I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Poet

2004-07-28 11:03
Deelite : Perfekt för alla politiker att visa upp sig, hålla tal och skaka lite hand, allt för att visa att de inte är homofober
At the gates of Eternity...

2004-07-28 11:14
Poppis tråden blev
(b)http://www.puertoricosalsacongress.com(/b)

2004-07-28 11:16
BC99 P21
Tror inte att personen som startade tråden eller någon av dom andra som skrivit att dom vill dit sitter på några viktiga politiska uppdrag.

2004-07-28 12:41
UHERS P18

Pride får inga skattepengar, tvärt om så drar den in pengar.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2004-07-28 14:08
drar dit o raggar tjejer. lätt

2004-07-28 14:26
Barry_Boored

ppff .. jag är en lesbisk tjej i en killes kropp som jag är nöjd med :p

2004-07-30 12:29
grymt! världens vackraste tjejer var där + att Trallis rullade runt i tanto grästet med en flaska vin. första året gay Trallis var där, absolut inte sista. nej, jag är inte gay, men det var dock grymt!
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2004-07-30 13:09
varför togs mitt inlägg bort?
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2004-07-30 13:25
Winny P18
håller med till viss del. har faktiskt inte förstått prylen med en "gay" festival då det inte finns "hetero" festivaler. att gå i ett tåg och skrika ut sin sexuella läggning är förbannat skumt, och precis som du säger, provocerande för vissa grupper.

dock skall tilläggas att det var en riktigt skön upplevelse och trevliga människor(snygga tjejer) på denna tillställning.

Trallis är nöjd, vilket alla bör vara!
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2004-07-30 13:27
UHERS P18

"Alla i hela världen kan juh bli homosexuella
ja jättesmart sen är människans art utdöd efter ca 100 från idag."

ja för alla vet ju att homosexuella är sterila...?

idiot.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-07-30 13:27
hahahaha

2004-07-30 13:31
UHERS "

Att gemföra pedofiler med homosexuella är kanske itne rätt men hade lite problem att gemföra homosexulla med nått annat..

Pga av de är onaturligt och att man fick bakhålet för att få ut avföring till..Inte stoppa in penisar elr liknande..
"

jag tycker det är trevligt att koppla av efter en långa dag med lite analsex ibland, betyder det att jag också är lika låg som en pedofil i dina ögon?

är det analsex du har något emot, eller är det bara när det är två män som har det som du goes bonkers?

2004-07-30 13:43
violla F23
du har två fötter, båda är på jorden.

bra synpunkt. håller med dig fullständigt.

2004-07-30 13:43
violla F23

antagligen för att risken att en flata skulle få för sig att ragga (hu hemska tanke) på en homofob-kille är rätt obefintlig, altså är de inte "farliga".

...eller något annat lika långsökt och fjantigt, jag vet inte

2004-07-30 14:00
UHERS P18

Fett dumt att dra upp gud som referens. Men lyckas du övertyga mig om att något dyl finns så ska jag gladeligen gå ut och sjuta varenda homosexuell person jag ser.
Better active today than radioactive tomorrow

2004-07-30 14:08
megamanton P18

men snälla männska, bara för att man är homosexuell så är man inte inkapabel att skaffa barn på naturlig väg.
det är bara att snoka upp en tjej som känner för att vara surrogatmamma, eller ett lesbiskt par som också vill ha ett barn.
det förekommer.

f.ö. så pluggar jag just medicin, biologi, psykiatri och div. vårdämnen, så att uppmana mig att lasa lite biologi ä rbara dumt.

2004-07-30 14:39
ang. fjoll-grejen där uppe så gick det en kille på lågstadiet redan som var jävligt fjollig alla visste ju att han var bög redan då så med i generna tror jag absolut att det är.

f.ö tycker jag det är en rolig tillställning
Liqorice = Lakris minus u & t

2004-07-30 14:51
Liqorice F18

tror du att homosexualitet är genetiskt?
tror du det finns en homo-gen, som bara vissa är begåvade med?