och social distortion
Kanske...?
270 bis Malnatt InSeDiA Hobbit Dropkick Murphys
jag vill se chords igen och org 12 vore fett promoe hoppas jag oxå på
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
1220
House is hiphop on fast forward ..
för mycket pissjobbiga norrlänningar i hultsfred... blir roskilde nästa år
Det är bara tråkiga och äckliga människor på hultsfred.
öhm.
det som är det fina med det ju:).....haha nee men sant , mycke drägg man kunde fått slippa...som han nazzen i kilt utan kalsonger med SS ritat i pannan, och som sa att han gilla hiphop.....
va menar du med klä upp sig? en t-shirt som inte har 500 hål och byxor som inte är bruna av lera?
ska troligtvis dit i sommar! fan va fett det kommer att bli =) jag vill se okända punkband och hiphop :)
/// Våning Fyra
en sov säck med hål i botten så jag kan lägga mig och jäsa med min spliff bakom en sten ;)))
så jag kan gå med sovsäcken och lägga mig bakom en sten och jäsa med min spliff menar jag
Non Phixion Q-Unique Jedi Mind Tricks Necro Dilated Peoples
Kom Igen Allihopa Så Drar Vi Till Människobyn www.myspace.com/jimmyflow
Goldenthief P17 wörd.....hooka dom och jag e nöjd
tre bästa me hultsfred: lagom stort soft område bra band tre sämsta för mycke drägg för lite shorwl för lite hiphop nån annan?
va på arvika för 2 år sen å roskilde iår.. . nu 05 ska jag trycka alla 3 .. ska bli så jävla kul! festival packning i allmänhet..stövlar öl,å annat.. är det viktigaste...det är det som behövs..
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
åh herregud. dr dre???
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
menyo när börja embee rappa?
hur mycket kostar skiten då? biljett alltså.ska dit, whatever it takes :)
Jag vill ha något från NY (typ Cage, WU, Beastie boys, Busta) och Braintax!
Skulle inte banga på Chemical Brothers.
herregud.. lunarstorm sponrar hultsfred iår...
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
Hangaround
2005-03-10 21:56
nytt tält måste jag ha, mindre öl, mer röka, mer pengar så jag inte behöver svälta ihjäl i år igen.
har hört att hässelby crew ska spela, det vore as soft ju eller hur?
jag ska inte ha med massa onödiga saker som liggunderlag och mat, det blir bara snott ändå... mindre kläder och mer öl
det ryktas om att denna tråden är död....
hur kan man få spelning på hultsfred?? vem skall man vända sig till hmm? nån som vet?
Killa_P P24 www.rockparty.se
Är det någon som vet vad resa + inträde kostar??
1320 för biljett (inträde,parkering,campingplats) sen så får du gå in på festivalbussen.com s hemsida å kolla vad resa kostar sen kommer sj ha special priser med resa + biljett när festivalen närmar sig ..det hade dom förra året iaf
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
jag ska betala biljetten, och spendera resten av festivalen till att samla pantburkar, som jag pantar sista dagen tills jag får tillräckligt med cash för att täcka biljetten.. mer hiphop, Dilated hade varit fett igen, och framförallt mer elektronisk musik, hade varit skitgrymt med ett drum&base/jungle/house-tält..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Maaarilyn Maaanson
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
extra skor och strumpor...och kankse vantar...lite kallt om nätterna
Det finns 10 olika typer av människor. De som förstår binärt, och de som inte gör det.
jaa wörd vantar ska jag köra med
Doggy Dogg ska ju dit va fan
Mister doggy kommer att ställa in, fattar ni de?? haha han e så daalig för de!!
Grahh.. ALL IN STÄLLAN!!
Nyon P18 verkligen inte när han ska till roskilde också samt nått shit i norge....hade det vatt enbart hultsfred så kanske han hade ställt in...
nu fattas bara placebo och kent så sover jag fan under bar himmer om det ska vara så.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
haha "kent"
adamskie: det borde ju funka, sista dagen får man real cash istället för festivalpengar.. men man måste nog börja tidigt, och se till att ingen snor dem från tältet typ.
Fan kommer inte Svenska akademien detta året?? kunde kicka några andra band och tagit dit dom istället!!
DuJa
SA är lagom uttjatade nu, nej tack!
men kicka ett par andra band kan de gott göra..
Har precis blivit klart att jag ska jobba på festivalen så det blir nog kalaas. Skönt att bo på funk.campingen och slippa betala biljett! Sen hoppas jag ju på bra sällskap också... :)
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
Helhet F20 asså va gör ni ungdomar som jobbar på festivalen? inte ett sketet piss vad jag har sett....förra året frågade jag massa av er "funktionärer" olika frågor som typ, var kan man köpa program, när börjar dilated peoples koncerten , var är närmsta bankomat, vilken scen är vilken osv, ni kunde inte svara på ett skit, så vad är er funktion där igentligen?
nää dom kunde ju skippa alla onödiga funktionärer och spara pengar istället! Och vad är det för mening att åka på en festival utan att kunna festa typ och inte bo på kampingen?? det är ju ändå en stor del av festivalen!!
DuJa
Dom har släppt spelschemat till hawaiiscenen nu. snoop dogg kl 24.00 på fredagkvällen, det kommer bli riktigt nice.