nej C is the shit
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
på D håller alla grymma till! Owl Crew kommer regera!
Din hojtlåda är tom.
är det någon som vet va de har för eluttag i danmark? kan va bra o veta om man måste köpa en adapter eller inte..
nej nej.. same shit as here..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Moderator
2007-06-29 03:42
du nosferatu, hookaditt nummer så stimmar vi i dk.närär du framme?
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
nån smart människa som kan hjälpa mig med en budget :) har 1400svenska och vet inte hur jag ska kunna överleva på det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är inga problem du får göra som tattardanskarna panta burkar ;) brukar ge en del cash.... sen inte köpa öl utan FÅ (du skall icke stjäla) öl å sprit av folk ... ragga upp nån brud... å be henne köpa mat.. ja.. the fittest of the survavial är stressad som fan nu .. packar men va tvungen gå in på whoa å läsa om nått nytt ;)
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
oh yes panta burkar, tigga sprit, leta upp en brud att uttnyttja :) fan detta kan ju jag! kommer gå galant :) synd att backarna är borta bara var ett helt okej pantvärde på dom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blev blåst igår på 300kr av en zigenare också, kommer tänka på det heela veckan, så jävla retligt.. så här tungt har det aldrig känts att bli av med några hundringar
f*tta jag tror jag lyckades kortsluta bandaren!! :(
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
ca ett dygn kvar tills jag åker, får se om jag loggar in här igen innan dess.. annars ses vi där! SKÅL!
Kickshit represents the fat and the strange ones..
du kan få lite bärs av mig blaze! :)
CAMPIONI!
Suck. Nu säger varende väder-site att det komm bli regn hela veckan! Möjligt lite sol fredag-lördag men annars bara regn, regn, regn :(
CAMPIONI!
Lita inte på långsiktiga prognoser. Lita på skön stämning, vettiga kläder och öl!
böf
buztone, word på den! :) Peppen bara växer nu! Kom och hälsa på busscampingen, vi är snälla :D
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
jag har min gore-tex, jag klarar mig undan regnet. bärsa då!
gore-tex? det enda man behöver är sopsäckar :D
YEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAH! Jävlar vad peppad jag är nu asså. Åker bil ner lördanatt. Fan va kul det ska bli. Nu ska jag göra mixtapes. Syns där!
http://silenthillen.blogspot.com http://www.myspace.com/iceclimbershiphop
NU KÖR VI. GO' FESTIVAUUULLLL!
buss om 1.5 timme till Hbg, det börjar nu :)
New Zealand Why not?
Jag har fortfarande 28h till avresa! Längtar trååååkigt mycket nu!
CAMPIONI!
strålande sol i hbg nu, vi får hoppas att det är likadant en timmes tågfärd söderut.
Fuck this. Nu drar vi.
http://www.toptensomething.blogg.se
drar om några timmar! Ha en fet (blöt) festival nu alla! ;D
drar inatt :) sweeeeeeet!
och nu åskar det, blixtrar OCH haglar!? wtf! hade kunnat åka skidor här nu
Moderator
2007-06-30 15:49
helt jälva otroligt väder. mycket fleece och sånt i år. jaja. blir fett. ses imorgon.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
drar nu! SO LONG SUCKERS!!!!!
jag är nog den enda som kommer så sent som på tisdag.. ;( men bättre det än aldrig med tanke på att jag kirra biljetter o tåg så sent som i onsdags.. aja, lär ju få sitta här och prata med mig själv fram tills dess medan ni är framme och geggar upp området lagom tills jag kommer :)
Japp, då ska man packa det sista. Eller typ.. allt! Alltid ute i sista sekund men om 3 timmar bär det av!
CAMPIONI!
Vi ses där :D!
"Min farsa har en äkta rolexkopia"
Nåt camp som vill ha mig som gäst?
•pave paradise•
asså ja börjar bli sjuuk ocj ska åka i övermorn!! vill döööög
69 - Try it you'll like it
nu ska jag gå å lägga mej, ska upp om 4 timmar sen bär det av te roskilde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! man är ju för uppspelt för att sommna :) ses där suckeeeeerzzzzz!! ;P
Ihabia Kom till busscampingen om du inte hittar ngt, vi kanske kan lösa det på ngt sätt! Snart dags, åker ju så sent som på onsdag. Problem med packningen, VAD och HUR mkt ska man ha med sig?! Hjälp!
Njae, det är nog löst nu, dessutom gillar jag inte bussar ^^
•pave paradise•
Ihabia Pff.. jag hade inte gnällt på bussar om jag inte hade haft ngnstans att bo på en festival!! Men gött att det löst sig, slipper iv dig :P
damnit, nu står det ju att det ska regna varje dag.. uh!
"slipper" mig? Jag skulle snarare se det som att ni förlorar mig ;) jag är fantastisk att ha med på konserter. Och sen handlar det faktiskt om principer: vem hänger vid bussar när man flyger dit och tillbaks? ;)
•pave paradise•
Jaha, då va man hemma igen..och tur är fan det. Skulle aldrig stå ut en natt till, det va mig ett äckligt o lerigt år detta !
löglög
p0lak Åker man på festival får man stå ut med lite äckel och lera..
DRA ÅT HELVETE! -.-
javisst, men inte i vilka mängder som helst. Det här året liknade ju mer o mer 04 eller varje timme.
löglög
jag gjorde en p0lak jag med. men jag funderar starkt att dra tillbaka över lördan...
skönt att se att jag itne var den enda som gav up :P sthlm har aldrig varit såhär underbart
Suck me beautiful :D
verkar vara många som gett upp :P
SKU - SKU - SKULASON!
jag drog hem inatt. skönt!
skill bill vettu
haha...känns just nu som ett mycket tillfredsställande beslut att jag sålde biljetten
skriv kort, helst inte alls
ca 4000 har lämnat festivalen. talade nyss mer brorsan som satt på ett tåg upp till STHLM, det är ett rent helvete där nere. Värre än 2004, och den festivalen ansåg jag vara riktigt jobbig.
de säger väl att det var ungefär dubbelt så mycket vatten i år som 2004? ska ju tydligen vara rekord i nederbörd i roskilde, sedan 50-talet. jag gav upp, 15 cm djup sjö simmade våra grejer i, utan överdrift. känns ju jävligt snopet, men vad kan man göra. fick iallafall se Arcade Fire och Talib. har varit uppe i 30 timmar nu, så vet inte hur logiskt mitt inlägg blev, går säkert bra. puss
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"