Riddarholmsfesten (artister klara!)
mycket spekulationer kring vilka som ska komma, men nu var det klart då.. läs här: www.riddarholmsfesten.se jag hoppas att det är M.O.P. som faraon ska ta med sig. de är ju ute på turné nu tillsammans om jag inte förstått fel.. ni som vet: är det 370:- för alla dagar, eller för en dag? känns dumt att behöva betala för mer än en dag när jag bara vill se Method Man + Pharoahe Monch...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
jag vill fan se pharoahe asså, damn. och method man också. men mest pharoahe. vart står priserna?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Hangaround
2004-07-22 05:04
hittar inte priserna på ticnet=/ ajja, måste dit..finns inget alternativ.
BARA METH!
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
"Where the action is" heter det på Ticnet. sök på det :)
Kontrast när jag sökte på det såg jag att det skulle komma till göteborg den 21e, 4 dagar innan riddarholmen. blir det samma artister då. asså kan jag se meth å pharoahe i gbg å slippa åka till stockholm? hade vart jävligt nice..
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Pharaoe Munch.. haha.. fett roligt!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Rhetoric ingen aning faktiskt.. borde väl finnas nån hemsida för det i GBG också tycker man. Xeilon haha yes.. the munchies! :)
Pharoahe Monch med gäster kan kanske vara (??) Big Daddy Kane, Little Brother och Last Emp...eftersom de är bokade till ÅrhusTookit i dagarna nära Riddarholmsfesten. www.aarhustookit.com
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
det vore ändå det sjukaste nånsin..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
står ju på hemsidan att biljetterna börjar säljas den 23:e juli, dvs imorgon....
We run these streets like cops do red lights!
fan vad grymt alltså!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
står lite mer artister om man kollar upp skiten på ticnet.. latin kings, svenska akademien, o lite mer skräp bara, men om nån är intresserad.
men vaddå? inge little brother? jag menar, skulle dom spela så skulle dom garanterat stå som en egen akt.. samma gäller last emperor... så dvs. inge little brother??? är så fallet så ska det där spektaklet fan utsättas för terrordåd!!!
rapperted.se
Where the action is är väl bara rockdagen som inleder skiten? Och det är en ambulerande turné som även kör i GBG vad jag förstått.
"...and you can Quote me on that"
charon 370 spänn för en dag med fyra halvdana artister låter jävligt dyrt iofs...
det är olika priser för olika dagar, Method man dagen kostar 225:-
gå in på
www.ticnet.se å sök efter avangemanget Riddarholmsfestn så ser ni de olika priserna för de olika dagarna!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
fan va nice. vore kul o se dom
"Im known as an ape in the jungle, cause if i see somethin i like thats yours then im takin it from you"
Kontrast - Fast gillar man The Hives och Sahara Hotnights är det väl inte sååå dyrt? Hives är ju snordyra och smakar det så...
"...and you can Quote me on that"
FETASTE blir juh på fredag Beres hammond . Lee Perry ehh rootvälta suger men lätt att man ska dit..:!!!
BLESS REGGAE MUSIC
då blir det till att försöka få permis för den dagen.. meth & pharoahe liksom :)
Hangaround
2004-07-24 00:14
Kontrast desertera..munch är värd minst det
Fyy faaan.. Lee "Scratch" Perry!! Detta är sjukt.. Damn Count me in fellas!
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
26/8
watch me dolly dick it scotty watty cop it to me big microphone hippie hit poughkepsie crispy chicken verbs throw up a stone richie!
Pharoahe Monch är en dröm som kommer uppfyllas, fatta å höra hnom köra Simon Says på scenen, det kommer bli äckligt bra, för övrigt hoppas jag han tar med Prince Poetry som gäst.. å e det 18års gräns på den där skiten ska jag banne mig mörda arrangörerna.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Förstår inte att dom skriver För första gången i Sverige om Method Man. För övrigt kan jag tillägga att Pharaoe på Nova 98 är bland det fetaste jag sett.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
det är inte alls 18 eller rättare sagt det står inte nånstans på deras jävla sida
Kontrast Att kalla hives för en halvdan rockgrupp var nog det värsta jag hört. Sveriges bästa grupp.
MAN MADE GOD!
tacka gud för det... luger? kan du skriva adressen så jag får läsa själv är fett orolig :)
oerhört trist med fri ålder... :(
vafför det då kontrast??? ska inte vi som e yngre få gå å kolla på dom artisterna vi gillar eller?
Det softaste är ändå fri ålder men stenhård leggkoll i baren. Dock är det jäkligt svårt med sådan licens och allt blir dyrare för arrangörerna, men det vore en dröm.
ryktena går att avtalet mellan METHOD MAN och anordnarna av Riddarholmsfesten bara är ett muntligt avtal, någon som vet? Känns onödigt at köpa biljetter eftersom man inte får pengarana tillbaka (någon annan kommer istället uppträda)... tacksam för de som verkligen vet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Satan i gatan. Jag har ju köpt biljett fan!
några från malmö som ska se meth?
Method Man har ställt in enligt Riddarholmsfestens hemsida. dock INTE Pharoahe verkar det som...
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
Method Man håller ju på och spelar in season II med "Method & Red".
som jag tolkar det tyckte han inte att det värt att åka hit eftersom englandpromotorn inte riktigt fixat det såsom han borde. dock jävligt tråkigt! äeh, jag satsar allt på att jag får se honom nästa splash. :D
0034
och för övrigt är det 20 i öltälten.
0034
Asså skit i Method Man Pharoahe Fuckin' Monch aint a damn thing change
alla som ville se method man...jag e ledsen han har ställt in.... =( han lät för bra för att vara sant....
not all those who wander are aimless...
fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn jävla ruggiga åsnan meth.....
vågar man hoppas på pharaoe eller blir det fintelligens som ersättare.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
ja står inget om att han inte ska köra... skicka ett mail till artistansvarige nu..jag ger besked när han mailat tillbaks