I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Splash igen! Dilated Peoples släppta!!

Klubb & Konserter - Festivaler

2005-05-31 23:48
-linda- F22 då åker vi torsdag då.. :)

2005-06-02 12:11
räkna med ca 1500 för resan inkl. färjan och hyra av minibuss.. sen drar vi väl hem på måndagen i lagom tempo..

2005-06-02 13:26
har Festivalbussen höjt priset? äckliga människor. som om dom inte gick plus pa det i fjol, giriga fittor.

da vet jag inte hur jag kommer dit... men vi ses där i vilket fall. :D
0034

2005-06-02 22:22
flyg!

sugen på splashande nu.. lite smakprover från förra året:

mat!
bubblor
galna tyskar
varmt
splash
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama

2005-06-03 04:56
Hur många artister kan Splash ha kvar att släppa, egentligen?
skriv kort, helst inte alls

2005-06-03 09:25
haha shit leena jag hade nästan glömt de snubbarna på bild tre som i 40 minuter försökte övertala oss om att dricka bärs med deras slang de var gnaksa jobbiga men roliga..
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2005-06-03 15:44
haha ja, rätt kul var dom ju, men lite jobbiga ja
"no thanks, maybe later, we're going to a concert"
"You promise?! come back! you drink beer with us!"
tog vi inte en omväg runt campingen tillbaka sen för att undvika dom?
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama

2005-06-03 18:28
det skulle inte förvåna mig de var ju minst sagt tjatiga
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2005-06-04 02:58
splash kommer bli sjukt grymt! får bara hoppas att jag kan ta ledigt från jobbet några dagar, annars blir det kanske att sjukanmäla sig..

2005-06-04 14:56
yes, count me in! jag kommer ocksååååå! :) wiieee
baeng

2005-06-07 22:26
-Skev-: my man xeilon svarade ju en bit upp!

"man kan ringa dom och få ett bokningsnummer.. så betalar man på plats.. Dock fanns det bara en person som kunde engelska på den telefonen förra året.. så det är lite klurigt om man inte kan tyska.. men det brukar lösa sig..
"

har am ntur gör man som mig och hookar upp med nån som säljer vip biljett precis utanför komemr am nbackstage coh slipper alla köer och så.

2005-06-07 22:35
Brukar Splash sälja ut då eller kan man komma dit och lösa in sig "riktigt", även om man nu inte skulle kunna gå på Slowmos lösning?

2005-06-07 23:53
"har am ntur gör man som mig och hookar upp med nån som säljer vip biljett precis utanför komemr am nbackstage coh slipper alla köer och så."

what? hur fixar man det då...? brukar man inte FÅ vipbiljetter..?
baeng

2005-06-08 01:22
japan
du ska dit alltså?? då måste vi huuka..

vip-biljetter köper man utanför eller av snälla svenska graffare..
om man inte på nåt sätt är "vippig" av sig och förtjänar det.

förresten:
last emperor till splash!
sch... it's not official ;)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2005-06-08 02:00
Kontrast - jo jag ska dit, fast jag har inte riktigt nån att åka med än, haha vi håller på att förhandla ännu..

hm, av vem är det man köper vipbiljetterna av (alltså, hur vet man vem som säljer)? de lär väl vara förfalskade och/eller troligen dyrare?
baeng

2005-06-08 10:30
Soulchild: jag hade ringt ner och bokat biljetter innan för säkerhets skull.

made_in_japan: vip får man om man som jag förtjänar det! och eftersom det inte var några fysiska biljetter så var de garnterat inte förfalskade! och dyrare var det inte heller...

2005-06-09 01:22
slowmo - det kanske är tiden eller så är jag bara trög.. jag fattar inte hur man kan köpa vipbiljetter utanför. det låter ju jätteskumt..
baeng

2005-06-09 12:42
made_in_japan: som sagt det är ingen man som står i ett stånd och säljer vip-biljetter utan är man värdig som jag så hittar de än. det är nog kört för din del m.a.o. ;)

2005-06-09 15:29
okej tyvärr så är det ju såhär att man måste måste MÅSTE dit nu. får ta ledigt pga bröllop & låna pengar av farfar om det ska vara så...

MEN några frågor.
smidigast (läs eg: billigast) transportmedel?!
NÄR borde man vara där?
+ hur är stämningen? är det öppet, dräggigt, chill, nerknarkat, hysteriskt, socialt, attitydigt, selektivt etc....?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-09 15:37
öppet, chill, socialt, flummigt och bortrökt skulle jag säga om campingområdet..

billigast resa är antagligen flyg med sterling till berlin och sen tåg.. blir 6-700.. smidigast är väl festivalbussen för då slipper man styra upp saker själv..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se

2005-06-09 15:40
made-in-japan: folk som får vipbiljetter får ofta +1 person så dom kan få med nån polare dit.. ibland har deras polare redan vip också.. och då vill dom ju gärna sälja sina +1 för att tjäna en liten hacka.. Då tar dom med en till vip check-in och så får man armbandet direkt.. varpå jag payade killen.. och jag betalade vanliga biljettpriset för ett viparmband förra året...

2005-06-09 16:27
hmm... är dom snåla med pressackrediteringar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-09 16:45
Xeilon - aah se där. okej, men nu hänger jag med. fick en bra förklaring av kontrast igårkväll också. ye, men jag bokar min biljett så blire bra!
baeng

2005-06-09 23:00
deyaz: verkar som om dom inte är intresserade av så mkt icketyskt pressfolk i alla fall..

2005-06-09 23:51
Now it is complete - the Lineup of the Main days is now complete with DILATED PEOPLES.

från googleöversatta sidan.. ska man tolka det som att det inte ska komma fler akter?????

2005-06-17 09:58
kan någon droppa telenummer eller länk där man kan få lite info om festivalbussen?
AIK
Admin

2005-06-17 11:06

2005-06-17 11:27
haha så enkelt var det.. tack
AIK

2005-06-17 14:37
Finns bussar för 25 euro från köpenhamn till berlin annars.. lär vara överlägset billigast.. 1600 för festivalbussen är för dyrt.. och jag vill chilla i berlin i några dagar efter..

2005-06-17 15:15
Kan nån tyskspråkig person svara på om det är definitivt färdigbokat med artister nu eller hur det är?

2005-06-18 16:32
Dj Premier,,....asså vafö komme han inte med Guru....han e fet. respektera honom fett mkt..men va ska han göra utan guru??...mixa lite låtar o scratcha??..vi vill ju se guru och han tesammans, inte premier själv fan.....
Pandilla AOTS
www.soundcloud.com/akopalips
www.sideeffectzmusic.com