolla åt sidan och såg polaren jag åkte upp med.
"ah, skönt tänkte jag, tog mig till tältet vid havsbadet iaf.."
kikade runt lite och "vafan, inte har vi ett betong-tält e?"
då var det så att vid 20 tiden hade dom plockat han och vid 03 tiden mig. lite skoj.

sen tog det väl drygt en timme att ta sig till campingen vid havsbadet.. mådde så dåligt att vi drog en varsin 10.2 direkt och satte igång igen.. sen har jag typ 10 min minne kvar av hela lördagen. kommer ihåg att vi körde paintball i bar över och att jag gick omkring i skogen utan skor, som jag inte hittade.

den i särklass mest burasade helgen jag vart med om.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-28 22:51
kul läsning..har dock inget att tillägga
löglög

2004-08-12 13:57
kommer ihåg när mitt och min systers tält sprang iväg och gömde sig i skogen på uppsala reggae festival förra helgen. Sjukt.