I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Officiell SPLASH-tråd - Eftersnack

Klubb & Konserter - Festivaler

2005-08-11 12:57
jaha, då var man nääästan hemma iaf. det blev till en riktig tåg/flyg/buss/taxi-luffarresa det här. men nice var det.

schnabelkäse var det roligaste, ken kan jag nog slippa på ett tag ;)

saian rockade, gentleman likaså. grymt värre. sen tyckte jag faktiskt söhne mannheim.. hur dom nu stavas var ganska bra.. fastän jag såg slutet av spelningen bara.. eller ja.. hörde den iaf, från sidan.
den pårökte toastande+freestylande gulklädda grabben i vip-området var ju en höjdpunkt också :)

Jag tål inte lera, så det dödade ganska mkt av den riktiga splashupplevelsen, med tanke på att det inte ska vara lera på splash. det finns inte. och alla ni med gummi stiffel kan gå och bajsa på sig.

synd att man inte äger en digitalkamera, men en del mobilbilder och engångskamerabilder fick man ju.

Tack ghazal och sanna för sovplatserna första dagen i berlin, tack pontus för att vi fick sova hos dig i gbg och tack arvid för att din mamma har en kompis i berlin.
Imorrn spelar saian i stockholm f.ö. så dit ska man ju.
/Leena
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama

2005-08-11 14:21
dj_reyer: här är i af en bild på mig (slowmo) framför mina barskåp http://mjukost.ath.cx/tristan/Splash%202 ..

och här är den pårökte toastande+freestylande gulk .. som leena pratar om, han var faktiskt riktigt flummig och cool. men nej trött på ken kan man inte bli, nästa gång jag kommer upp till sthlm så skall vi ut till hässelby på kensafari du och jag.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2005-08-11 14:47
La - you´re welcome :)
baeng

2005-08-11 20:07

hhee.. roligast va nog o se alla hiphop-nissar med sina nya blankvita basketdojjor för 1000lappen som dom ville styla med, skvalpa runt i leran dagarna i ända.. hhee..

jag ahr lite bilder.. men jag vetefan hur man lägger upp skiten.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-11 21:06
mjukost.ath.cx
Yeah så här snygg är man efter att man trillat i leran och sånt. men vilka är dom andra på bilden?? ja känner igen hon i vita jackan men inte dom andra.

ehhh you eat dog in sweden?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-11 21:22
ja måste ge props till våra grannar, de galna tyskarna som skrek "TALIB KWELI EINE FLASHEN POMMES BITTE"
Och de tjuvaktiga polackerna som bjöd alla oss på jäger och annat skräp!
Det bästa va att polackerna va punkare och ingen av dom hade festival biljett, de va bara där för att supa och sno grejer, cleana mänskor!

2005-08-11 21:25
förresten drack ni mixery?? Det va nog de värsta ja vart med om! riktigt jävla yukmouth asså!

2005-08-11 22:12
diffused: längst till vänster är en snubbe som heter Arvid (vet itne vad han heter på whoa), sen är det Ghazal (made_in_japan) och Sanna (salsasalsa)
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2005-08-11 23:01
jag träffade verkligen en asskön schweissare som jag tillbringade en underbar natt med å jag komer aaldirg träffa henne igen!... buuuhuuuuuu!
a nigga with knowledge is more dangerous than a nigga with gun//
they make the guns easy to get and try to keep niggas dumb//

2005-08-11 23:23
jag missade splash i år tyvärr, men det verkade ju som att vädret va kasst ändå.

Förra året va det ju sjukt nice väder!
http://soundcloud.com/acke1
http://twitter.com/Acke142]http://twitter.com/Acke142
Admin

2005-08-12 00:19
Nu har ni den, fett med ghetto. Splash Anthem 2005 rakt av! =)

Nu är jag slut, dags att sova. Puss & Kram!

Mfs - Splash Anthem 2005

2005-08-12 03:24
Är det Kontrast som är på bilderna och isf en följdfråga: har Kontrast bantat eller var jag alldeles för full sist jag såg honom? :D
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2005-08-12 03:46
kontrast har alltid varit en skinny bitch.. min skinny bitch!

och mfs .. en amerikan skriver inte texter med grammatikfel.. det ska vara:
Elvis was a hero to most
I'm not from France, but I eat French toast

so just shut it..

och vafan hette gula grabben? och vilka hängde han med???
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se

2005-08-12 03:56
mfs: och vadå inte som jag??? jag tycker ni ska skämmas för att boråsarna var de enda som söp på riktigt!
Admin

2005-08-12 07:17
Xeilon: Jaha, jo det stämmer. Felciterat. Och du är jättetuff som dricker/supa så mycket. Alla vill ju vara alkolist, det vet man ju. Kul att du inte har någon annan kommentar kring låten. Du måste ju ändå se alla smarriga referenser och ironi i låten. Men aja...

2005-08-12 11:48
Fan va gött.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2005-08-12 11:52
DJBrute: du har helt rätt kontrast kalades förut för Ton-trast för att hans vikt var nästan 900 kilo och därmed ganska nära ett ton. nu har han bantat ganska bra som ni ser.
Admin

2005-08-12 13:31
slowmo: Lyssna på låten då vafan! haha Förövrigt hette han väl Ton-trast för att han hade så fin sångröst och ofta tog sig ton precis som en Sångtrast??

