Skal bo på Hotell Ett!!
Ain`t nuthing but a Gangstah Party
imorgon smäller det!
brabrabrabrash
Kommer bli skitkul! Min pappa kom nyss hem och berättat att han åkt tåg med unga killar från sthlm idag "vi ska åka till norrland och bli myggbitna, shit asså blablabla" Gah! stanna hemma då om det inte passar
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"
blir tydligen lite yra för mig med..åtminstonde imorgon..
"Norrland och bli myggbitna..." - hur mycket till Norrland är centrala Östersund kan man ju dock fråga sig, men mygg var det iaf. - Oja! Apropå Norrland så kan jag för alla utbölingar rekommendera presidenttalet på Lördag 00.00, gnäll hur mycket ni vill och dra paraleller till nazi-tyskland, men alla som sjunger med är välkomna.
Intressepenisen hårdnar!
enda anledningen till att kanske försöka planka in på yran är president-talet alla mina vänner som aldrig varit östersund är sjuk fascinerade av republiken jämtland haha. så jag vill verkligen visa min polack polare presidenttalet. odensala vatos locos fo life biiiiatch odensala döders whut whut
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
vad ska man ta med för musik? någon som har något konstigt och annorlunda förslag?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Er på Hotell ett nå er full som en alcke 24/3 LOOPTROOP och Petter och Snook...betta Recognize!!!
Ain`t nuthing but a Gangstah Party
Första kvällen avklarad. Vilka var det som gästade peezay? Fick för mig att det var alibi och mingus. Haha softa snubbar, satt oh sofade med dom innan spelningen..soft soft..rätt tråkigt annars :/..ska försöka planka in imogon och på lördag :p
Hotell Ett, mitt i hooden/huvan.
Intressepenisen hårdnar!
DKM ikväll. Trevligt värre.
GOOOL
ser nu att det inte var någon av dom..mackan & vem mer? och vem är dj? till max peezay då..
Jag tyckte att Max Peezay var grym. Synd bara att det var alldeles för lite folk som fattade det och att han fick spela i inte ens ett halv fullt tält. Hade varit fetare om han hade spelat fredag eller lördag i Badhusparken.
Håller med dig där whitebufflao.. Men vet du vilka gästerna var? Eller ja, Mackan och vem mer? Och vem var dj? Kände igen allihop, men kan fan inte placera dom :S
Jag kom precis hem efter en kväll på festivalen, gillade inte själva stämningen eller platsen så väl, men banden var det inget fel på. Vad tycker ni om Dropkick då? Helt ok enligt mig, men inte mer
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
skillz P17 du gillar ordet soft?
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
SonOfAllecz: Alla klagar, och nej. Inte speciellt :/
VAd ser/ såg ni? Jag såg Snook, DKM & Slagsmålsklubben igår. Idag siktar jag på I'm from Barcelona, Looptroop & Thåström, åtminstone. Bäst hittills varutan tvekan Slagsmålsklubben, helt underbara. Var det någon som såg? + också för att dem körde "fienden" t-tröjor. Snook var väl helt oK, inte jättespeciellt. Körde mest från skivorna. Men + för att dem körde 1990nånting. Dock störigt med alla fjortisar längst fram, var dem tvugna att trycka så djävligt? Var dem där för musiken, el. för att knuffas med dem runt sig. DKM tycker juag nog var direkt värdelösa, la iofs inte så mkt tid på den koncerten. VAd har ni att säga om det ni sett hitills? peace ud //rick unit
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Vapnet var helt okej. Lyssnade mkt på dom ivåras innan skolan slutade och nu var det som ett "slut" den jobbiga skol prylen. Igår var väl Marit Bergman favoriten, tycka om!
"Jämtland ökar, ju mer vi pökar" Ewert Ljusberg we love you
Ewert må kunna vara ful i mun, men han sade "gökar" tror jag. "Pökar" är mer gata.
Intressepenisen hårdnar!
aja viktigaste är innerbörden
aj love ewert!!!! ;D annars sög denna yran tyvär..börjar bli gammal ;P stråket ägde dock!! riktigt skoj, neh 11 dagars festande slut nu, ta igen sig lite kanske!
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
haha fy fan va ös, jag bor i en bil och jag bor i en bil MUPPAJÄVEL.
brabrabrabrash
dropkick var rööööj...iofs var ljudet på mickarna fanimej löjligt lågt. hörde knappt ett ord av det som sjöngs ju. å andra sidan var det så grymt tryck med moshpits osv så det var skitkul i vilket fall som helst i övrigt en helt ok festival, vi råkade dock bosätta oss ca 3,5 km från tältcampingen vilket var lite utav en miss. pallade inte flytta husvagnen/hade ingen nykter chaufför så det fick vara... DKM tycker juag nog var direkt värdelösa, la iofs inte så mkt tid på den koncerten. skämmes.
haha var det ni som bodde vid ishallen? på en parkering? eller bodde ni på östersund camping?
Rolah vi bodde på en äng bakom försäkringskassan en bit ifrån husvagnscampingen
skillz, den tredje snubben på scenen var nimo från m3.
Sopsäck Serenad
Ja de va rätt kul. :P Jag såg dock knappt något band även fast jag var inne alla tre dagarna. Blev mest bara en jävla massa spring och jävulskap av alltihop.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
mycket trevlig festival! mycket trevligt hotell! mycket trevliga flickor!
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Gick förbi campingområdet påväg till jobbet igår morse. Fy fanken vad tomt det kan bli bara på ett dygn.
sober: Aha, där ser man. Dock har jag aldrig hörtalas om varken Nimo eller M3, vart kan man höra? Har dom någon sida?
Vad är nu detta. Dissa bad i Storsjön med konsthopp från campingbryggan? Simma runt och borsta tänderna i spyor och piss? Dock får man spikar i rumpan av rampen, ish. Nästa år! Det är sjysst att vara ung!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.