Splash igen! Dilated Peoples släppta!!
Nu börjar jag gråta snart.. detta är heeelt osannolikt fett?!?! Listan
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
men cp bajs kuk snopp........!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahahaha fan va det här kommer att bli så jävla grymt!
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
niceness as hell! ;)
((MAAD))
helvetes jävla piss... är allt jag säger. wä är iofs brudtärna på polarens bröllop den helgen, så de är ju också once in a lifetime (hopefully)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha.. hälften blir sura, hälften blir glada! Splash är inget man vill missa.. nånsin.. detta kommer fan slå 2003.....
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
haha vilken jävla lista det var i år då. tur att man ska dit och ha kul då.
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
fan funderar nu på att skita i det kuk dåliga roskilde å åka på dettta istället! hur stor är festivaln? hur många besökare brukar den ha? en bonus fråga kommer det mycket brudar till den?
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
hahahaha, up yours hultsfred !! Just när man tror att splash's line-up inte kan bli fetare så får man höra att dilated ska komma, fan vad underbart !!
CeNsuR Den är typ lika stor som hultan... det känns som det inte är lika stor köttmarknad som på typ hultsfred, men det finns ju helt klart massa fina flickor... oftast brukar det vara rätt varmt så det blir ju rätt mycket badkläder o så.....
Vi kommer ha jävla underbart jävla roligt!!! Eller hur alla underbara människor? Bara dricka Becks och Heineken till lågpris i solskenet, åå vad mys! Sen får man ju inte missa Samy Deluxe alltså, missade ni hans hitsingel "Weck Mich Auf" eller? Det är runt 30 000 besökare på Splash. Men med denna bokningen måste de ju bli fullt och publikrekordet toppas. Jag hoppas på lite schyssta hiphopbrudar, synd att festivalen äger rum i Tyskland där tjejerna ser ut som "kom och hjälp mig". Fast vi kanske ska vara glada att festivalen inte är i england iof, hehe.
metal, tjejerna är ju iofs sjukt fula. Men... FUCK THAT, SÅ JÄVLA TUNG LINE-UP !!!
hoppas ingen snor min tändare iår och vägrar ge tillbaks den.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
fan jag måste dit. Hehe.. när man använde googleöversättaren på sidan hette JMT jedi mind cheat... de va kul
Nån som har lust att svara på vad en sån resa skulle gå på med allt inkluderat, i runda slängar. Kan ju såklart ta reda på det själv men det vore skönt om man kunde bespara sig besväret.
fett me dilated missa dom på hultsfred förra året (helt klart 2004 års tabbe, rakt av, världens bakfylleångest när man kom hem o insåg vad man gjort).... btw, nån som kan översätta tyska? typ mer exakt vart i tyskland festivalen är? utgår från att den är där... typ biljettpris o sånt skit... i'm a lazy asss..., tack på förhand...
Festivalen är i Chemnitz. Finns kartor på nätet.
ptolemajo: Senaste två åren har gått runt på ca 2500-3000kr... drygt halva roskilde med andra ord.. så det är meeeer än värt.. Biljetten går på ca 80 euro och festivalbussen typ 1200 i år tror jag.. sen är ju det mesta där nere billigt värre.. censur: festivalen är större än hultsfred men mindre än roskilde.. Som jag förstod det hade dom 55 000 besökare förra året.. men det är kanske 20-30 som bor på campingen.. Ligger ju vid en medelstor stad så många tyskar väljer väl säkert hotell eller bara endagarsvisiter..
slowmo "hoppas ingen snor min tändare iår och vägrar ge tillbaks den." hahaha det hoppas jag, oh så man skrattade. du hade f.ö. en riktigt finurlig hållare för din tändare.. den tyckte jag var häftig :D
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
hörstedt fan nu ska vi inte överdriva... visst vi är bortskämda i skandinavien, men jag såg en del godingar... kanske bara var i mitt camp iofs ;)
mental, ja, självklart var det ju många fräsha av 50 000 pers, men det var ju liksom inte direkt varannan...
La: haha det var ju inte så farligt med det där egentligen jag fick ju tillbaks den... och visst var det finurligt, du får tipsa alex om att plocka med sig ett par blåa imorn (är det va?) när han muckar...
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
slowmo jao, men kul var det :D imorn muckar han ja. men vadå... du fixade den när du lumpade alltså?
skorna ja.
jaharru. praktiskt!
läggggggggg avvvvvvvvvvvvvvvvv!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Gå på båda eller prioritera. Simple as that beeeyatches !
Nas Smiff-N-Wessun & Black Moon Afrika Bambaataa Jedi Mind Tricks Saian Supa Crew Ugly Duckling Dilated Peoples DJ Premier Looptroop Gentleman Seeed Patrice & Shashamani-Band Massive Töne Hamburgs Finest Curse Afrob Kool Savas Söhne Mannheims F.R. Det är vad jag ser fram emot.. ungefär i ordning..