2005-08-12 13:33
slowmo P21 aha ok då är jag med på noterna, de va softa dom där mänskorna asså.

2005-08-12 13:50
Ett citat från splash:

Per: "OH fuck I hate insects"
tysk bruttski: you hate sex?

2005-08-12 14:16
mfs: jag har lyssnat det är fel beat men annars är det underhållande.

2005-08-12 23:51
Fleppo2 rippade alla cyphers.

2005-08-13 01:19
Jag hade en lyckad festival trots det dåliga vädret. Splash är splash, kan inte gå fel helt enkelt. Har massa bilder som jag ska försöka lägga upp. Har även en rolig film med en svenne som snackar om hundkebaber.
Ugly duckling var överraskande bra. Dilated sisådär. JMT wack.

2005-08-13 11:56
På tal om spelningarna så var Gentleman bäst (ingen chock där), Saïan näst bäst (ingen chock där heller kanske) sen var det väl: Cocoa Brovaz, Dilated Peoples, Söhne Mannheims och Seeed...

2005-08-13 13:27
Gratis inträde smakade bra då både Black Moon och Nas ställde in. Dock var Bambaataa, Smif-N-Wessun, Ugly Duckling och Dilated en het gryta. Schyssta bananer! Efter en makalöst problematisk roadrip... vill man iväg igen!

Norrköping kom och representerade, kanske blir en trilogi next year. Måste säga tjenixen till alla svenskar jag/vi mötte. Puss!

Berlin
Berlin
Backpacker camping
Berlinmuren feat. One german bruttski
Berlins oas, Jaam
Splash festival

2005-08-13 17:38
hundkebabssnubben också känd som diffused

2005-08-13 19:20
Lutchz mein swanz unt ficke dein mutter?helag random..

2005-08-13 20:31
splah anthem 2005. den var rätt mysig o rolig..

men ah, ja vet itne om ni hört elelr tnkt på d men.. tyskland är indelat i stater.. sten som festivalen var i är den stat med mest nazister.. kallas för övrigt för brownstate.. nazisterna hade bruna uniformer oh ahh.. you know the rest..

dom plockar ju inte in skit artister till splash.. elelr endel.. men de finns ju alltid nåt bra.. mobb deep o akrobatik om ja inte minns fel var typ där förra året.. så det blir en tillbaka resa nästa år förhoppningsvis.

Heeelgaa!!??
jag har superkrafter

2005-08-13 20:32
förlåt mej.. ja vet att ja e keff på o stava....
jag har superkrafter

2005-08-14 02:51
dj_reyes: du kanske ska skita i att ens skriva nästa gångl.. haha

2005-08-14 13:53
mental lägg upp filmen då!

2005-08-14 14:14
just ja, tack till charlie och joel för tältet och presenningen också.

arvid:
haha ja, du får väl göra det. låter lite läskigt, men safari är ju aldrig helt fel.
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama

2005-08-15 20:51
d var helt fattigt där!

2005-08-15 22:20
du var helt fattig där...

2005-08-15 23:32
Nu kommer två filmer från splash. Dom är tagna med en schleten digitalkamera, det får ni leva med. Dom är i mov-format så ni behöver quicktime för att kolla på the shizzle.

Hundkebab

DrumPlusBass

Enjoy!

2005-08-16 02:18
Hehe, niceness.

2005-08-16 09:31
fan va tjock jag ser ut på film :(

2005-08-16 12:50
haaaallåå, jag blir helt cp snart. jag MÅSTE ha en såndär camo new era-keps med ett splash-s på! nu har jag t.o.m sett en på stan ha en sån!! sjukt fuskit :( har mejlat dem och allt men dem har väl antagligen inte fattat nåt av mitt mejl dem där dumma tyskarna...
baeng

2005-08-16 13:54
made_in_japan F12 köp en "Mein mutter heisst helga" t-shirt som går till knäna med :D

2005-08-16 14:10
varför inte bara en klänning när jag ändå är på gång ;)
baeng

2005-08-17 08:15
ja vettu, tyskarnas t-shirts ser ju ut som klänningar...!

2005-08-17 10:29
japan: det var halva anledningen till att jag ville åka dit! menar du att man inte kunde köpa dom där?
0034

2005-08-17 10:46
va, sanna haru framkallat rullarna? eller nu fattar jag noll...
baeng

2005-08-17 10:47
wtf, det där är inte mina bilder... jag har ju fan rullen hos mej.. hahaha vafan är det där för bilder då?
baeng

2005-08-20 15:11
sanna, hooka mig med min kamera! :)

2005-08-20 15:52
hahahahahahaha.. tysken med partytältet är ju en nutida klassiker!! hahaha.. så jävla rolig grabb!

2005-08-25 20:33
ja har bilder på gång..
jag har superkrafter

2005-09-05 20:04
hur går det med bilderna, hungrar fortfarande efter mer
a nigga with knowledge is more dangerous than a nigga with gun//
they make the guns easy to get and try to keep niggas dumb//

2005-09-05 20:20
jag har typ en rulle som jag inte orkat framkalla ännu.. hehe. men de dyker nog upp snaaaart..
baeng

2005-09-05 20:23