Ska ni kolla på nått om väder så kolla på Danske Metrolog Institute hemsidan .. danskarna är kända för att ha koll på sitt väder.
Roskilde ett antal dagar frammåt
---------------------------------------- --- ------------ Detta behöver inte vara sant (men mest troligt)
Så det blir att sitta och häcka under partytältet då.. regn regn och mera regn.. :( pissväder!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
jävla kuk! jag som redan är pank,förkyld.. fanfanffnanannfndnnfnfn....snart säljer ja den :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vädret blir som det blir, har svårt att tänka mig att det kan bli värre än 2004..
Kickshit represents the fat and the strange ones..
hur är möjligheterna att planka in?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ähh jag är positiv och förlitar mig på accuweather :)..Fan det ser ju ut att bli kanonväder enligt dom,bara sol,vi får se som sagt!
"Min farsa har en äkta rolexkopia"
blazeandamaze Jag bodde vid ena parkeringen och folk hoppa över där hela tiden.
"Min farsa har en äkta rolexkopia"
Men sluta kolla upp vädret era nojiga jävlar!!!! Ingenting stämmer ju ändå.. Ni gör mig ledsen :(
•pave paradise•
lhabia has... emotions? :O Hihi.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
ATlien: Not really, my MacBook is tripping.
•pave paradise•
Äh, vädret är ju det minsta problemet. Nu ska vi snart dit!! :D
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
har en biljett till salu!
kriget som business det är en sjuk idé verktyg för våld kan inte, bygga fred!
ojojojojoj, STRAX!
Din hojtlåda är tom.
har också biljett till salu! ligger på 2000 nu!
sådär, nu har jag sålt min biljett och väljer hemmets lugna vrå i år. trist men hjärteskärande krockar och strulande kompisar blev den slutgiltiga dödsstöten.
skriv kort, helst inte alls
tråkigt Soulchild.. Bättre lycka nästa år! :) Aja. Oavsett väder är jag peppad.. Har fixat feta regnkläder. Nu får det regna bäst det vill.. Jag kommer vara full, torr och glad ändå!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
finns det någon som har erfarenheter av jonks festivalbussar?
Käft då.
jonks festivalbuss låter inte som ett trovärdrigt bolag
Vet nån var det finns bra och billiga partytält i Stockholmstrakten?
jonks festivalbuss
ja just det! gud va konstigt namn!
Käft då.
www.jonk.se
kollar smhi å massa andra rapporter, dom säger - regn i helgen, sol i veckan... så får hoppas att det inte blir så illa som 2004 jag sooftar iaf :D när åker gott folk? vi är nere kl 7, 8 på lördag
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
jaaag köpte biljett idaaag oo-chacha-cha! :]
för+
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
jonks bussar skiten. jag har enbart åkt med dom till andra festivaler. men nu bor jag så nära så det blir den danske stadsbane istället.
Kommer vid 5-6 morgonen på west parkeringen. Då brukar största kön ha lagt sig.. Värsta kön är mellan midnatt fram till 3 på morgonen..
på lördagen/natten till söndagen alltså..
när jag tänker efter hade jag iofs roligare 04 än 06 och röjde dubbelt så mkt
Där ser du! Ta och ryck upp dig och skit i att sälja biljetten din! :)
vi kommer att ha galen elektronica och så, så om ni vill dansa gärnet någon natt på campingen så har vi fet bandare med stora jävla högtalare! :)
Funderar på att ta med ett fussball-spel! Finns det nåt intresse att fördriva lite tid och lira lite Roskilde-VM i fussball elleeeeerrr? :D
CAMPIONI!
Censur: för 2000 pix
Nosferatu : langa karta så kommer jag o stampar!!
Nosferatu Ska ni bo på East eller West? Och några kännetecken för ert camp så man hittar? Förutom hög musik?? :)
CAMPIONI!
ehm.. innan vi drar kommer vi nog göra en flagga så när jag vet vad det blir kan jag ju posta bild här eller beskriva den! Annars så bor vi i alla fall på west i C området.. Mer exakt än så är ju svårt att svara på. Man får se vilken plats man får när man väl är där. ser ni ett camp med två relativt stora vita högtalare så är det nog vi. Och ett stort 6x3 meters partytält. Ett sådant med grönrandiga sidor och grönt tak.
Hoppas alla som sålt sina biljetter har lika kul när det regnar lika mycket hemma i Sverige som på Roskilde, om det nu ens gör det.
•pave paradise•
äh.. regnet är alldeles för hype nu. Det kommer bli skitfin på riktigt! :)
Nosferatu! asså är det uppdelat som en parkeringsplats? :P varför just C då? varför är det bäst? finns det a,b och d med?
CAMPIONI!
äh ima be there anyways :) surt bara att inte ha tjock plånbok
vi har bott på C senaste 4 åren och gillar det helt enkelt! :)
nosferatu. efter att ha sett fotot på 'idioterna' så har jag bestämt mej - skägget ska av, men mustaschen ska vara kvar. tack.
http://www.toptensomething.blogg.se
Haha geesus va seriöst! Massa olika teman vid olika delar av campingen? Jag som funderade på hur jag skulle fördriva tid från sön till tors! Detta blir fan nice :)
CAMPIONI!
SP P28 Haha! Fett av dig! Mustach is the shizzle..
whatone vet du om man får biljetterna hemskickade? antar att man inte får det, för annars är dom riktigt sega..
Käft då.
Kom precis på att jag inte har någon att bo/hänga med..:(
•pave paradise•
Du kan få bo i mitt 2manna för 20 kr dagen
Käft då.
D is the shit, C är dock nice för lite nattpromenader och bengaltändande. Bluebird -87-crew laddar och åker lördag förmiddag. ACE OF BASE.