I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-07-06 15:34
Hehe shit...
Man behöver ju inte ångra att man inte drog dit iaf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-06 16:26
Hehe det var ju ett av årets bästa beslut, att inte dra. Festival är förjäkligt när det regnar.

2007-07-06 17:08
Jag stämmer in i kören; Det var ett NICE beslut att inte åka till Roskilde i år :D
Det går bra nu?
- Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér

2007-07-06 17:51
fy fan vilken misär det var alltså..
Käft då.
Groupie

2007-07-06 19:00
Leran besegrade även mig...

Känns sjukt B att missa Beastie Boys, man lär inte få många fler chanser. Men tanken har också slagit mig att dra tillbaka över lördagen men alla banden jag ville se typ spelar idag.

ÅNGEST!

2007-07-06 21:29
ganska mycket ångest ja. men var det någon mer som såg Arcade Fire? jag tyckte att det var sjukt jävla bra, helt otroligt lycklig.
Slick Alex - Mainstream is Everything
"Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"

2007-07-06 21:46
Exakt hur kul är det att vara snor full i en gytjepöl i x antal dygn?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-06 21:48
Fy fan vad skönt att man inte fick ledigt hehe, har fan ingen som helst jävla lust att vara där nu

2007-07-07 10:46
Hahaha säger jag, lämnade festivalen på torsdagen tog in på lüxhotell och chilla fett och drog hjemme igår. Önskar min bilresa ut från parkering fanns på film, vilken hellride alltså. Go festival!

2007-07-07 13:25
Fick oxå erkänna mig besegrad till sisst. Hade kunnat hålla ut längre men flickvännen plus ett stort antal kompisar orkade inte mer.

Såg dock Talib Och beastie!
Var så jävla coolt att se beastie boys att jag inte ångrar något alls.

2007-07-07 16:25
fan säg inte så.. jag såg fan inte beastie.. jag kommer aldrig förlåta mig för att jag inte stannade en dag till..
Käft då.

2007-07-07 18:16
jag är sjukligt nöjd med att jag gled hem igår. hade inte pallat ytterligare en dag i lerig och dyngsur misär. peppar inför nästa år istället då det förhoppningsvis blir torrt och soligt istället.
jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.

2007-07-07 18:56
vædret kommer och går vartannat år... så næsta år får vi nog ibizavæder och en perfekt festival... galet glad att æ valte att jobbe denne sommern ist....

2007-07-07 20:40
Vi drar nog dit imorgon igen. mest för att det är nära och relativt  billigt. tänkte iaf se Alpha blondy och Against me.

någon som har bilder från regn kaoset? Typ områdena runt east service t.ex.?

2007-07-07 23:46
värdelöst va de..skulle mycke till för o stanna..knappt 2 dygn räckte...en bärs du vet

2007-07-08 02:06
jag åker tillbaka imon över dan och ser muse datarock och basement jaxx. sen efter det så är det raka vägen hem till sängen i det gammla goa göteborg.
skill bill vettu

2007-07-08 13:38
HEMMA!!  

Är glad att jag hade backstagepass så man kunde chilla där och slippa leran. Dock så blev det sjukt mycket bättre nu på slutet, efter torsdagsnatten har det varit en barnlek.

Blir nog jobba där igen nästa år om det går för sig! Cosmopol vagtcrew fo shO!
http://www.earforcefm.blogspot.com

2007-07-08 13:48
Några riktigt feta konserter var iaf.

Dizzie Rascal
True tiger records
Bonde de role
Dj diplo
booka shade
talib kweli
clipse
stones throw records

2007-07-08 16:35
mjukisar!!!!

