Emelpee Hur vet du att det skulle bli sista året? jag har inte sagt att dem förlorade mkt, jag sa att det kostar pengar för dem att betala så stora band. Jag vet dem fick ihop mkt, men är osäker på om detta var bara en extra gång till innan dem lägger ner? går alltid en massa rykten om hultan, att dem ska lägga ner, att dem ska flytta festivalen? och hur i helvete ska de då heta hultsfredsfestivalen? hehe, men själva ekonomiska inkomsterna går upp och ner, ena året tjänar man mkt och andra mindre, så är det i alla företag. men inte att dem ska lägga ner? dem håller det väldigt tyst om hur det går för dem jag vet bara att det stod i tidningen att det blev succe´ Tradition, hultan iår iallafall! : )
"Bring your happy feet!"
Natthy: Tro mig, jag älskar hultsfred, och skulle inte missa det för allt i världen (nåja, nästan), det är årets höjdpunkt för mig utan tvekan. Och visst att kalla bandbokarna för inkompetenta är väl lite hårt när det är band som drar folk. Men jag tycker att det är jävligt tråkigt att de tar tillbaka HIM trots att det bara var 2 år sen sist de spelade där. Nästa artistsläpp är den 28:e februari sägs det. Jag hoppas att det blir bättre då.
Rehab is for quiters.
BRA SAGT!
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Clone P20. Härligt, då får vi hålla tummarna och hoppas dem drar in några jävla bra band! ; ) vilka band vill du se på release listan då? Emelpee P19 Okej, härligt. så de blir hultsfred för dig då? jag håller tummarna att ingen nerläggning ska ske.
"Bring your happy feet!"
Natthy: Japp. Raised fist var ju rätt trevligt i alla fall. Det är för övrigt jävligt mycket Metal bokat. Svårt att säga, men jag skulle gärna se Tiger Lou på listan.
Rehab is for quiters.
vafan är Hultsfred så pissigt?...jag beställde ju precis min biljett..då kanske jag åkte på en tabbe
Clone P20 Härligt, jo.. De kanske det är.. Förra året var de än mkt skön blandning enligt mig. Delddo P19. Om du aldrig varit där så åk dit själv och upplev och inte lita på andras ord . - ;) jag ska dit, i just love it! men som sagt, det gäller att hitta rätt umgänge. Men det finns tusen att välja mellan. d;
"Bring your happy feet!"
Emelpee Det tycker jag allt, ; ) hederlig hultsfredsbesök. hähä. roskilde skulle ju inte vara fel heller? det är väl längre in på sommar'n.? ngn som vet vilka som kommer dit?
"Bring your happy feet!"
Natthy Tradition, hultan iår iallafall! : ) Eh, F15? Hur många år har du varit där..? Man blir ju mörkrädd. Jag tycker att jag kan se bort från dräggen, de är mest dryga men vafan jag kan gå därifrån och hänga med sköna människor. Det som jag anser vara drygast är alla knattar på 13-15 år som går runt i bikini/magtröja och härjar. Vill bara vara deras storebror och låsa in dom i en bur eller dylikt. (Jag kanske inte skulle vara en sån bra storebror)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är 18 inte vart där än dock pga av att förra året tog ju biljetterna slut lika fort som en blixt från himlen...men det verkar ju inte från va jag hört från storebror m.m att om man inte är lite yngre så ska man inte vara där...å när jag menar yngre menar inte jag 15 för det är BARA patetiskt!
Emelpee: Tiger Lou känns faktiskt som en ganska given akt. I övrigt är mitt intryck av endagarsbiljetterna mest har intresserat äldre som kommer dit på lördagen och trallar runt med barnvagnar medan man själv sitter och försöker dricka öl med 6 dagars bakfylleångest i ryggsäcken.
Rehab is for quiters.
Jo, men asså. jag bor cirka en mil i från hultsfred så det är inte så konstigt. Jag behöver inte betala mat, och resa. Sen känner jag polare där så vi sover nära festivalen fast hemma hos någon såklart. Aldrig att jag skulle våga sova i campingen nu iallafall. Jag har jobbat alla gånger förutom en gång, sammanlagt har jag varit där 4ggr. när jag var 11 var jag bara snokade läget, hängde med en som hade hand om lite grejer och då gick jag mest och kolla hur det såg ut. Den andre gången så va jag med i en förening som skulle städa på husvagnscampingen, och då är det ett fotbolls lag. Då får man gratis entre´ och då vill jag inte påstå att man inte går in om man får det. Tredje gången gick jag med min brorsa faktiskt. Men jag springer inte runt och super efter honom, vilket han inte gjorde heller. men vi hade jätte kul ändå. då betalade jag. Sen springer inte jag runt i en halv uppdragen tröja? förstår inte varför man måste det när man är 15? fjärde gången var ju förra gången, då betalade jag också själv. mamma hjälpte till lite också. Såå, nu vet ni. men tro inte att jag är värsta fjollan som springer runt i wannabe kläder om de nu låter så för att jag har varit där tidigt. men dem som bor runt omkring är de inte onormalt att man gå som liten, de börjar med att dem är med i en förening och hjälper till att städar. och att säga tradtion var ju att ta i av mig, hähäh.
