I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Augustibuller 2006

Klubb & Konserter - Festivaler

2006-08-06 22:31
Filbunke jag stog fan framför er när ni hade katten, ni skrämde några brudar me den va?
Hmja ?

2006-08-06 22:44
stumpen har ett ben och han är kanon kille.

ingen som såg våran balet uppvisning runt ska tältet? vi både dansade och delade ut lite smörj innan festivalen var slut.

jag hade i alla fal kul och bad manners var oväntat bra med riktigt blås, minus för alla äkliga lantis skins som såg ut som skit och ändast lyssnade på muppig raggar rock n roll.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-06 22:48
för övrigt är festival spexare det absolut jobbigaste jag kan komma på. fan hatar folk med tush på kroppen och som ska vara nakna och retarded. det är kanske det man är mäst nöjd med efter bullret att man sliper se alla det där idioterna på ett år i alla fal.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-07 03:31
sämst på hela festivalen var dom som satt och skrek "du tappade något när man gick förbi", så om man stannade och vände sig om så skrek dom "farten" och hade hejdlöst roligt

2006-08-07 11:02
Haha var nån idiot som hade snott mitt tält jag dumpat på roskilde och tagit med det till buller...sjukt!

2006-08-07 13:28
xavante: haha. ja dom sög jävligt hårt. tror det var dom som också skrek "DU TAPPADE DIT BÖGKORT" och så var det några jävlar som tyckte det var skiitkul att kalla alla för "sara". "SARA, VARTFAN HAR DU VARIT SARA?"

2006-08-07 13:32
xavante P12 exhale F16 - oerhört festligt ju.

"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)

2006-08-07 18:32
det var jättekul! :D haha "Vi är inte fulla, vi har pollenallergi, pollenallrgi..
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Användaren är inte inloggad x 

2006-08-08 03:04
bara jag som noterade den sjukt äckliga lukten i crustcampet?
life sux, die.
Dinero Primero.
Rated X X X.

2006-08-08 12:21
det luktade fan övreallt, crustlukten är en jävla myt.

2006-08-08 16:28
kubaN : haha, ja vi skrämde massor med folk :)

x : naee, det var nog några andra jävlar, om dom lekte med den på söndagen.. jag gick dit och blev besviken när jag såg att kattfan var borta :(

exhale : haha, camp lahey.. ni var ju våra grannar.. vi "beefade" ju med er.. skrek fuck camp lahey och slängde ölburkar..

med vänliga hälsningar; camp pop hunters! :)
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2006-08-08 19:27
filbunke: VAFAAN... haha.. jag tror nästan jag vet vilka ni är, kan inte exakt placera.. bilder? (var det inte ni som kom över sista kvällen förresten?)

2006-08-08 20:01
x P21 - antar att det var du som sa att det luktade illa så fort man gick förbi dig med tanke på det du skrev.
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)

2006-08-08 20:48
exhale: nej, finns inga bilder dokumenterade.. vad jag vet iaf.. och jag gick iaf inte över sista kvällen.. däremot så var jag alltid först upp på morgonen och gick runt i vårt kamp och käkade frukost och rökte cigaretter, ifall det kan hjälpa dej placera :)
ni var typ dom ända som var vakna..

men det gick ju en grusväg precis mellan våra camps.. vårat var fullt med göteborgare, och så stog det pop hunters sprejat på alla tält..
våra catchphrases: "julia! gå runt!", "don't kiss here, we live here, personality only!" med mera..

det var väl i erat kamp som nån äcklig punkare hade däckat förrästen?.. ni försökte bli av med honom. stämmer det?

2006-08-09 12:42
haha.. det var nog göteborgaren vi kallade glenn som däckat där.. visade sig att han fått förgiftning, ajg trodde bara att han frös så jag la en sovsäck på honom.. :P

haha. men jag tror jag vet nu.
bara det att minnet är lite sådär festivalsuddigt.

här är vi: bajs, 4/5 och sjätte.

2006-08-10 15:59
Bullerfilm!

haha, kolla in filmen säger jag bara.. den kanske inte är vad ni tror att den är.. jävlar vilket åmande och skrikande :)

2006-08-10 16:22
HAHAHAHAHAHA!! ´fan vilken bra film!! hahaha.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2006-08-25 15:05
finns bilder från buller på www.orgypistol.com och www.spena.net...
--->SECO <---( . )( . )---> STYLE WARRIORS CREW<---

2006-11-09 16:18
aah? Toy Dolls och Casualties? Jag som trodde att det inte skulle bli nå mer buller! hurra hurra hurra! Dags att skapa en buller 2007 tråd! :)

2006-11-27 11:03
awww.. fan vad kalas!.