2007-07-08 20:18
haha.. jag stod ut till idag! bodde dock vid E på west så det var ingen sjö där.. missade dock ALLT på torsdagen då jag inte kunde sticka ut huvudet utanför partytältet pga regnet.. ;( regnkläder är för töntar, hu :)

2007-07-08 20:33
bodde också på E fan, helt avlägset.
jag hann sova 2 nätter i mitt tält innan det kollapsade, hade inte ett torrt plagg, skavsår på båda hälarna från dom jävla 300-kronorsstövlarna som jag slängde sen och inte speciellt sugen på att festa. då är det fan ingen idé att va kvar. pank var jag också visade det sig när jag skulle handla nya kläder i köpenhamn.

tråkigt då det var mitt första roskilde men jag kan knappt föreställa mig hur grymt det måste vart -06 och -05 så det blir att satsa på nästa år istället. är jävligt ledsen över att missa Lee Perry dock...

jag kastade in handduken i fredags, hur såg det ut idag då har det blivit bättre? har många dragit?

2007-07-08 20:55
mmm
69 - Try it you'll like it
Groupie

2007-07-08 21:00
Jag bodde precis vid bajamajjorna vid E på west och vårat camp sjönk helt!

Sån sjuk jävla otur, men nästa år är jag där igen!

2007-07-08 21:45
20talet konserter senare..

..ær man fortfarande hær och inte klar..eller jo, Dúne blir nog det sista jag ser i år..
•pave paradise•

2007-07-08 23:07
fan va skoj jag hade, nån som va wanker å drog hem?
jag va kvar tills i morse ( hemma pga återlämning av bil)
hade gärna stannat en dag till
tur man packade bra med kläder så man inte drog i torsdags som en del gjorde:)

OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS

2007-07-09 10:34
Bodde också vid e, det var ju chill där nere. Bussen med holländare som pumpade musik hela nätterna var dock otrevlig.

2007-07-09 10:44
Känns om man inte missa ett skit. Hade inte dratt dit även om jag fått betalt.

2007-07-09 10:53
så släng upp era leriga bilder så man får se eländet :D
SKU - SKU - SKULASON!

2007-07-09 10:56

2007-07-09 13:12

2007-07-09 13:12
det värsta är att man måste va där å uppleve elendet, det går typ inte se på bilder, har försökt visa folk bilder från 2004 å då sa dom bara , det är inte så farligt, men iår fick dom smaka på sanningen :D

så gött, mycket lera för pengarna;)

2007-07-09 14:00

Skönt att vara hemma nu :D! Vilken katastrof! Men trots allt skit så hade jag ändå trevligt, John Legend förgyllde i regnet :)

"Min farsa har en äkta rolexkopia"

2007-07-09 14:38
Ä, vädret blev ju helt okej efter torsdagen. Men det är skönt att vara hemma nu iaf.

Och jag hade rätt - LCD Soundsystem var grymmast!
http://www.toptensomething.blogg.se

2007-07-09 15:50
när man hade glömt strumpor,stövlar,sovsäck,madrass och jacka osv och hade typ 500dk efter andra dan så satt man helt skakig,lerig och blöt och tänkte seriöst på att dra hem minst en gång om dagen.. men sen när man sitter på kvällen helt wasted med massa flummiga folk så blir de värt all besvär ändån :)..sen var vädret inte såå katastrof.. första dan var det asfint väder sen började det regna lite..men man kunde ju ändån gå ut utan att dö typ..tror de va mycket värre 2004 ändån, mer kallt då har jag för mig :) ..

iallafall ännu en fet roskilde festival fast det regnade som vanligt å massa feta konserter.. roskilde 07 får 07/10 i betyg
Moderator

2007-07-09 16:04
det var ju fan bara torsdagen det var day after tomorrow era jävla lättviktare.

go festival. du riot_starter bodde du med göteborgargänget eller nått sånt som drog tidigt eller vilket camp var det? jag satt ju där borta vid bajamajorna skitmycket med malmöiternrna och norrmännen. dem med skåne+piratflaggan.

roky mördade igen.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2007-07-09 16:44

Torsdagen var en riktig pina trots att the killers bjöd på en bra spelning. Men efter torsdagen var man härdad.
Vi bodde väldigt bra under omständigheterna, men det var tur att det slutade på söndag eftersom partytältet i mitten av vårat camp blåste sönder och raserade större delen av stället.

Galet kul har det varit, längtar redan till nästa år!

