såg: talib & jean grae, lite av red hot, beastie boys och sen ett zigenarband som lira samtidigt som tiesto för några brudar vill se det hellre fan, det zigenarbandet var nog fan bästa jag såg iår. men fan va störigt att manu chao ska till gbg men hängde ross? a fuckit.. annars riktigt retligt att jag missade timbuk,dizzee,clipse, the who (för sakens skull), basement jaxx, anthony b,the congos och lee perry
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lee Perry. oj vad jag knarkar för lite för lee perry. Ungefär så tänkte jag också på Lee Perry!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
huh? finns de folk som åker till roskilde utan att knarka? :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-07-12 21:21
jag är den siste med armband som pissar rent. tyckte det var ovanligt mycket knark i år. bästa var tre sjukt roliga, och stimmiga danskar med en bandare på tåget från kph vid sex på morgonen som är påväg in till festivalen kommer först och betalar överpris för öl sen "BRUGER I STOFFER?!....cocaine?!?!?!" sen jävlar är det rave i den lugna delen av tåget. bästa var att alla andra var slitna, dem andra vagnarna var tysta och spända och vi körde rave. såg den ena betydligt lugnare utanför loungen vid fyra på lördagen... hell hath no fury sales pitcharna på clipse var rakt av pinsamma. det är festival inte jay leno för att sälja skivor. rapparjävlar.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
blaze Det är inte alltid det handlar om huruvida man knarkar eller ej, ibland kan även mängden knark som du intar skilja sig från person till person, nivå till nivå. Det krävs nog en del knark för att komma till samma nivå som Lee Perry, kändes så under spelningen i alla fall.
pajson F21 ok låter ju fett som fan.
SKU - SKU - SKULASON!
Hoppas ni inte menar att ni behöver vara lika fucked up som Lee Perry för att avnjuta honom, då är ni helt fel ute. VILKEN JÄVLA ARTIST!
Ja, jag stod bra till på Beirut inne i tältet på en läktare så man såg hela scenen. Svinbra spelning. Skitbra ljud och jävligt tight. Bäst i år vid sidan av K'naan och Stones Throw spelningarna enligt mig..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
till pajson alltså.. :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
mer smutsiga och skandalösa bilder tack!
SKU - SKU - SKULASON!
Nosferatu Ah, nice! Vi skulle kommit dit tidigare men råkade gå fel till arena och ark, haha... stod där skitlänge och var lite "ehh, det här.. låter inte.. som beirut? vad e detta?!" När vi väl kom till astoria så var det smockadock, men jag fick se ngn med dragspel i alla fall, woho! Men dom var bra på scenen iaf? Gött!
Moderator
2007-07-19 00:24
bryterfan ihop så mycket jag saknar roskilde. ge mig sommaren 08 nu.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
ja..nu när arvika är över så känns allt tomt tomt tomt tomt... 1 år kvar : (
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
Bah..finns massor av festivaler kvar att gå på ju, åk till England för bövelen!
•pave paradise•
Legoland> Känner typ samma sak, alldeles för lång tid kvar.
ja, redan på vägen hem började snacket om roskilde 08... jobbigt att det är ett helt år kvar. ifs är det bara ngr månader kvar tills biljetterna släpps, det är pepp!
lhabia finns något som heter: pengar, semestertid .... det är väll mest det som sätter stopp .. .
CeNsUr: Men, då gnäller man över det och inte på det faktum att det är ett helt år kvar till nästa festival, väl? :) Verkar ju som att det är DET som är problemet snarare än pengar och semestertid osv.
•pave paradise•
om det är ett år kvar till nästa gång du kan åka på festival så gnäller du ju självklart över att det är ett år kvar till nästa gång du kan åka på festival (för att sätta punkt för en bisarr diskussion) men om man fortfarande har deg och tid så är ju reading och pukkelpop bra skit i augusti
skriv kort, helst inte alls
Moderator
2007-07-20 07:42
damn vilken skruvad jälva diskussion efter mitt lilla utbrott. jag ska ju fan till pukkelpop. det är en jälva skillnad på att sakna festival och sakna roskilde festival.
Åh, pukkelpop... fan!
kul festival, ångrar inte ett dugg att jag stannade! "det blir vad man gör det till" och ej att förglömma "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"
kalabash: Men till och med mina BRA kläder dog i vädret :P
•pave paradise•
Moderator
2007-07-21 12:14
ja, fan i år handlade det itne om bra kläder utan många kläder. fan att jag sket i att ta med gore texen hade nog räddat mycket.
Lhabia antar att du inte hade regn ställ? jag hade med mig regnställ ..och till skillnad från vissa andra av mina vänner gick jag ut då och då å fixade tältet så att det inte skulle regna in, så jag fick behålla det mesta torrt! några byxor å stövlar däremot blev lite leriga
jo, jag hade regnställ som jag fick köpa därifrån, men de fuckade ur rätt rejält även de..men jag stannade festivalen ut och tyckte att det var sjukt kul, trots att massa skit väntade hemma. så jag klagar inte :)
•pave paradise•
Pfff, regnställ.. det är ju inte hardcore. Själv körde man på sopsäckar på benen, med stövlar till. yeah!
hehe fick också köra luffarstilen med sopsäckar men det funkade helt ok
Yo,i got a slight problem
saknar roskilde!!
69 - Try it you'll like it
topdawg crustregnställ alltså
haha crustregnställ.. good one.
äh, vafan! badbrallor, gummistövlar, bar överkropp och en orange sydväst!;)
Kickshit represents the fat and the strange ones..
haha ja en vacker syn må jag säga! :)
Moderator
2007-08-02 23:37
såja. då var 08 tråden skapad.