ny release! ALPHA BLONDY (CIV) KENNETH BAGER feat. JULEE CRUISE (DK/US) BOYS IN A BAND (FO) BUFFALO TOM (US) CITY-X (DK) JUSTICE (F) KONONO N °
1 (DRCON)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Rätt intetsägande om man bortser från Justice..
•pave paradise•
Ihabia Okej, så det handlar bara om att våga då i princip?
Käft då.
Ahh! Det blir bara bättre och bättre med släppen. Woho! Nu är det pyttelite kvar till festivalen, måste nypa mig i armen för att se om detta händer på riktigt.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
bara jag får se dizzee och beastie boys så är jag nöjd. sen hittar ni mig på campigen med en back harboe.
Alpha Blondy kommer nog bli grymt! Han var skitbra på Uppsala Reggae för några år sen..
Kickshit represents the fat and the strange ones..
jag tror jag såg alpha på urf för ngr år sen, hade han brytit benen? Har så sjukt dålig koll på alla jag sett live.. om det var han så var han sjuukt försenat, 40min eller så. Men vi hade det kul, vi röjde ändå (utan musik!)
svenne: Sure, varför inte? Vad har du att förlora egentligen?
•pave paradise•
Moderator
2007-06-17 18:06
sjukt bra med justice. riktigt bra i hultsfred, ritkigt bra i fjol...kommer inte missa om mitt liv berodde på det. varfan är bandschemat?
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
bandschemat måste ju komma imorgon eller på onsdag!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Finns det något spelschema ännu?
Käft då.
Två veckor kvar!!
snaaaart! tror ni det går att överleva på att panta burkar och kapsyler och tigga mat av folk?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SÖKES: Två chaufförer från stockholm lördag vid 12-tiden. PGA avhopp är vi nu bara två i bilen ner till malmö varav en med körkort och skulle behöva hjälp med att köra ner och sen hem måndag 9:e. Meddela mig!
varför lördag? :S du missar ju två dagar då..
•pave paradise•
precis, lördagen den 30:e juni
blaze hur är det på roskilde, kan man panta tomflaskor/burkar och f typ matkuponger? det hade ju vart guld värt :)
CAMPIONI!
Rizom yes! man kan typ panta kapsyler och t.o.m glasskärvor där, kommer vara lodis nummer 1 där verkar det som :/ men vill fna inte sälja min biljett heller! rob n steal
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha va? fett.. frågn är vad man får mest för, en glasflaska eller en glasflaska i spillror? det kanske är värt att krossa alla sina flaskor innan man pantar dem ;P
CAMPIONI!
Dom ska väl bara sälja burkar iår?
Moderator
2007-06-19 21:19
hindrar ju inte en från att ta med sig vodkaflarror, som i sin tur kan pantas. ge mig spelschema or give me death!
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Legoland: Haha..lite att ta i väl ändå, spelschema eller död.
•pave paradise•
blaze Haha! Lär ju vara lättare att tigga mat än att orka samla på sig flaskor och annat pantbart. Det är generöst och glatt på roskilde, och du har väldans tur om du råkar springa på mig.. skulle mata dig en massa (blir sådär mammig ibland!).
Vart kan man köpa paviljonger (partytält) till bra pris? Vill ha ett större än 3x3 meter med tanke på att vi är ca 20pers i campet.. Hittar 6x3 meter på claes Ohlson men det var fab för dyrt. 4x4 eller 5x4 vore perfekt. Då kanske de inte gnäller på oss.. Men jag hittar enbart 3x3 och 6x3..
6x3 är ju precis som att sätta ihop två vanliga partytält, vilket man inte får göra.. Undrar om de gnäller över ett tält i samma storlek?!
Nosferatu - 3x3 är tyvärr standardmått, typ EU-mått eller nåt :P Så du kommer inte hitta några andra mått. Ni får väl ha ett partytält och sen förlänga med pressening eller liknande!
CAMPIONI!
Någon som är upp på boombox? Jag undrar om sladd till mp3/cdspelare drar mycket batteri. Att spela skivor drar för mycket batteri och jag är för dum/slö för att spela in massa mixtapes. Hjälp mig eller dö!!
spela in massa mixtapes eller dö
håhåhå, jag har ni spelat in 11 st mixtapes nu. alla tapes jag kunde hitta i lägenhet är fulla med fethet. jag är duktig.
Din hojtlåda är tom.
Chonbo 11 dipset tapes eller? :P
Rizmo P22 det finns 3x3 och 6x3.. Blir nog ett 6x3 så får vi se vad de säger...
säljes:biljett till roskildefestivalen. Tredagars m. camping 1850 spänn. kolla köp/sälj forumet!
vi hade 2st 3x3m partytält ett år och det var inga problem alls!
Kickshit represents the fat and the strange ones..
Nosferatu Jo precis, men som du själv sa blir ett 6x3 tält = 2 st 3x3 :)
CAMPIONI!
mixtapes? iPod 30GB ftw!
•pave paradise•
Moderator
2007-06-20 20:19
nån som har funktionärshookups eller så? iallfalll finns det ett behov av en biljett här...
Va fan hände med schemat :(?
Nosferatu P27 det får du se när du blir tvingad att lyssna igenom allihopa.
Din hojtlåda är tom.
snart kan man kolla 10 dygn prognoser på vädret och se hur rätt dom har haha
"Min farsa har en äkta rolexkopia"
Du kan ju kolla 15 dygns prognosen på
Accuweather . Den ändras iofs varje dag. Vädret i Danmark är extremt oförutsägbart så det är inte alls att lita på. Men ändå..
Det var fint væder førra året, så 2007 blir garanterat Ler-party!!
Moderator
2007-06-21 18:15
global warming for the win.
jag har gummistövlar så det är chill
Din hojtlåda är tom.
Om det är nån som är intresserad av att köpa en tågbiljett Stockholm C - Köpenhamn H med ditresa tisdag den 3 och hemresa på måndagen klockan 16 så skicka PM! Har fått erbjudande om plats i bil och är lite sugen på det men måste se om det går att få tågbiljetten såld. Den är Ungdom, det vill säga under 26, och säljes billigare än aktuellt just nu klass 2.
pjotor: Är inte intresserad av att köpa men vill gärna veta hur mycket du betalade?
•pave paradise•
Nosferatu Tack så mycket! haha ja dom är inte så säkra fan men allltid kul å se :D
"Min farsa har en äkta rolexkopia"
Moderator
2007-06-22 04:20
spexarjävlar, har ni synkade tshirsts kommer jag med kniiiiven
lhabia: Jag köpte mina biljetter ganska tidigt, i början av maj tror jag att det var, och betalade då 162kr för ditresan och 211 för hemresan, det vill säga 373 kronor tur och retur.
Moderator
2007-06-22 15:51
spelplanen är uppe!