ja om inte så vet vi det nu! hoppas han fortsätter med det... nu är det dags att dem droppar nå fler nya artister nästan..
We all gonna sing the same song... <br> <br>
iration flög första gången för 1 månad sen..Luleå Stockholm...Fick vääärsta trycket i örat..asso det är ju normlat men detta tryck fanns typ inte...satt i i typ 20 min o va verkligen så man trodde att trumman skulle spricka vilken sekund som helst... så JAAA :P jag lär plocka med mej alvedon i mängder..o lite annat... PS. I Always fly high ...naaamsyin?... .ds.
phantom blot precis vad jag menar. det va för mkt! seen. =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad går resa + biljett på typ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bewman resa tur+retur med germanwings: 1050:- festivalbiljett: 75€ så d blir typ 1800:-
tropikhjälm: jovisst blir man! men nu är det ju inte sp överdrivet länge kvar...
hur är det med den stinkande söta lukten om ens kläder när man är på väg hem vid flygplatsen...?
haha, flygbiljett =49 spänn till dusseldorf med ryan air, bokad och klar...
http://soundcloud.com/skv18 http://soundcloud.com/olski-dnb
natrepeater kostar det 49:- tur+retur+skatt inräknat?
jo men jag tänkte mer på babylons hundar som kanske kan finnas på flygplatsen... sensi jo hoppas du får det, förra året tackade jag nej till fortsatt arbete pga summerjam. men det är det värt.
jo jag åkte nog också med den bussen... men säkerheten brukar vara hårdare på flygplatser än vid hamnen tillexempel..
jon varför ska du ha med dig över tullen? det e bara å köpa där. rök upp allt innan du åker.
jag har inte tänkt o ta med mig, men om det finns hundar så känner dem lukten bra om kläderna, det är så dem upptäcker det oftast..
jon aha vad ska dom göra? säg att du rökte en fet på yellowman spelningen, i tyskland.
snubbarna i high shaparall, eller hur de tavas. hur som helst så åkte ju dom fast på flygplatsen i amsterdam efter att dom hade vart på cannabis cup för att deras kläder luktade så mycket röka.. men dom kom loss när dom sa att dom var från svensk tv och så... borde ju funka om man säger att man bara vart på festival eller nåt, men drygt om man får göra piss och sitta häkte i tyskland eller nåt jag fy fan va jobbigt
tror inte tyskarna bryr sig. kanske tullen i sverige som gör så.
jo men dem får gärna ta mig i sverige, då kan jag iaf förklara mig =) men man får väl hålla tummarna helt enkelt..
NEWS: 11.04.´05 more artists are confirmed BABYLON CIRCUS LES BABACOOLS THE SELECTOR ISSA BAGAYOGO DAWN PENN YELLOW UMBRELLA TOKYO SKA PARADISE ORCHESTRA NOSLIW TANYA STEPHENS Tokyo Ska Paradise Orchestra rekomenderar jag! deras spelning 2003 va tung.
det låter bara mer mustigare puligare o smarrigare att åka varje gång jag går in på denna tråd azzzzz...
tropikhjälm: jo men äre festival ska man inte ha nå ombyte med sig! haha skämt åsido... det får bli nå sånt som du sa kanske =) tanya stephens låter fint!
Dawn Penn, har bara hört låten No, No, No med henne. nån som vet om hon gjort nåt annat bra?
nej samma här, men hon har släppt 2 album iaf tror jag.. dock ej hört dem, får väl bli o vara lite olaglig o ladda ner o lyssna..
daville mr easy morgan heritage voicemail kiprich where u at ???
Bajje ja det kan man ju undra, förhoppningsvis så sitter dem o förhandlar med summerjam!
iration nej, bara tur och ej flygskatt. men jag tror att det är det billigaste ändå. angående lineupen så är jag inte imponerad, har alldrig tidigare varit där men brukar inte typ nån av bounty,sizzla,capleton,beenie man,vybz och dom andra spela? Soundsystem, det verkar inte vara några bokade, brukar det inte vara några tunga sounds på summerjam?
http://soundcloud.com/skv18 http://soundcloud.com/olski-dnb
natrepeater. ok kool. dom stora jamaicanska artisterna brukar bokas lite senare. ibland nåra veckor innan bara. så vänta och se. sounds kommer oxå. minst ett tungt sound kommer komma
Black Uhuru with Michael Rose and Duckie Simpson till Summerjam 2005!!!!!!! enligt
www.reggaenode.de/summerjam har sett Black Uhuru flera gånger. emn aldrig med Mykal Rose. Ska bli fett tungt. fan va glad jag vart nu!=D
shiiiet alltså.. under den tiden jag lyssnat på reggae har jag alltid velat sett dom. fan va fett :) utan tvekan det jag ser fram emot mest just nu, sen kommer nog Groundation(/b tror jag.
hoppas det stämmer, har iofs redan sett black uhuru men inte med michael rose. då får vi hoppas sly&robbie är med också det vore nice. men varför släpper dem inte det på summerjam.de för?
