Jag kan räkna till tre och säga något som jag inte vet vad det betyder, men som jag tror är typ nån svordom eller nåt.
Oj. Vad grymt det kommer bli!
California, knows how to party!
Sid: haha jag är finsk och ska dit.. men kommer vara helt söndersltien, åker direkt från gotland (vilket innebär tältning coh supande) till uppsala, min rygg kommer vara mörbultad.
humpf. får man fråga vilka datum d är ?
första veckan i augusti..5-7/8 är det väl?
fortfarande 6-7/8
some get Stoned... some get strange...
ja, men campingen öppnar 5:e, därför ajg skrev det, för man bör befinna sig där redan då ;)
visst ska man dit!!
Imperial Sounds ! roxxad av kury
jag ska dit i år igen sjukt soft festival!!
xxxxxxxx
ska dit, beställer biljett alldeles strax
X-Art goes A-Art efter ett par bärs!
ja simon, du fick ju biljetten betalad, så det klart du ska dit xD
Hehe såklart man ska whipi , följ med för alldel=)
24/7 always keepin it.
någon som vet om campingen/arna är tänkta att ligga uppe vid polacksbacken? vart annars? området är ju inte precis gigantiskt där festivalen skall vara så nån campingen där lär bli svår att få in... är bara nyfiken...
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
finns ju en stor fotbolls plan bakom kungsängsbron
makkke P17 du snackar på andra sidan kungsängsbron, vid frisbeegolfen? jo, där lär ju minst en camping ligga, men det var ju snack om tre stycken?
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
aha det hade jag missat, sry...
Jag ska! ;)
Caballein misain ye! Dovie'andi se tovya sagain! Sa souvraya niende misain ye!
jag ska jag ska =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Måste fixa tickets, sen ska jag dit:D
...Jag skojade bara!
Biljetten e i min hand ! Falu-borna kommer röjja tokmycket där !
Ska dit, lätt. Jobbar där innan och efter så det blir en billig festival.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
öppnar campingen den femte..?
baeng
made_in_japan F0 ja, den 5e kl 18.00.
jag ska lätt dit...underbart e va det kommer bli....älskar såna här evenemang....slipper en massa fjortisar som springer omkring och berättar hur fulla dom och vem dom låg med igår och i förrgår...."nästa festival ska jag nog inte hänga me"...nä fan.....undra varför...så som du skämde ut dig :D najs ska det bli....
what u eat don´t make me shit
JAG SKA! Åh, watch out!
hehe yeah! jag ska va där den 5e jag också me and mah crew haha
24/7 always keepin it.
Skulle dit men har ångrat mig nu när jag fick veta att Seeed inte kommer, då är det inte ens värt pengarna.
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.
NU har jag äntligen bokat biljett.
jag ska dit
bärs, holk & mutta
no_one hur kan du ångra dig bara för Seeed? Hade du tänkt åka bara för att de skulle spela? Visst är Seeed bra, men ersättningen för Seeed är enlgit mig mkt tyngre än vad de är... Iqulah, Ini Kamoze, Kulcha Knox
glöm inte att URF tar över Bryggan(snärkes nation i Uppsala) ikväll(fredag) där det kommer att bjudas upp till dans! 26 spänn ölen! Mo fire!
jo nog ska man släpa sig dit trots avståndet.
"?"
SergeiZubov F14 Ja, samt kårleg. Aja har iaf köpt min URF-biljett nu. Bless
Har biljett.
Skäms du inte?
Lätt man ska dit ;) Det ska bli så guld att se Alpha. synd bara att seed ställde in, hade varit en upplevelse, men att se iqulah istället blir nog också grymt som fan! Många som ska dit på torsdagen?
Vi är instruerade och disciplinerade att tvivla på vårt mänskliga hjärta.
Richie spice - earth a run red ;) Så soft låt!
6:e + 7:e augusti www.uppsalareggaefestival.se
jag hörde något om nått som urf arrangerar på fredag i uppsala, någon som vet vad det är?
jag ska inte
FY FAN VAD FETTTT DET KOOMMMEERRR BLI I ÅR VI SES DÄR ALLA
man lever bara en gång så lev livet nu :)
Funderar på att dra dit.. Första gången.. Är det nån som har nån uppsakttning på hur mycket folk det brukar vara där???
Yes, I am made of awesome. No, you cannot touch.
Just nu, Önskar jag att jag var 18 så jag kunde chilla där. När man har ett halvår kvar som 17 åring känns det som att det är evigheter till man är 18..
Kommer bli galet, alla som tvekar.....tveka inte!! Fan , det kostar 650:- , typ en utekväll för fan!!!
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /
Oki, låter ju som tillräckligt mycket folk=) dr-phil, vad menar du med att allt stänger 2? får man inte festa efter 2 eller???
Yes, I am made of awesome. No, you cannot touch.
i år räknas det med uppåt det dubbla i besökare (10,000). Har gjorts mer reklam och blivit mer uppskrivet. Sen angående festande. Förra året stängde de ned festivalområdet kring 02, men fest fortsatte för det. Vi festade till frmaåt 4 iallafall.. på våran lilla del av campingen. Får även ta i beräkning att campingen kom sent förra året och var inte så stor. I år blir det 3 olika campingar och mycket mer folk så jag tror nog festerna håller igång en hel del. Om inte får ni som vill fest apå dra er inåt city.. det är ju nästan mitt i stan i år. Sen är det svårt att jämföra URF med SummerJam eller Splash. De båda senare ligger mer centralt i Europa.. på i folktäta Tyskland och både har hållit på i många år. Detta blir 4:e URf, men ex SummerJam hade sitt 19:e år. Det är även andra lagar i tyskland än i Sverige vilket gör att det blir mer festande..samt mkt billigare alkohol.