pride festivalen
nån som ska dit..? kommer bli kul
(b)http://www.puertoricosalsacongress.com(/b)
det är fett dyrt annars hade jag nog varit med
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
har inga pengar.. men det skulle varit kul.. tror jag
Yes, I am made of awesome. No, you cannot touch.
moufassa kostar det money?
nej.. det är en gratisfestival som staten finansierar eftersom de är så öppna och glada för alla homosexuella i sverige.. ;) skämt åsido - vad ska man göra där?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
meh nått emot dom eller kontrast?
Not that I hate homo's or anything. Men jag förstår inte riktigt syftet med festivalen. Har the gay people vunnit något krig som jag missat? Har dem fått ett eget land? Could somebody explain?
At the gates of Eternity...
Jag kommer gärna, men var hittar jag mer info, nån site man kan läsa lite på?
jag älskar dig!
Claudita jag? nä.. varför tror du det..? undrar bara vad man ska göra där? fanns verkligen ingenting intressant om man inte är homo t.ex...
jag har fått för mig att festivalen ska vara för alla. Fast det är en homofestival i grunden liksom. Fast de stänger inte ut några människor som vill vara med och gå i paraden och så.
Jag kan ju lika bra skriva i denna tråden då istället för att skapa en ny om ungefär samma ämne. Inatt kolla jag på Fashion House på TV3 och det handlar om 5 designers från Sverige som ska tävla mot andra länder mm. En av killarna från Sverige var riktigt feminin, tyckte jag iallafall. Min första tanke var att han var tvungen att vara bög. Vet dock inte om han var det eller ej. Men nu till frågan, många som är bögar är feminina. Varför är dem det? Jag fattar inte det riktigt. Har de varit det hela livet eller vakna bara upp en dag och tänkte "ska nog bli lite mer feminin med start idag" och sen blev det? Vill absolut påpeka att jag inte har något emot homosexuella, utan har bara undrat detta ett tag. Hoppas nån kan svara på den frågan, för jag förstår inte mig på dem.
mellanöl undrar också det. min teori är att de gör det för att "utmärka" sig. så som djur, att de har en speciell doft.. de beter sig istället som fjollor för att locka till sig andra rövpulare ;) (har heller inget emot homosexuella förresten)
kontrast gå o kolla läget så klart...
Tror också något i den stilen. Man börjar bli lite tjejig för att få uppmärksamhet mm.
kolla läget för 550 spänn? nä jag klarar mig ;) som sagt.. inget av intresse ändå tyvärr...
Mellanöl : Det där har jag konstigt haft fel på i många fel. Känner många fjollor som faktiskt är helt straight. Och motsatta, värsta macho männen som visat sig vara homo's. Fast det här med att ett gaypar nästan alltid har en feminin och maskulin part har stämmt hittills på de gaypar jag känner.
Ja vette fan om jag har lust att lägga nästan 600 spänn för att se transor å rakade män som kör sammlagsställningar på ett last bilsflak.
fjolligt men så många demostrations dagar så varför inte dra ihop reclaim & pride. endå bara flest idioter som går i båda leden.
i vanliga fall skulle jag kritisera pride med massa skit men jag orkar inte just nu så därför så säger jag bara : priden välkomnar alla blablabal det är svindyrt och det stör dem som bor i närheten något som fikusarna & co inte tänker på
Tlado P19 Jag är absolut ingen fett cool hiphopkille utan jag är den jag är. Alla mina kompisar har i stort sätt varit samma sen vi var små. Du har däremot en jävligt bra poäng där med hiphopen faktiskt. Många som är i 12-16 års åldern och börjar lyssna på hiphop försöker spela så "down" som möjligt för det är tufft och hela den biten. Nu när du säger det så tror jag faktiskt det finns överallt, men man (iallafall jag) märker mest av den hos bögar.
MunQ P14 Och det gör inte Hultsfred, Arvika, stadsfestivaler (Helsingborgsfestivalen, Malmöfestivalen, vattenfestivalen när den var mm) också?
Bratwurst hahahahahaha! :) bra idé :P
vattenfestivalen var iaf kul :) ja men tänk dig själv att hela södermalm invaderas av faggots?
kriget_kommer jag har mer hår på pungen än vad du nånsin kommer få
Tlado P19 & Kriget_kommer Tack för hjälpen. Ni gav mig en hel del svar faktiskt.
mellanöl P19: min teori är att det finns bögar(homosexuella) och bögar(fjollor) känner en del typer som är sådär fjolliga men ändå e hetero så jag tror att det är mer en personlighet. alla bögar är inte som i fab 5 thank god, jag känner en del schyssta bögar, de är människor och vissa människor är sådär fjolliga.
BC99 P21 Ditt liv kryllar säkert av colla killar som blivit bögar.
