I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Inför Hultsfred 2005

Klubb & Konserter - Festivaler

2004-06-23 23:13
Önskeartisterna? R. Kelly, D'Angelo, The Roots, Common, Bilal, Tweet och varför inte & Magoo i nåt tält.
skriv kort, helst inte alls

2004-06-23 23:15
också för guds skull lite mer klass, lite mindre popare och lite mindre REGN!!!!!

2004-06-23 23:57
Mycket fucked up nu tycker jag...
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

2004-06-24 00:08
mera kärlek, mera husvagn, mera alkohol!
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2004-06-24 06:24
mera lia i bikini fo shizzle.
MAN MADE GOD!
Groupie

2004-06-24 12:50
Band jag vill se tjugo 05.

Beastie Boys
Youngblood Brass Band
Saïan Supa Crew

Sen är jag nöjd.

2004-06-24 13:16
JorEg0 P20, hade du kommit till husvagnen hade vi kunant ha poolparty. vi hade pool och bikinis med oss! =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2004-06-24 13:22
det regna fan bara en dag och det va lördan...sen kanske lite på nätterna men man får ha regntåligt tält så märker man inte det....
House is hiphop on fast forward ..

2004-06-24 16:42
nalia F17 wööörd

2004-07-02 09:34
jag tycker rockparty bborde lägga ner lite mer energi på att se till att parkeringen är säkrare från inbrotsstjuvar.. fick höra från massor med folk att deras bilar hade fått inbrott...hur svårt kan det vara med parkeringsvakter?

2004-07-02 11:59
fyy va dåliga band....

2004-07-02 16:50
eye: hehe faktiskt inte. däremot new era (philadelphia 76ers). fyfan jag blir alldeles tårögd varje gång jag går in i tvättrummet och ser den ligga där som en skugga av sitt forna jag

nästa år hoppas jag dessutom att makkan_xl blir bannad av nån anledning så man slipper läsa hans störiga frågor, önskemål och klagomål till blomsta m.fl. i parti och minut ;-)

2004-07-02 16:56
ses 05.
right on.

2004-07-02 19:30
och 06, 07, 08 osv.
MAN MADE GOD!

2004-07-04 20:31
Husvagn eller ngn Stor bil iaf!! Mer öl! Mer sprit! Mer sömn!

2004-07-04 21:46
vore soft om radiohead kom dit igen!

2004-07-04 22:24
Till nästa år

* Ska jag supa mej lika full som alla andra år.. alla dagar, dygnet runt!
* Ska jag inte ha med mej ett tält.. precis som i år!
* Ska jag ha mer sprit med mej..
* Ska jag dansa samma jobbiga dans som i år..
* Ska jag inte glömma hopprepet!

Så ja!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2004-07-05 02:01
Och just ja, till nästa år ska Camp G-Hooden trycka upp nya, heta tees på samma bejublade tema som i år - POPARE!! Kanske till och med för försäljning, eftersom det fanns en aktningsvärd efterfrågan på festivalområdet.

2004-07-05 21:00
Man skulle ju vilja se NOFX och Idlewild mest alltså!
Hälsningar från Finland:
www.johankvarnstrom.com

2004-07-05 21:17
Makkan_xl:
jag tycker rockparty bborde lägga ner lite mer energi på att se till att parkeringen är säkrare från inbrotsstjuvar..

Och exakt VAD vet du om vad vi gjorde eller inte gjorde när det gällde säkerheten på parkeringen? Fan, polisen hade flera civila spanare och vi hade säkert 100 vakter dygnet runt på hela parkeringen. Dessutom: 25 bilinbrottstjuvar greps på bar gärning och flera lyckade husrannsakningar genomfördes HEMMA hos tjuvarna (alltså i deras lägenheter i Hultsfred) mitt under festivalen.

Både vi och polisen är övertygade om att det var en organiserad liga med egna spanare och varningssystem, för de efterlysta bilarna som senare stoppades fulla med stöldgods försvann direkt när en vakt kom 200 meter bort... Om du trodde det var enkelt att stoppa organiserade bilinbrottstjuvsligor på cirka 30-40 man - på en tillfälligt och relativt mörk parkering för 5000 bilar, så får du gärna berätta hur du gör.