Någon som vet om Tiesto kommer....?:D
Meep meep
celtor, isåfall som besökare =)
räcker nog för mig:D <3 Tiesto
Meep meep
kan nån komma med lite tips på bra låtar från dom klara artisterna... asså inte alpha blondy, gentleman, turbulence, patrice, seed...har hyffsad koll att det låter bra. PEACE! PS kan man stanna till måndagen, när e det meningen att man ska dra hem liksom? JAH!
KeeB P19 Tälta året runt. Skiiiiiiiiit ekonomiskt..speciellt om du tar festival området o inte camping området...
KeeB man ska ha packat ihop tältet på måndag eftermiddag. annars kommer gestapo-vakterna och rycker ner det. (dom gjorde det på en massa 2002) men jag ska va kvar där till måndag. mitt plan åker kl.18.20. och så har du lite låt-tips här: Yellowman who can make the dance ram zunguzunguguzungguzeng Barrington Levy shaolin temple (pretty looks) here i come murderer Groundation undivided Dawn Penn no, no, no (you don't love me) Gregory Isaacs night nurse the storm John Holt if you want my loving police in helicopter Black Uhuru & Michael Rose conviction or a fine black maria stalk of sensimilla BLESS!
iration i conviction or a fine är det väl junior reid som sjunger och inte micheal rose?
davvie mkt sant den du sa
lite mer låttips till keebs på några av dom: Yellowman Morning Ride Yellow In Cheese Aids Mr Chin Party Barrington Levy Under Mi Sensi Black Roses Dont Run Away Groundation Young Tree Long, Long Ago Each One Teach One Nah Forget Rome If I Confusing Situation Groundation Chant Hebron Babylon Rule Dem Jah Jah know Freedom Taking Over Praising Gregory Isaacs Rumours Mr Cop Intimate Lovers Love Is Overdue Red Rose For Gregory Black Uhuru & Michael Rose I Love King Selassie Chill Out Sponji Reggae World Is Africa Right Stuff Moya Puff She Puff (alla dom e med Michael Rose, annars bör du kolal in deras album brutal)
http://www.myspace.com/charlychanter
black uhuru - utterance, gregory isaacs - if i dont have you, barrington levy - too experienced
john holt - stealing förresten.. men den hoppas jag att du hört
Checka hela albumet Sinsemilla med Black Uhuru. Finns flera bra låtar som: Endurence Vampire Happiness Sinsemilla ..förutom dom som redan är nämnda då. Måste också tipsa om albumet Guess who's coming to dinner , nästan lika bra det.
nu står d även på summerjam.de.. NEWS: 19.04.´05 more artists are confirmed BLACK UHURU feat. Michael Rose & Duckie Simpson
NEWS:21.04.´05 BRAND NEW ON THE LINE UP: ANTHONY B - FRANKIE PAUL - ZOE ANDREW MURPHY & ANTHONY LOCKS ls. K.P. CREW IRIE REVOLTES - FAMARA SIR BENNI MILES SOUNDSYSTEM TENT: DAVID RODIGAN - SILLY WALKS - POW POW - SENTINEL nu börjar soundsen droppa in oxå.
FAAAAAAAAAN VA BRA!! anthony b:D:D:D:D:D jävlar vad grymt det kommer bli
http://www.myspace.com/charlychanter
wicked n wild!
halvblinde frankie paul oxå=) han lär jue bli mer uppskattad i tyskland än när han va på Sting 2003 i jamaica. PowPOw movement ska bli kul å va på oxå. om man hinner då..
haha jo... men jag tycker att alla från sverige som ska tälta måste ha en svensk flagga uppe, så man ser alla svenskarna på campingen!
jon: rätt! vi hade en stor svensk flagga med en ännu större morot målad tvärs över flaggan...ya know moore roots-morot..he he men som regel även detta år är det lag på att om man ser ett svenskt tält måste man glida förbi o chilla ho ho...
The man with the golden eyball!!!
Silly Walks också! Aaaah!!!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "