I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

rookiefestivalen eller vad det heter

Klubb & Konserter - Festivaler

2004-10-08 05:34
bara_jag mm jag vill ju komma!!!! attans att jag inte vann biljetter:P höhö! Å japp jag har skaffat fast det är råttor å inte möss:)
Nu ska jag sova... puss
aaa

2004-10-08 09:48
är det inte lite sent att berätta om banden nu? det är ju bara 2 veckor kvar.
WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff

2004-10-08 17:50
alltså mot mathuset elelr mot preem. är det huset som hon med hundarna bodde i? eller är det där alal husen ser likadana ut? där reema och hennes syster boode?
WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff

2004-10-09 15:38
nej det e tre veckor kvar.. och det är väl inte för sent.. det har jue inte blivit klart förrän nu.. det e jue bättre att det tar lite längre tid och man får dit bra band än att man bara hafsar ihop allting...

_Maria: e det råttor, e du galen.. varför har du det? ja men du e så välkommen så.. även fast du inte vann några biljetter.. du får gärna bo hemma hos mej (och mats och ylva) =)

2004-10-09 18:57
då vet jag!

2004-10-12 15:15
ja! Lethal Techniques, fint som snus!

2004-10-30 22:43
Hur mår ni, ni som är här? jag sitter i presscenter och undrar hur jag ska kunna ragga på tjejer här samtidigt som jag är här som journalist.
Camp Kwahsi till er tjänst