Demento: kan inte annat än svära mer för att jag missa roskilde i år.. och lite till för att jag missa hultsfreds folktomma tält.. när jag var på båda förra året.. även om jag var nöjd båda gångerna.. och var nöjd med splash i år för den delen.. och jag är mer off topic. dessutom borde jag sova.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
xeilon - orkar faktiskt inte läsa ditt inlägg eftersom det ska diskutera splash här, festival för mej är kärlek och musik. du är bara uppstoppad och jobbig när du ska sitta och påstå att om man lyssnar på lady s så är det som att lyssna på hiphop och älska 50 mest. helkass jämförelse och att du ens gjorde den gör så att det inte finns nåt intresse att diskutera med dej, jag vet att du är världens största besserwisser och fortsätt var det men låt mej få njuta av min musik även om den nu ses inte ses tillräcklig unground eller okänd av dej. jag skulle inte kunna bry mej mindre om din åsikt faktiskt... så förhoppningsvis hoppas jag på fortsatt festivalkärlek. du framför sage och jag framför eminem, så länge vi njuter och har det trevligt.
baeng
vafan, sluta sura och läs människa.. har jag någon stans skrivit en värdering om varken lady sov eller 50 cent? Jag är fan gravt förälskad i lady sov och skulle aldrig svartmåla hennes namn.. Vad jag sa var att om man enbart gillar lady sov, dizzee och m.i.a. inom grimen så är det som att bara gilla det största inom hiphopen.. Vidare så diggar jag 50 till större del än dom flesta.. har två plattor vilka jag tycker båda är riktigt tunga.. eminems första tre fullängdare är geniala.. Däremot så har jag inget alls till övers för neddeppade undergroundgubbar a la sage nu för tiden.. sett honom live tre ggr och nyhetens behag hade han.. inget mer. Och det är du som tar till personangrepp..
seriöst, jag orkar inte. sluta med hela jag-måste-bekräfta-mej-själv-grejen..
baeng
c3ek: menar du var festivalen kostar eller? isf gick den i år på 74€
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
om du felciterar mig har jag väl rätt att poängtera det? Min självbekräftelse kan jag ta på egen hand och dagen jag slutar uttrycka mig som jag vill kanske du vuxit upp nog för att kunna ta en diskussion utan att bli otrevlig.
xeilon - jadu, det var inte jag som drog in helt irrelevanta grejer men visst, dra ut på det här bara.. göööör det. (om du känner att du blir mer vuxen för det. *hostsjälvbekräftelseigenhost*)
baeng
du påstod att tyskland var mkt större än sverige på grime. Jag sa nej och påpekade hultsfred. du pratade om hot of the block som om det inte var en grimeakt på hultsfred när du länkat till en sida där bruza headlinade. Jag ifrågasatte det. Pga det kallar du mig uppstoppad & jobbig och det skulle vara final word. you go girl!
as matter of fact, ja faktiskt. bam!
baeng
va! jag har missat beefen! nu ska jag fanimej läsa här.
0034
haha... inget av värde..
baeng
absolut inget värde alls. japanen är ute och cyklar.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric - jovisst... low rider dessutom ;)
baeng
som sagt. sup bättre.
ja ska dit, ja vill se pete philly & perquisite, dj quik, hela bootcamp och sen wu tang
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kool keith också!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ser ut som det kommer en massa artister.. funderar på att kanske ta mig en tur ner och checka in det. vilken månad håller det på?
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
meningsfull vart ser man artisterna som ska komma 06 då?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric det gör man iof inte, men ja läste om vilka som var där förra året och så, man kan juh hoppas på att det kommer lika bra 06 :)
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Xelion kicked yo' ass girl!! Ska det flyttas!!?? YES!... katastrof förra gången (vädret och platsen då) och vi blev arresterade för pyromani. Fast akterna var crazy-feta! Saian, Dilated, Premier, vilket tryck asså!! för folk som inte varit där tidigare dra dit.
http://www.myspace.com/choysmusic
Jag tycker det vore helt ok med flytt.. bara dom styr upp med sjö igen.. För det har vart så sjukt varmt dom första två åren jag var där.. 06 är inget man tänker missa i alla fall..
blir nog att dra dit.. vilken månad är det?
4e-6e Augusti blir det i år!
grymt som satana! mer svammel om hundkebaber utlovas.
nån som vill ha filmer från konserterna?
http://www.myspace.com/choysmusic
ja, sjö är soft! den som den låg vid i år var väl t.o.m fejk? underbart för en bakteriedjurhatare som mig!
baeng
Seeed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
Take care, out there - Annastina
Är det någon som vet hur länge julerbjudandet håller sig?
http://www.facebook.com/vincentjedselius Det är fint att gilla! :)
kan man inte få sidan på engelska .. ?? (firefox)
... va ska du me bil o villa när du mår så jävla illa ?
Jag och en kompis sori skulle vilja uppträda om det gick bra! Peyys
♪ ▄ █ ▄ █ ♪
Det är lugnt, ni går på innan Wu-Tang Clan om det funkar för er?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Big-D P12 BuruduapapaHaha jovisst
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
aa det funkar..:) Adda msn: Hallgren_13@hotmail.com
♪ ▄ █ ▄ █ ♪
Beställde julerbjudandet för en vecka sen. Vi syns i Tyskland
http://www.facebook.com/vincentjedselius Det är fint att gilla! :)
Första artisterna annonseras om ett par veckor.
frågar tills någon svarar, finns det någon hemsida på engelska? fattar inte ett ord tyska...
fortsättning följer.
Är inte så svårt att förstå med uteslutningsförmåga, babelfish och ett språk som inte är helt olikt svenska när man läser det... Den engelska sidan kommer snart skulle jag tro.
Första artisten är klar! Det är då inte helt oväntat, världens bästa liveartist, Gentleman! :)
najs najs, 2005 års bästa splashspelningen
ah fresh! kanske bli 3e gången jag får se honom! :) fuuun..
baeng
Blir tredje för mig.. tre gånger på Splash t.o.m. :) Första gången var bäst dock. (Ge oss riddimscenen för fan!)
Ge oss riddimscenen för fan! say word!
orkade inte kolla igenom hela tråden..men jag var inne på deras hemsida nyss...den är ju på tyska! nån som vet när biljetterna släpps eller om dom har släppts? och vart kan man köpa? priser? tack!
these drugs aint as good as we wish they were
Hur kommer man billigast ner dit? Festivalbussen (1752kr) svider fan lite. Någon som har bra tips på andra bussresor, flyg osv?
det där är väl inklusive biljetten?
baeng
made_in_japan F12 är du säker? fick inte det intrycket men jag hoppas att jag har fel!
P-Gressive - jo men det är det. definitivt. eller, iofs det beror på vart du åker ifrån?
baeng