I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Riddarholmsfesten (artister klara!)

Klubb & Konserter - Festivaler

2004-08-27 23:28
hanzil kommer ha bilder om nån dag om du orkar vänta

2004-08-28 01:39
Kom precis ifran reggae splash.. riktigt nice!

2004-08-28 10:16
reggae splash var ju riktigt trevligt.
jävligt b att man inte fick gå ut ur området nånting. vi som hade tänkt att se rootvälta och sedan gå iväg nånstans och dricka och sen komma tillbaka.. hm...
sen var det jävligt b att man inte kunde få vatten nånstans :/ inte vad jag såg iaf..
baeng

2004-08-28 13:07
varför spela mr vegas couvers bara typ..?
kul att de körs

2004-08-28 14:17
spelade han covers haha????
ja han har gjort jävligt mycket tunga covers genom åren, men han spelade inte speciellt många igår. sen var publiken ett skämt (var nog bara jag som hoppade under den korta spelningen) under vegas spelningen, bombaclautch, man märkte att han var jävligt besviken. men när fjortisarna fick höra tamale och pull up som sista låtar så var iaf några lite nöjda.

pinsamt med utrustningen också, riktigt pinsamt

dock riktigt hett när han körde GO UP (juice riddim)!!!!!!
och jack it up..

efterfesten sög, stakars dom som betalade för skiten
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2004-08-28 14:43
Det var riktigt bra. Galet bra.

Sedan så körde Mr. Vegas körde väl inte covers, utan han körde på olika riddims bara? Gah.

Lee "Scratch" Perry var gudomligt bra. Som jag förväntat mig. Att han fortfarande håller stilen är så jävla nice. Legend.

Beres Hammond, vad säger man? Kan bara säga KUNG!
California, knows how to party!

2004-08-28 16:15
bruden va ej på scen under själv performance och jag tror ej att vega ens vill se henne

du ska nog inte lyssna på vega om du ej gillar hans låtar helt enkelt
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2004-08-29 01:24
...å andra sidan, så gillar man större kvinnor på Jamaica, har man hört.

Mr. Vegas och Lee Scratch var lätt bäst asså.. Så jävla nöjd med att ha sett Scratch, äntligen :)
Beres var ju inte heller fy skam asså.. Men jäävlar, så länge de spelade!? Helt sjukt..
WE'RE GROWING UP
BY FALLING
DOWN

2004-08-29 13:28
and-one
måste hålla med dej om publiken, fattar inte folk vad "jump, jump" betyder..? hm, fast de kanske ba inte hade gått igång än..
baeng

2004-08-29 14:10
nöjd med Scratch?...jojo
skön recension i DN idag, ganska talande och bra beskrivet
www.dn.se
http://www.backupproduction.com

2004-08-29 14:55
såg strage gå runt på området, han verkade smått förvirrad
skönt att kalla vega föredetting

2004-08-30 23:02
vart utanför ibörjan och hörde tayna stephens utifrån... är det så att hon vart där??

2004-08-31 11:09
bittersweet: Nä, men det var några sounds som spelade skivor, kanske det du hörde?
"...and you can Quote me on that"

2004-08-31 22:56
charon
hoppas det! annars blir det surt de närmaste veckorna :P