Vi gjorde allt vi kunde. Som vanligt får jag tillägga...

Eller menar du att du på allvar tror att vi sket i det och öppnade en öl i stället?

Soulchild:
nästa år hoppas jag dessutom att makkan_xl blir bannad av nån anledning så man slipper läsa hans störiga frågor, önskemål och klagomål till blomsta m.fl. i parti och minut ;-)

Haha, det är lugnt. Klagomål får jag jämt oavsett vad fan vi gör. Mer eller mindre korkade frågor får jag också hela tiden...
Check yourself and I'm out.

2004-07-05 22:25
Wu-tang skulle vara hett o se, of coz.
Lauryn Hill / Fugees "get together".
Beastie Boys.

Lär väl komma på flera önskemål desto närmare man kommer Hultsfred 2005 men. :)

Kanske lite väl svåra artister att hooka upp med dock.. tyvärr.

2004-07-06 12:55
Soulchild P19 shit jag frågar väl vafan jag vill, vem e du till att säga att det är dumma frågor? vem e du???....

Blomsta ok men hur skulle jag veta det, allt jag fick höra var att massa folk fick inbrott.....ni kanske skulle gått ut med detta innan festivalen , att ni hade lagt ner väldigt mycket arbete på säkerheten, vilket kanske också hade hållt en del tjuvar borta??

2004-07-06 13:48
ja, du ställer givetvis hur många och hur störiga frågor du vill, jag sa bara att jag hoppas att du blir bannad

2004-07-06 14:48
Jo det vore ju skitsmart att berätta att det är många stölder i bilar på Hultsfred...

Tror inte effekten skulle vara avskräckande, snarare inbjudande.

Nu har vi iofs tagit tag i frågan lite till och till nästa år har vi kommit på några riktigt bra idéer för hur det ska stoppas.

Säger inte hur dock.

2004-07-06 16:41
Soulchild P19 mm och jag hoppas du blir bannad, så man slipper se dig lägga dig i andras disskusioner och samtal med varandra.....

Blomsta.... mm bra då ju, då fick jag som jag ville att ni skärpte säkerheten som ni nu ska göra.... Soulchild P19 där ser du jag fick svar på min fråga, inte så dum!

2004-07-06 18:03
jag skulle hemskt gärna vilja se att Turbonegro kom till hultan 05... det är det enda band som jag för tillfället kan komma på.

sen så ska jag ta med mig mer öl, och mer pengar tills nästa år.

man bör väl ta med sig en 3-4 stolar också, för det e ju alltid nån jävel som snor dem.
all the lazy dykes

2004-07-06 20:06
Paparazia P59 eller snor du tillbaka 3-4 stolar =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-07 06:48
Gangstarr
Beatnuts
Nas
Fatman Scoop/Krooklyn Clan
Ken
bling bling ice

2004-07-07 11:32
jag vill se Chords på hawaai scenen fan.....

2004-07-09 00:16
jag vill se immortal technique.. FAN VAD FETT DET VORE!
jag vill bo i wexio-campet! haha
these drugs aint as good as we wish they were

2004-07-10 15:27
efter att ha åkt på roskilde vet jag inte om jag kommer åka till hultsfred alls.... nånsin. roskilde var lagom och om hultsfred är mindre så kommer det ju kännas... litet.
skulle isf vara för bra artister och vänner som ska dit, annars blire roskilde i fortsättningen igen. förhoppningsvis lerfritt dock. :)

2004-07-14 07:34
fan det vore fett om cunninlynguists kom..
sen vill jag se artiser som redan varit dar.. typ atmosphere och sole .
aesop rock hade jag inte bangat pa heller. eller jurassic 5 ..eller clouddead ! soul position ..
these drugs aint as good as we wish they were

2004-07-14 21:14
Blomsta

har stört mig som fan på en sak varje gång jag går in i denna tråden...kolla inlägget jag skrev till dig 04-07-06 12:55..

jag skriver :

ni kanske skulle gått ut med detta innan festivalen , att ni hade lagt ner väldigt mycket arbete på säkerheten, vilket kanske också hade hållt en del tjuvar borta??

det jag skriver e att ni ska berätta om att ni har höjt säkerheten INGET ANNAT... men ändå svarar du me kaxig och idiotförklarande attityd:

Jo det vore ju skitsmart att berätta att det är många stölder i bilar på Hultsfred... .....

det är ju inte ens det jag skrev. jag skrev att ni borde berätta om höjd säkerhet

läs inläggen i fortsättningen innan du idiotförklarar folk, har sett i andra trådar att det finns massvis med folk som stör sig på dig med.... ett tips från mig till dig...