Dags att starta en roskilde 2008 tråd Legoland? :)

ps. red hot sög...

böf
Moderator

2007-07-09 16:48
haha I'm on it. efter duschen ska jag försöka få till nått.

och ja, red hot vartråkiga.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2007-07-09 16:56
dj tiesto va fettt:D

2007-07-09 17:01
whatone 

god damn vilken mardröm, stackars dina kicks! blir nog svårt att få liv i dom igen :P
SKU - SKU - SKULASON!

2007-07-09 18:19
Ouf vilken festival! Vi klarade oss rätt bra där vi bodde, på M campingen på east!

Kom på söndag eftermiddsag och det var FULLT överallt! gick inte att hitta plats, men fick knö oss in brevid några växjöbor!

Beasties var sköna!
Killers var mysiga i regnet!
Tiesto ägde allt! Stod och stampade i bar överkropp haha! Fett värt!
CAMPIONI!

2007-07-09 21:22
Någon som såg idioterna precis vid ingång 7 vid Arena som bankade tre nätter i sträck på metallgrejerna?

...jag bodde 10 jävla meter bakom dem..
•pave paradise•

2007-07-09 21:32

ja torsdagen var ju RIKTIGT knäckande men dagarna efter var ju guld, mest drag var ju fan anthony b och basement jaxx, hade höga förväntningar på beastie boys men de var inge riktigt drag på dom:/, hade tur att bo på east P  där var en av dom få ställena med gräs kvar, hatten av för alla som stannade kvar trots att dom levde i en lersjö ;D

2007-07-09 21:40
yep lera is nuthing, tänk på norrmannen som åkte hem utan ben istället

2007-07-09 23:11
ojoj så galet det var. bildades en stor sjö som var typ en meter djup vid busscampingen. vi åkte båt i den.
Din hojtlåda är tom.

2007-07-09 23:29
 blazeandamaze 

det där vill jag höra mer om..
(”)_(”)_.-””-.,
´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara
( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18

2007-07-10 00:05
Chonbo

Det var lite sjukt att se folk flyta iväg där..

2007-07-10 00:24
Chonbo och ASUL: vadå sjö vid busscampingen? just där var det ju relativt torrt, där den idiotiska musik-holländar-dunkadunka-bussen stod? dom bajamajorna höll sig ju ganska fresha ett tag också..

2007-07-10 00:30
Jag ångrar mig kraftigt att jag inte såg Basement Jaxx! Helvete asså!

lhabia: haha spelade dom 3 nätter? det var ju bara sista natten det samlades mycket folk dock och de lirade ända fram till måndag morgon när jag drog! skönt gung hade dom ju ;)

pesso: läs på norska nyhetssidor! kille på 26 år däcka på tågspåret och blev överkörd av ett godståg. 45 min senare upptäckte nån i nästa tåg honom typ! galet.
CAMPIONI!

2007-07-10 00:36

Haha! Vad klena ni är! Man betalar inte 2000 och sen åka hem pga dåligt väder! Roskilde är en gång om året liksom. Det får vara precis vilket väder det vill, festivalen är galet kul ändå! :) Det var några färskingar i vårat camp också som drog hem på torsdag morgon. Missade alltså alla konserter..

Jag hade svinkul. Det var ju som sagt torsdagen som var keff. Låg i tältet och var bäng hela dagen typ. Pallade inte konstant regn. Men dagarna innan hade jag skitkul och efter torsdagen lika så..

Bäst var helt klart Beirut, K'naan, Stones Throw & Justice!! LCD Sound System, Against Me! och Timbuktu var riktigt bra också..

Sämst var som sagt vädret på torsdagen. Och all tung lera som åt upp ens fötter..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2007-07-10 00:38
Noya F21
det var visst en fet sjö vid busscampingen. hur fan har du lyckats missa den?

holländarbussen är otroligt jobbig om man precis står brevid den. antingen får man ett jävla elverk på sig eller den äckligt höga musiken. riktigt horigt av dom. detta år stod dock vår buss längst bort från dom vilken var riktigt skönt.
Din hojtlåda är tom.