Jag är riktigt nöjd... riktigt nöjd. Men fan, det fattas fortfarande ruggigt mycket reggae. Dom har väl typ bara en jamaikan nu?
0034
jag ser fram emot dessa, i ordning: Jedi Mind Tricks Dilated Peoples Smif-N-Wessun & Blackmoon Nas Gentleman Saïan Supa Crew Seeed DJ Premier Tefla & Jaleel Hamburgs Finest (tuuung show) Ugly Duckling Afrika Bambaataa Massive Töne Looptroop (sverige! :) Afrob Kool Savas Deine Lieblingsrapper Patrice så jääävla tungt! we love splash!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
bah.. så klart Curse också. sätt honom efter Bambaataa där.
curse äger alla andra tyska rappare på splash
Jag får väl ta och battla ut både Axel och Alex missvisande listor. Så här ser de rätta prioriteringarna ut. Nas Saïan Supa Crew Smif-N-Wessun & Blackmoon Jedi Mind Tricks / Ugly Duckling Dilated Peoples Gentleman DJ Premier Afrika Bambaataa Looptroop (Sverige!) Seeed Här nedan följer soptippen som nog bortprioriteras för lite Becks och jetplansspliffar. Eller typ jordnötter. Tefla & Jaleel Hamburgs Finest (tuuung show) Massive Töne Afrob Kool Savas Deine Lieblingsrapper Patrice
Sen jag såg att Saian Supa Crew skulle komma har jag gått runt och försökt dölja erektionen asså!
nas jedi mind tricks gentleman dilated peoples saïan supa crew ugly ducking dj premier looptrropp afrika bambata det är nog ordningen för hur tungt det blir
hoppas dom bokar Pete philly & perquisite
Asså faaaaaan va många bra artister det är... jag vill åka... har inte råd :(
Married to the money, fuck the world, that's adultery
pontus: asså.. sätta saian före smiff-n-wessun?????? ok att saian är gryyymt bra live.. men faan.. smiff-n-wessun är ju våt pojkdröm!!!
-linda- F22 yesbox.. vi tar minibuss ner på ons-tors typ.. håller en plats åt dig. ;)
åldersgräns?? nej fan.. köpa bärs är väl annars 16 i tyskland.. men dom kollar aldrig sånt vad jag vet...
hallå, vad är dealen med 658364873262 splash-trådar? ja, dem har feta bokningar, ja ni ska dit, jaaaa! (nej, jag är inte alls avundsjuk)
baeng
folk som åker till splash utan att kolla på tyska akter är nötter (mfs :P)
såg vi nått tyskt förra året kontrast?
ja just det Max Herre såg man ju typ hela konserten av när man väntade på busta eller cl smooth eller vad det nu var.
nu börjar jag fan hoppas att jag inte kommer in på den utbildning jag sökt..
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Xeilon: Men du har väl sett Sayan tidigare? Okey kanske var en liten skum prioritering så här i efterhand. Vem vill inte stå där i bland blod, svett och tårar och skriva "Are you da man? Are you da man? Are you da man? Are you the man, are you the muthefuckin" man tills halsen spricker. Kontrast: Haha, nejdå ;D Men jag kommer i vanlig festivalordning ha med mig ett 2-liters glasspaket fyllt med jordnötter, det hoppas jag du förstår. Om du gillar nötter kan du passa på att ladda ner veckans SVU-mp3a också. Samy Deluxe vore ändå tungt. Jag spelade honom på en tyska steg-1redovnsing i 1an på gymnasiet. LOL!
mfs: nope.. inte sett dom innan.. missa dom när dom var i sverige och var inte på roskilde förrförra året.. sen har dom ställt in när jag ska sett dom.. Dock har jag sett delar av gruppen innan.. men det är inte samma.. Smiff-N-Wessun ska bli så jääävla kul..
Vi åker ifrån stockholm(city terminalen) 11:55 med festival bussen.. Nå fler som åker med?
http://www.facebook.com/vincentjedselius Det är fint att gilla! :)
1595 spänn tur och retur. Då ingår camöng plats(har jag för mig). Det är inte så farligt..Gud bevare sommarjobben
http://www.facebook.com/vincentjedselius Det är fint att gilla! :)
Skev: man kan ringa dom och få ett bokningsnummer.. så betalar man på plats.. Dock fanns det bara en person som kunde engelska på den telefonen förra året.. så det är lite klurigt om man inte kan tyska.. men det brukar lösa sig..
festivalbussen tar 1400-nåt och det är resan helt enkelt.. utöver det är det biljett som man får köpa av festivalen själv.. ganska dyrt.. jag betalade tusen spänn för samma sak förra året..