Sa jag det?
E : Colla killar? Naw, inte riktigt. Bara att jag öppet säger att jag inte är emot gay people, därav att jag fått äran att många har öppnat sig för mig i förtroende.
BC99 P21 jag vil inte göra dig lessen men då kanske du är lite fikus ;)
Sa jag det?
E : Eller bara att jag dömmer folk efter deras handlingar istället för sexualitet?
BC99 P21 du vet inte vad du pratar om.
Sa jag det?
E : Ok?
svt.se Lite info från Värsta språket om "fjollspråk"
Yes, I am made of awesome. No, you cannot touch.
see ya there iaf
Uhers : Du kan väl inte jämföra pedofiler med homosexuella?
Uhers : Sen att det kostar 600 smackaroner för att vara med, så tvivlar jag på att det är skattebetalarnas cash som går åt.
staten finansierar inte pride
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Kriget_kommer : Precis som alla andra målare tycker han väl att klottra fritt är en mänsklig rättighet, just like food and water...
UHERS give me a break, hur fan kan du jämföra homosexuella med pedofiler? gud vad jag vill göra ett personangrepp här men jag låter hjärtligt bli. något som är onaturligt däremot är att lägga sej i ANDRA okända människors sexliv. så du kallar alla som har analsex för pedofiler? även straighta par? vet du ens vad pedofili innebär? MunQ "ja men tänk dig själv att hela södermalm invaderas av faggots?" eh, "invaderas"? intressant ordval... vad spelar det för roll om det samlas gay-people på södermalm? lika lite som det spelar roll om det samlas straight-people. ge fan i vad folk gör i sina sängar och med vem. och här skulle ett fint personangrepp passa men jag låter återigen hjärtligt bli. jag klankar ju inte på dej för att du dras till tjejer eller hur? ----------------- jag har egentligen lovat mej själv att inte skriva i sånna här trådar för jag blir så jävla arg. men ge faaaaaaaan i vad annat folk har för sej i sängen, så ger folk fan i dej och ditt sexliv.
baeng
UHERS vem är DU att avgöra om det är naturligt? vem har sagt att vara straight är naturligt? sex som sex, och om folk vill göra det med samma kön, så varför inte? och varför bryr DU dej om det? är det för att de har sex PRECIS framför ögonen på dej och du har vart fastbunden så du inte kan fly? nä, tänkte väl.. varför inte göra en festival där likasinnade kan mötas? då måste du ju tycka att festivaler där folk visar upp sina bilar osv också är löjligt och irriterande? för där möts ju också likasinnade. och vad har du emot det f.ö? det är ingen som har tvingat dej att vara med? nä, JUST DET!
baeng
UHERS sure, om du ger numret till gud så ska jag ringa och klaga! glöm inte ange riktnumret också!! men moooooget sagt. sitt där och var trångsynta mot varandra, ni får nog superskoj!
baeng
Uhers: Knock it off man. Vad är det här för snack om att Gud bestämt det? Har Gud bestämt att du ska begå kriminella handlingar i den form av att du klottrar? I rest my case...
så bara för att hon tycker det är en schysst tröja och kanske gillar bobmarleys musik... så måste hon tycka som han gjorde och alla övriga rastafarians?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
orkar inte läsa allt. jag vill dit men vet inte om jag har råd. nån som kan säga vad det kostar?
blipp
UHERS aa shit :) du kom inte på nå lamare. dubbelmoral jovisst. men en lite väl långsökt sådan..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
heeeeey, bara för att jag lyssnar på reggae och bob marley and so on så behöver det inte betyda att jag sympatiserar med alla rastas och deras åsikter. som helenay sa längre upp: " Carl Einar Häckner kanske inte gillar köttbullar som jag men jag har endå en bild på honom för att jag gillar det han gör." så om din idol råkar gilla grisöron så måste du också göra det? så jävla dumma argument. det är inte dubbelmoral nånstans, smartass.
baeng
så ingen förstår fel, Carl Einar Häckner är inte min idol men han e skön som fan :)
ADMIN-MEDDELANDE rensade rejält här... inte nog med att det var off-topic, det var en jävla massa skitsnacka också... ni vet vilka ni är, behöver inte droppa namn. rensade även bort andra användares inlägg som relaterade till vissa trångsynta användares löjliga inlägg - ni ska inte ta åt er.
stockholmer har du problem med mitt beslut så tar du det privat med mig.
Pga av de är onaturligt och att man fick bakhålet för att få ut avföring till..Inte stoppa in penisar elr liknande.. Antar att du inte gillar oralsex då heller eftersom man fick munnen för att äta med. Sen förstår jag inte riktigt vad man ska på Pride festivalen att göra om man inte är Homo/Bi eller transsexuell.