trippel inlägg, men ja RAMMSTEIN! mycket eld.......
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-04-18 01:07
det är fan sant, sjukt mycket snack om den gamla goda tiden. gamla rävar är kul, men ibland känns det upp i halsen. detta är verkligen inte riktat med nosferatu ( som jag skulle bli sjukt nöjd om jag sprang på i sommar) men ändå. iomrgon så jälvar blir det släpp. rammstein hade varit tokigt.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Rammstein, Rolling Stones, Ozzy känns väldigt otaggat, både för mig och för bokarna..ser ut att gå åt helt andra håll.
•pave paradise•
Nu jävlar!
I morgon smäller det! Check.
The full music programme is announced tomorrow All Roskilde fans have clearly marked Thursday 19 April in their calendar. Tomorrow marks the exciting intersection where we lift the veil on the almost full music programme in 2007. This means no less than a total of 168 names - of which precisely 100 names are brand-new. Keep an eye on http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=19c0033&code=1 tomorrow. Here you can see which of your favourite bands will visit Roskilde this summer.
Not all names are finally confirmed for Thursday. The remaining handful will be announced as the agreements fall into place.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Ihabia kan hålla med dig att de artisterna är out of date men det är mest för sakens skull att se ozzy och rolling stones, rammstein har en sjukt fet scenshow annars är det inget vidare men imorgon jävlar :) RATM!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
De jag hoppas mest på!Tom Waits (som alltid, men det kommer aldrig att hända)RATM (Det känns inte helt omöjligt, men man ska inte hoppas för mycket)Nick Cave (Det var ett tag sedan nu, men det känns inte så aktuellt och inte så troligt)Black Milk (Inte alls omöjligt, hoppas!)The Roots (Om inte konserten krockar med splash borde de haka på Stones Throw till Roskilde tycker jag)Gogol Bordello (varför inte liksom, alltid lika skoj) Och så vore det riktigt grymt med lite klassisk roots reggae, typ Gladiators eller Abyssinians eller något liknande! :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
fan va fett ratm hade varit, kan inte släppa det..kommer gå fan inte kunna sova inatt :/
Legoland P21 Campar du på west eller east?
Ska bli spännande att se om sidan funkar imorgon. Brukar vara helt kört att komma in på den när hela programet släpps. Lite överbelastade servrar kanske! :) Kommer ihåg att förra året lät jag sidan stå och ladda huuuur länge som helst innan jag kom in på den. Sen var det samma visa när man klickade sig vidare till spellistan. Skitdrygt!!
får väl hoppas att de är förutseende nog att skicka ut pressreleaser med alla artister :)
skriv kort, helst inte alls
RATM vill man såklart se..men det känns så sjukt avlägset...
•pave paradise•
de turnerar ju i sommar så helt avlägset känns det ju inte! Till skillnad för ett år sedan liksom..
Har gått och hoppats på en Ratm spelning ända sen det började viskas om en återförening. Kommer dom så är jag i himmlen. skiter fullständigt i alla andra banden då, nästan iaf. vågar inte hoppas dock. ska bli spännande o se imorgon, är lite småmissnöjd med bokningarna hittills, hoppas det ändras imorgon.
Vilken tid kommer de släppas?? Jag vill vara först med att få veta haha :D Yeeey.
CAMPIONI!
oooch.. tänk om de släpper nu efter midnatt!?? :D
Moderator
2007-04-18 23:43
Nosferatu, på west, sist var vi ända nere på E typ precis efter den stora planen under högspänningsledningen. får se vart vi hamnar i år men jag tippar på dem krokarna. själv? nu jälva känns det pepp. hoppas verkligen på midnatt. var det inte nån form av evenemang i kph för släppet ikväll? då borde det ju läcka inatt iallafall..
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
finns det någon smidig image upload? så kan jag visa typ vart vi brukar bo! :)
hittar ingen karta på sidan. är det jag som är blind?
för övrigt går ett rykte om att A Hawk And A Hacksaw ska spela. Det får ni inte issa i så fall! ;) Flummig ompa/hippie/zigenar/indie musik! Blir nog vansinnigt live..
Här! är en lista som utöver de hittills klara listar de som anses som relativt trovärdiga rykten. Band som skrivit på sina sidor att de ska spela och sagt det på konserter osv..
Iron Maiden står med. Tror dock inte att det stämmer då jag läst att de avslutar sin EUturné i mitten av juni..
Vad hände då? Är de presenterade nu? Fattar inget
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
dom kan la fan inte skita i hela Ed Banger?!
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
sidan jag länkade är de hittilss klara
+ starka rykten . inget säkert alltså. de som är bockade är ju de som är klara på riktigt..
på wikipedia står det att Word on the street is that
Rage Against the Machine may appear
. They reunite and headline the Coachella-festival in the end of April.
hoppas hoppas..
..inte
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
såg dem på hultsfred för en herrans massa år sedan. hela marken bokstavligt talat gungade. hur grymt som helst!
okej jag tar tillbaka det, bara för att du Nosferatu har ett bra namn och är en bra snubbe.
om du hoppas på lite Ed Banger åt mig
roky erickson stämmer iallafall så det är ju kul!
Ska´ru ha spö??
Spank-Jones P0 hehe visst. vad är det för musik?
Fan, kom just på att det inte är så otroligt att nick cave komemr med tanke på hans nya band och nysläppta platta med Grinderman
hoppas.
btw, det har sagts på dansk radio att allt släpps mellan 11:30 och 14:00 imogon..
Moderator
2007-04-19 00:44
Grinderman hade varit kul men jag fick intrycket av grooveintervjun att det inte kommer bli turnérande i sommar. har för mig han ska spela in nästa bad seeds album... fast nu minns jag bara lite löst.
ok ja man ska inte hoppas för mycket.. Blir man bara besviken imorgon (senare idag)
Roky Erickson , det räcker sen kan dom avboka alla andra band/artister. Skål.
idag smäller det! riktigt taggad
Nosferatu: Öh..det är HELT fastställt att RATM SKA spela på Coachella OCH tre spelningar med Wu-Tang, visste du inte det? :S
•pave paradise•
fan inte lång tid kvar nu!
ni som är nyfikna kan lyssna på dansk p3 nu kl 12 då chefsbokaren Rikke Øxner spelar lite av artisterna som ska komma i släppet :D
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
hur lyssnar man på dansk p3?
fenonmenet internet : http://www.dr.dk/p3/
okej tackar jag för fenomenet internet..hittat nu
=) bra , hoppas det blir något grymt
hoppas som fan på ratm alltså..hade varit så fett
hör bara nyheter här jag
lhabia jojo det visste jag. Men det är så klart inte helt fastställt att de kommer spela på Roskilde.. Kanske jag som skrev snurrigt.
det stod 12 -13 men det är väll som i sverige nyheter varje hel timme, snart kommer det igång tror jag för dom snackade om roskildei nnan nyheterna
Vart hittar man rätt på danska p3 sidan då?
beastie boys nu..säkert de skulle köra grejer från nya släppen?
står på roskilde hemsidan.. Between 12.00 and 13.00, Roskilde Festival’s chief music booker Rikke Øxner visits Danish radio station P3 where she will play music from this year’s programme, including a couple of the exciting new names that are announced later today.
aight najs =) fan va beastie boys kommer äga oranga scenen
alltså ...DANSKA.. när man är nyker.. jag spyr
hatar danska fattar inte ett skit! haha