2004-07-14 22:13
Priyan P21

Jag var på Roskilde första gången i år, men inte fan bangar man Hultsfred för det! Det är ju som att... komma hem!! Det är gemytligt på Hultsfred! :)
I och för sig ska man ju inte åka dit enbart för dit-åkandets skull. Musiken spelar såklart in, men alltid finns det ju nåt det är värt att åka dit för! Tycker jag.

2004-07-15 12:10
Makkan.

Du är fan för trög för att diskutera med. Mot organiserade stöldligor spelar det ingen roll vad fan man gör - de försvinner aldrig. De har en ny nödplan för varje åtgärd man sätter in. Det enda som hjälper är att bura in allihop.

Spaning har bland annat lett till ny husrannsakan hemma hos medlemmar i ligan idag (kolla länk) och de är nog inte färdiga ännu.

Det var ingen slump hur vi arbetade med bevakning, ökad säkerhet, belysning, information om och kontakter med polisen i den här frågan. Vi diskuterade olika arbetssätt i timmar och det enda jag menar är att du omöjligen kan ha insyn i nog mycket detaljer för att kunna säga om vi gjorde rätt eller fel. Men fortsätt du gnälla, det är ett fritt land.

Vill du ha mindre attityd från mig, så får du skriva med mindre attityd själv.

2004-07-15 14:52
blomsta P32

men sluta svara på frågor jag inte ställer.!! jag har inte bett dig att berätta om vad ni gjort och arbetat med....jag vill att du ska förstå att du svarade på en annan sak än vad jag skrev....precis som du gör nu....och varje gång gör du det med attityd....

2004-07-15 23:34
hur vet ni att demigodz kommer?

eller är det bara något ni drömmer om?

www.klistermarkskriget.com

2004-07-19 00:09
hoppas på HIM igen, manson kan gärna dyka upp (;. white stripes, belle & sebastian elr the strokes skulle sitta ganska så rätt.

varmare kläder är ett måste, några slantar mer och. resten löser sig där nere!

2004-07-19 02:13
Fattar inte varför folk vill se samma band igen, det är väl inte roligt.

Mitt drömupplägg är Jedi Mind Tricks, Immortal Technique, 7l & Esoteric, Hieroglyphics / Souls Of Mischief och System Of A Down på rockfronten...

2004-07-19 13:11

Jo, du förstår så här är det.
För min del iallafall, tex såg jag HIM detta år
och faktum är att jag blev lite besviken,
önskar att de då kunde komma nästa år
och göra det mkt bättre. För det kan dom.

2004-07-19 13:36
Robbie Williams vill jag jävligt gärna se.
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.

2004-07-22 13:01
alldeles för få har önskat manu chao. så jag gör det igen!
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2004-07-25 18:45
vill se :

*Hives (hurra!)
*eek-a-mouse
*rolling stones ( ja man kan ju alltid drömma eller hur?)
*imperiet ( eller thåström överhuvudtaget, men imperiet hade varit fetast)
*swollen members
*the roots
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Lyricist

2004-07-26 02:34
Det enda jag ska ta med mig är jävligt mycket bärs och Boos...

Om det är dåligt väder, så kränger man några sexpack så blir det bra väder iallafall i sinnet...

och sen ska jag ladda upp som pessimisst så slipper jag bli besviken

2004-07-26 20:39
Fonky family hade varit så jävla fett!!

2004-07-27 12:34
jag vill inte se nån... vill inte träffa nån heller.

men jag åker nog dit för första gången nästa år :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2004-07-27 18:17
FONKY FAMILY!!!

2004-07-27 18:18
NON PHIXON!!!

2004-07-27 18:18
SNOOPDOGG!!!

2004-07-28 02:59
Är det inte Hultsfred snart?