"Bring your happy feet!"
ps. är där för musiken och folket, sen vet jag inte vad ni är där för? men jag springer inte runt på hultsfred ändå och dricker, somsagt åldern är inte inne för just det än.
"Bring your happy feet!"
emil: det är ju synd att inte alla kan vara lika snygga och skötsamma som du. tur att du finns för att förbättra världen. puss
:c
man åker ju dit för att härja och bete sig som ett svin för man inte kan göra det nån annanstans. sen att det är band som spelar, det är ju bara en bonus!
:c
Emelpee: Ja jag tror det, förra året tror jag att man kunde köpa tvådagars-biljett också. Anledningen till att man lägger märke till dom vuxna är väl iof att dom sticker ut så mycket från mängden, usch, att vara ren på lördagen måste anses som en synd.
Rehab is for quiters.
svante_t P19 Snygg, skötsam, so far so good, men "förbättra världen"? Vad svamlar du om?
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
All skit kommer i början dom bästa kommer oftast sist... Beatnuts Non Phixion Atmosphere the roots looptroop org12 immortal snoop fjärde världen mm fan klaga inte så hårt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Där personer som inte får för sig att ta på sig det knäppaste ur Pippi Långstrumps garderob för att göra sig märkvärdiga haha, you're funny
www.erikbergstrom.se
Nu kan man nog räkna bort Babyshambles från hultsfred eftersom herr Doherty mig veterligen åker in i fängelse för nya brott.
Rehab is for quiters.
Red & Meth är ju på turne då, boka dom så kommer jag.
Hörstedt P19 Word! Fast jag hade ju hellre stått med en fet i mungipan på Roskilde när Meth&Red blackar the fuck out. Det är ju fan ett kotymbrott att inte blejza till en sån akt, men det fattar ju inte Rockparty, eller publiken på Hultsfred för den delen. Bara en massa palestinasjalskids med noll koll på vad som är hett eller fett.
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
Ja, visst, jag bryr mig iofs inte riktigt, kommer de till Roskilde drar jag dit istället....
hatare ! det blir vad man gör det till . hultsfred är helskoj
mjao!
Åk till Roskilde.. Det gjorde jag när jag växte ifrån Hultsfred.. Och åker dit en gång om året nu mera! :) 7 året i år! Och Bob Dylan ska spela! :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
TheBlisterExist: Va?
Rehab is for quiters.
blöööö bob dylan och franz ferdinand.. fyfan..vad tråkigt.. och kommer babyshambles till hultsfred så ska jag äta upp pete dohertys crackpipa quartz är det enda värda hittils.. + att emmaboda bokat akademien, det är värt. ^__^
Hahahaha sitter och garvar! Detta inlägget var det absolut bästa jag läst på länge. Jag va på Hultsfred i somras för första gången i mitt liv. Jag va som ett barn på julafton dagarna innan. Väl framme ville jag bara hem. Stämningen är totalkass. Det är bara en tävling mellan "kNaZiGa TjEjEr" som går runt utan bh och killarna som går runt med kilt (inget under). Helt stel stäming. Jag tycker helt seriöst att MeGa FeZtivalen 2004 var roligare än Hultsfred 2006 och något som också spelar in är att man betalade 1500 mer på Hultsfred. Tänkte dra på Rosilde i sommar. Hoppas det blir bättre. Blir det inte det så lägger jag fan ner alltså.
Du och dina farsor?
TheBlisterExist är det jag som missat något spexig smeknamn? för nåt band för dom står ju inte med i bandlistan.
Rehab is for quiters.
klittan: det blir bättre än hultsfred! Roskilde är fede värt!
TheBlisterExist Vad bra, då kunde du ju sagt det från början.
Rehab is for quiters.
Ojojoj, vad glad jag är att jag aldrig åkte till hultsfred.. Min första festival var roskilde -05. Jag trodde inte att jag skulle uppskatta festivallivet så pass, men jag var helt frälst. Nu finns det inget annat än att fortsätta åka dit Kan inte annat än att hålla med emil om allt han har sagt, faktiskt! Tror att Roskilde är så pass mycket lugnare och trevligare än Hultsfred, mycket pga att så många röker. Och medelåldern, såklart. Det gör väldigt mycket klittan Du kommer inte besviken..
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN