Storsjöyran
Långt bort i helvete, men Dropkick Murphys ska dit!!! Och ett antal shysta band därtill. Lutar mot att det blir en festival till i år alltså. :/ http://www.storsjoyran.se/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du kan få tälta på min gräsmatta om du vill.. det vore tufft.
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"
Första året på ett par år jag inte går. Tycker fan inte det är värt, visst, det kommer några bra dit. Men jag sparar hellre 1500:- och sitter hemma istället.
Håll dig borta från skaterampen bara, jag har hört att det hänger några slags bögar där.
Intressepenisen hårdnar!
haha, yran är fett röj.. vad ni en säger :D
http://www.rael.org . .
Det är inte mycket bra band hittills i år alltså. Va ju till och med bättre förra året!! nä hoppas dom skärper sig och bokar några bra nu på slutet. Finns några värda att se i år men inte många
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
wasteapa01 P18 sist ja va på yran (tror ja de va) lekte jag o nån tjej mamma, pappa göra barn på rampen =) kändes inte så bögigt :S
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
Grejen är att det säkert inte ens var ett riktigt fruntimmer. Det är rena rama Bangkok där nere. pASSA SIG!
Intressepenisen hårdnar!
yran va kul förrut. längtar tillbaka till den tiden man va svinpackad och gick fram och tillbaka mellan hiphoptältet och tivolit och hånglade med okända killar/männiksor, smet in i krogstråks tälten, hade spritpåsar i bh som man smugglade in på området. nu för tiden kommer man in i tältet, får längre inga hångel och de nya banden gör att man kan gå ut och in och behöver inte länge smuggla in sprit som läcker i bh.
Petter och Looptroop skal oxo dit!!!1
Ain`t nuthing but a Gangstah Party
chomperzchompa känner amn igen fast jag använde inte bh´n =) grävde ner på dagen bara ;D haha... men skoj som fan va det nu är det mest skoj eftersom jag flyttat till Göteborg för ett antal år sedan så träffar man nya vänner & så, bättre band förr i tiden när ken var underground! ;D
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
haha ja jo skulle kanske va misstänktsamt med en kille med bh:P ahh iförsej, ganska bra chans att träffa en massa man inte träffat på länge, eftersom yran är perpekt tillfälle att komma tillbaka till stan om man inte bor där. på så vis äre ju ganska najs. fast de kanske är så, allt va bättre förr:P
dropkick murphys missar jag inte för allt guld i världen. jag skall självklart dit!
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Jag är föd i Östersund så det ska bli kul och komma dit. Förhoppnings vis så kommer jag dit med en bekant som åker med mando diao annars med en polare som åker med carola ( GRATIS INTRÄDE)
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Polackerna som mickrar piroger i baracken vid bron är det bästa.
Intressepenisen hårdnar!
wasteapa01 P18: har hyrt in några som ska kränga micropizzor genom mitt vardagsrumsfönster också.. ryktet säger att det även kommer säljas sprit där!!! centralt och bra!!
sicken djävla bidness!
Intressepenisen hårdnar!
sober ska tyvärr inte på yran, men snook bör man kolla in!
Sopsäck Serenad
ääh, fuck området... lär ju ösa på campingen/fönstret..
Hm, Snook, Vapnet, SMK och Aeon är det enda som är värt att se. Det var klent med hiphop i år. Max Peezay ska jag iallafall se i sommar, så det spelar ingen roll. Petter har man redan sett, och han är inge vidare live. Looptroop är alltid feta live, men dom har man redan sett så otroligt många gånger, så det är knappt värt det heller.
nån som har lust att samåka från Göteborg ? ;D whoa träff på yran ? ;D
Är det inte lite mobbat?
Intressepenisen hårdnar!
Jo.
Intressepenisen hårdnar!
Electric Eel Shock för fan!
Rehab is for quiters.
varf mobbat ? ;P
the kristet utseende ffs
prrrrrrah!
Whoaträff
Ain`t nuthing but a Gangstah Party
jag är med, funderar om det blir tälta lr bo hos farsan / kompisar ;P
Vi ses på Yran!
Jag tar med mig Zacke och liveband!
Lördag 28 juli Club Chrome..
pace.com
Brodpinnen: Om man inte har en sån då?
Coolt, men jag har inga pengar :(
snart smäller det, ska alla här bo på campingen eller?
brabrabrabrash
bor självfallet på hotell. camping, vad är det?
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Akta er för Odensala.
Intressepenisen hårdnar!
blev first hotell ett för mig, hoppas på mycket partypeople där!
brabrabrabrash
nån som vet om man kommer in på campingen i år med utan band?
nare: Man kommer väl alltid in på campingen?
Brodpinnen: ingenting, ville bara göra Odensala-folket glada genom att någon varnar andra för deras h00d.
Intressepenisen hårdnar!
i'll be there...ska bara vara på själva festivalen på fredagen, dropkick murphys är enda anledningen till att jag drar dit. sen blir det väl att hänga på campingen resten av dagarna. jag ska leva la vida whitetrash och bo i husvagn.
kommer vara i östersund men kommer för 6:E året i rad inte vara på yran ger mig bara ångest. jag sitter hellre med bira på frösö-sidan,i någon båt eller bara softa i lägenheten i odensala
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
struntar i det hela i år...... roligare att jobba.
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
funderar också på att skita i iår iallfall själva festivaldagarna. stråket däremot har det blivit varje dag hittills.
östersunds camping är inte det den vid statoil? alltså typ vid badhuset och travet. tror det är östersunds camping iallfall
Jo, det är campingen vid badet/statoil/travet/söder/odensala/någo t annat. Varken vid något bostadsområde eller idrottsplats. Ligger väl inte i odensala, men inte långt därifrån.
Jag kommer att svina ner eran lilla pissfestival i år. Akta för mig, min spya och mina uppkäftiga jävla kommentarer!
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
då känns det väl som att det är på plats att varna dig för mitt dåliga tålamod med folk som kräks och är uppkäftiga samt min högra näve! :)
xpertize: Vi är stolta att du kommer och svinar ner, åtminstonde jag :)
Demento: Jag är inte uppkäftig, det är bara mina kommentarer som kan bli lite feltolkade. :D Skillz: Jag är stolt över att jag får komma å svina ner också! ;)
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Ska bli roligt, kommer ner...
sådär inne på hmmf vet inte vilket dag, men full 24/7 ;D stråket äger..käpte mig en tre dagars med..dock bara för stråket ;D