Håller någon med mig om att program-bldet borde läggas upp på URFs hemsida?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nästa år blir det summerjam + urf, det blir soft som faaaaen! :)
Vi är instruerade och disciplinerade att tvivla på vårt mänskliga hjärta.
dr-phil: Jag håller inte med till fullo att lineupen var fetare förra året, bushman blev ju även inställt! Och i år är det ju även clash SM som kommer bli ÖVERFETT!! Det är nästan enbart därför jag åker.... Ja, summerjam eller splash är ju fetare, men varför inte lika gärna pila till Sting isåfall!! Jag var på summerjam i år men det hindrar mig knappast från att åka till Uppsalla oxå....Man KAN göra flera saker vettu, om man har råd såklart, men allt handlar om prioriteringar!!! Bless
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /
föressten dr phil, varför denna negativa inställning? Big Up URF crew för att dom styr upp detta.....För bövelen!!!
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /
ikväll på Bryggan som sagt...
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Jag ska dit första gangen.. =)
Jag har varit på URF..alla år de kört. Var även där 95 då det bara gick under URF namnet, men inte var en festival. Har även varit på Summerjam flera gånger. Jag jämför inte festivalerna på det sätt som Dr. Phil. Visst.. kan hålal med om att SummerJam är en större, bättre och häftigare festival, men URf är en ruggigt skön och bra festival på hemmaplan. Säker kommer den även att växa med åren. En stor fördel med URF förutom hemmaplan är att de flesta pratar svenska så man slipper alla himla tyskar som knappt vet vad engelska är. Jag startar somrarna med Summerjam.. en bra kickoff och sen avlutar man sommaren med URF, en bra avslutning. Sen kanske man har sommar lite före + lite efter, men annars är det en bra 4-5 veckors semster med reggae start + reggae slut.
uppvärmning - Summerjam Nedvarvning - URF det e ju helt rätt... då e man lagom pigg om man vill gå på sting framåt juletid...
some get Stoned... some get strange...
mike_red: kommer dom tre campingarna ligga i närheten av varandra?
Sjuka samhällen skapar sjuka människor<br>
beror på vad du menar medi närheten. De ligger inte intill varandra, men med gångavstånd mellan varandra
det börjar väl bli dags att dom informerar lite mer om campingen för det är ju inte så långt kvar...
Sjuka samhällen skapar sjuka människor<br>
vad menar du med mer info om campingen? De har laggt ut en hel del info om campingarna. FRÅN HEMSIDAN: --------------- TRENCHTOWN är den första campingen som öppnas 5/7 14 .00 och stänger sedan 22.00. Ni som vill komma på torsdag, se till att passa in dessa tider. Ligger vid festivalområdet. RED HILL Öppnas 6/7 10 .00, ligger vid festivalområdet. MONTIGO BAY är campingen vid Polacksbacken . Den är uppdelad i två avdelningar – en för tält och en för husvagnar/husbilar. Öppnas 6 /7 klockan 10.00. I år ingår camping på anvisat område i biljettpriset, i mån av plats. Med festivalbiljett får du fritt slå upp ditt tält på campingen. --------------------- Platserna på de två övre står inte med dock, men Trenchtown ligger vid Kungsängsron och Red Hill mellan MiniGolfen och Gjutjärnlokalen. Alltås ligger de på varisn sida om festivalområdet, men gränsande till området. Den sista campingen är uppe på Polacksbacken.
Hmm ,jag har fan inte fattat vart jag ska va ännu men jag f¨r väl chansa mig fram.
24/7 always keepin it.
vadå fattat vart du skall vara?
nu är spelschemat uppe! och fy fan vva sjysst att roots defenders ska spela!
Satan vad jag längtar nu.
California, knows how to party!
jag ska fan dit....o man längtar inte lite heller..!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu har jag också skaffat biljett! det ska bli roligt.
whäy, är ni lika peppad som jag? det börjar ju dra ihop sig nu ;)
det håller på sent va för jag jobbar till 8 och tänkte komma efter...?
it wasn´t me
Galet peppad! QteePie F20 Spelschemat ligger uppe. Alpha Blondy kör ganska sent! :)
jag ska dit och det blir röj
I don't like it I love it
got myself a ticket... hinner precis flytta till mitt korridorsrum innan festivalen drar igång =)
peace, love & unity
Jag tror jag har tappat bort min biljett..
Klantarsle! Nu är man ju taggad som satan!
Jag ska dit, om jag får tag på biljetter vill säga. Ska försöka kirra det på måndag.
spliff macht frei
jag har hittat min biljett :D:D:D:D LIKE WHOA!
svardbergs P19 japp, pollacksbacken. Åk över kungsängsbron(du ser nu festivalsområdet nere till höger) när du kommer till Uppsala, vid det första rödljuset efter bron tar du höger och sedan första höger efter det. där kommer parkeringen att vara för besökare + camping för husvagnar etc.
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
jag ska dit, jag ska dit! :)
fy fan på lördag allså vi ses där alla :D
man lever bara en gång så lev livet nu :)
count me in
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
whäääy! Nu är det inte långt kvar.. jag kan knappt sova om nätterna, pirrande av längtan i heeela kroppen! lätt man har väntat på det här i ett år nästan! Det ska bli så förbannat jävla kul! Fridens peeps!
hehe sanna, Klart vi gör! imorn! ;) Årets bästa grej!! bättre än julafton ;)
25 grader och sol både på fredag och lördag låter ju faktiskt helt otroligt.
okej. i sista sekunden nästan men nu har jag bokat min biljett och ska hämta ut den imorgon och sen åker jag. men nästa problem, jag har ingen att bo med och inget tält för dte har jag inte fått tillbaka efter hultsfred. iihks:/
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!
Du hittar säkert nånstans att sova ;) det brukar alltid lösa sig.
jo det är det jag hoppas. hoppa runt eller nått..haha
Jag ska dit!!!! Tar bilen dit imorgon! Kommer bli maaad nice! :) Bless Up
REC #26<br>Team EA-Racing
är det festival på g elelr vad är det frågan om!?
BANG!
HELL YEAAAAH! :) nu ska jag fortsätta packa!
kul nu sket det sig för mig! inget jävla fucking hor uppsala för mig!!!
nån som vet vad biljetterna kostar på plats? det står inte nånstans...bara att 2 dagars kostar 250 men inget på plats...det borde vara dyrare?
Rolfi P19 har för mig att de kostar 850 SEK på plats för två dagar.
ok...kan man inte köpa nånstans i gbg? asså inte internet...?
Du kan gå till närmaste ATG ombud, typ billhälls och köpa biljett där.....Gubb smidigt, kostar 680:-
asså, gött! hade jag änna ingen aning om!
när öppnar campingen? nån som vet?
Glitch F17 18.00 såg jag nånstans...inte helt säker men jag tror det... det billigaste alternativet och åka dit från GBG? nån som vet?
rolifi festivalbuss säkert. men det kasnek är dör sent nu.. carda en tåg biljett vettja! 18.00 imorgon eller på fredag?