Annars så är jag fet nöjd! synd med monsun regnet på söndagen men det hade man nästan räknat med. Pete philly & perquisite är helt klart mina favoriter, riktigt najs show av pete.
http://www.facebook.com/vincentjedselius Det är fint att gilla! :)
Helga kan gå och dö. Men festivalen var feting nice. Jävligt lång bilfärd dock. Men det var fan värt det! Pete Philly var fan underbar!
We´re just ordinary people// SB´Jiggedy
juelz var ju såååå fett! bojaaa!
Jag vill bara sova... o spela fotboll,
Zlatko det va gentleman du såg... Juelz kom inte... han fick inte lämna landet hörde jag... D4L kom inte heller, young bloodz ersatte dom... Men asså Dj jazzy jeff & mad skillz, pete philly, saian, splash meets classic, slum village och fat joe... Grymma konserter asså! synd på regnet bara.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
diffused P23: va? missa du juelz? det var ju tyngst av allt.. men han spelade ju på mzee scenen..! annars var det ju gött med regn
haha lol på dig asså, vi va backstage och snackade med dom och de sa att juelz inte skulle komma med att fat joe hade med sig ett förband istället. sluta ljug.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, jag skojade fatta du väl! det var ju en jävla sänkare att han inte kom asså. fat joe var väl inte det bästa man sett direkt! jag lyckades tjata till mig ett vip-band, men inte fan var man där inne ändå! seed var klockrent i alla fall, av det lilla man såg. var det nån som träffa nån annan svenne eller?
Näe jag och en polare gick runt och letade efter svenskar men vi hittade inga. Kontrast som typ bor på den där campingen året om va inte där heller vad vi såg... Däremot såg vi ett norskt camp. hehe en fet grej var att jag och mina polare va först på campingen!
Vi jagade svenskar som fan, men utan resultat. Norskarna träffade vi också på, vi hade ju vårat camp inte ens ett stenkast därifrån hehe.
det var säkert samma norrmän som vi träffade, bodde inte heller långt därifrån.. det var ingen som såg tre stjärnor i hattar, vita jeans och västar eller? jävlar vad folk ropade efter en, hehe!
Jag såg i stort sett allt jag ville se + lite mer. Dock missade jag Pete philly (och julez santana).. Fyfan för allt regn. Det värsta är ju att det var skinande sol igår, idag och tydligen ska vara det ett tag till :/ Så det var "massor" av svenskar som bodde vid norrmännen (med flaggan)? vi var där ganska mycket (inte hos norrmännen - men hos deras tyska grannar).
...Jag skojade bara!
zlatko P9 Så det var er jag snackade lite med på nattåget innan jag somnade (vilket jag gjorde ganska snabbt:P)
...Jag skojade bara!
det var det nog kanske antagligen ja
Så alla svenskar bodde med andra ord på den keffa campingen? nära norrmännen... För jag och min polare hittade ett norskt camp på den keffa campingen.
va?! spelade Juelz eller inte?
NEJ! juelz spelade inte. Enligt vad jag har hört så fick han inte lämna USA. Så jag gissar på att det va samma skit som med D4L, passproblem... Får se om det kommer någon officiell förklaring från splash crewet sen.
Dj Jazzy Jeff & Mad Skillz var tyngst!
Hur många mixtape krängare träffade ni på då? jag lär ha stött på åtminstone 500 stycken ta mig tusan
Inte helt säkert att Splash ens kommer finnas nästa år pga. årets festival... Men vi får hålla tummarna för ett 10-års jubileum!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
-Hookey- P19 Ja, man stötte på ganska många. Men det räckte med att säga "I dont speak german" och alla försvann som ett skott... Kontrast P21 Det är klart det blir av. Eller stor sannolikhet iaf.. Och jag längtar redan - tänk vilken lineup det måste bli.
...Jag skojade bara!
mz Wha..? Nej alltså enligt arrangörerna så är det inte helt 100 än.
haha tyckte att när man sa - I dont speak german.. Så fortsatte dom mala på, på tyska:)
Näe dom vill ha donationer o grejer... många sponsorer backar nog pga det taskiga vädret... hoppas på tio års jubileum! vilken festival ska man annars åka på? Roskilde kanske...
men dom är uppe i 16% nu så man kan nog tro att de kommer klara att komma upp till 100% innan nästa festival! Have faith brothers and sisters!
Så till alla som vill rädda splash! Köp merchandise eller biljett till nästa år nu! Det tänker jag göra! (Sorry mods det blev lite spam men fixa gärna ihop allt till ett inlägg)
TPWS P19 hahah, det är iofs sant det också ;P diffused P23 Ja precis, tidigare under dagen var det 10%. Så det lyckas nog växa till sig ;) Men om man köper biljetter nu och festivalen inte blir av; vad händer då, får man tillbaks sina kashings?
...Jag skojade bara!
diffused Aaah shit, de har skrivit på sidan också. Såg det först nu. Galet. Äh det lär ju bli Splash.. Men om det mot förmodan inte blir så drar man till Hiphop Kemp.
ja hiphop kemp hade man alledeles glömt bort.. den festivalen verkar ju värd också... men frågan är om tjeckerna är lika "liberala" som tyskarna är...
Jag tror nog nästan att hiphopkemp lockar nästa år. Är bra sugen på några norksa festivaler, verkar feting nice. Ni som läser Martin Kellermans Rocky så vet ni ju vad jag snackar om.
Jag tänker köra både splash och HHK om det blir nästa år.. Det är bestämt redan nu enbart pga att jag missade båda i år.. Då blir det dock fetinguppstyrt i god tid med en budget på 10lök per festival typ.. Jävlar va jag ska glassa!! Gött att juelz ställde in i alla fall.. Det var mitt dragplåster nr 1 i år... Och gött att det regna också för den delen.. för i norrköping sken solen hela helgen!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Xeilon P21: håll käften! du vet inte vad du missade! tältligg och lomp hela dagarna, vad mer kan behövas? haha! ja, hoppas det blir splash nästa år igen, då jävlar!
Jag gick fan upp 1,5 kg på splash, dom där jävla pizzorna, ni vet pizza marios? Dom var hädiskt goda haha
ja, pizzan var klockren! annars var ju crepes en favorit, perfekt beläget utanför festivalområdet så man slapp gå så långt!
-Hookey- P19 aah, fifan. Dom där jävla pizzorna, tror vi proppade i oss minst 3-4 på raken...
...Jag skojade bara!
haha vissa gånger så pressade jag i mig fem. Shit vad dom var goda. Gjorde fan av med över 1500:- på pizza mario=)
haha all hail pizza mario! Langa upp lite bilder vettja, jag ska bara få fingrarna ur röven och sen skicka in engångskameran.
Jag håller på att klippa ihop en film från allt jag filmat (konserter & graffitin). Om den blir bra lägger jag upp den här. Har endel bilder också som isf åker upp samtidigt.
...Jag skojade bara!
Döner är det ju som gäller!! dessutom kanske de va splash själva som ställde in juelz för att han kosta för mycket o dom gick fett back.
hoppas det inte kommer nåt bra nästa år så man slipper ha förväntingar och bara åker dit för att kosa sig!
Det måste bara bli superfest nästa år!
Superfest låter fett. Fan vill tillbaka till splash