ruuli killen va!! då blire stormobbning!!! =)
~~~War, Hate & Confusion~~~
Då äter jag bara godis och gör er avundsjuka pnkt
There are two kinds of people in this world, those who shut up... And those who should.
Inget godis remsan! Då doppar vi dig i kikkoman sås och kastar dig till de barbariska belgarna
pop full a beer
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
KOMIGEN GNAGETKOMIGEN GNAGETKOMIGEN GNAGETKOMIGEN GNAGETKOMIGEN GNAGETKOMIGEN GNAGETKOMIGEN GNAGETKOMIGEN GNAGETKOMIGEN GNAGETKOMIGEN GNAGET
j-södra yber alles
pop full a beer
när börjar de släppa artister som ska spela?
Jag fick ett infomail... english version Hello Everybody,This summer the Dour Festival will open its gates for the 19th time . It has now become the place to be for thousands of European music lovers every summer. With its mix of live open air music and party atmosphere people from all walks of life enjoy meeting each other at Dour to share their appreciation of music and life. Dour festival is a 4-day event that is cheaper than most of its counterparts, it also presents more music in more varied genres and also boasts more conviviality than any other festival. Like every year before, the festival will be held on an old coal mining site, in between the slag heaps, called La Machine a Feu in the village of Dour, Belgium, just by the French border. During 4 days over 200 bands coming from all over the world will be strutting their stuff on the Dour stages. This ensures a quality billing, both ambitious and eclectic. At Dour, you can be the first to see new exciting bands that will become the next big thing alongside more seasoned performers and bands that need no introduction in a variety of musical genres. Dour also celebrates local talent by showcasing many Belgian bands every year. The reason why so many keep coming back to Dour for more is not only due to the quality of the music on offer. Indeed Dour Festival has that magical ingredient so hard to find nowadays: soul . Festival-goers love to come to Dour for its party atmosphere and the open-mindness found on the site. Also,for the past 2 years Dour Festival has become home to a non-profit associations and NGO village: a place where people can get informed and hopefully be touched by big causes deffended by the NGO's present. Moreover, over the past few years Dour has put the environment at the top of its priorities. An event like the festival can have huge repercussions on the environnment. Therefore the Dour Team has set up a series of actions to prevent massive environemental costs. The Festival also promotes the access for all to other cultural activities. A Dour wristband gives you the adventage to visit some museums for free all through the summer.
In short Dour is
THE European alternative and independent festival that keeps a human size where kids from all over Europe meet up every summer - A festival where you can see great bands live but also make new friends, have fun and be happy.
On the large festival site you can find 2 open air stages as well as 4 marquees of various sizes that never stay empty! Dour festival is the festival that never sleeps with non stop entertainment on the site or in the camping. The stages
open at 11am to close at 5am every day .
In 2006 the festival was sold-out for the second year running as it welcomed
134.000 festival goers over 4 days.
28.000 of them stayed on the camping site to live the full Dour Experience. This record should not be beaten though, to keep that special atmosphere and also to keep in mind the safety of all present we will NOT extend the number of tickets for 2007.
The success of Dour is also due to the help of
around 1400 workers and volunteers who give a lot of themselves during 3 weeks to make this festival very special indeed.
Let's not forget that Dour Festival is a very democratic event: the low price of tickets enables a vast majority of kids to go see all the gigs and be part of this great festival.
www.dourfestival.be and first confirmations At the end of February we'll let you know who the first confirmed bands are and we will also let you in on some new changes and additions to the festival.
The website will be active in March. In the meantime keep your eyes open for the newsletters and check out our myspage page:
www.myspace.com/dourfestival/ TICKET SALES Tickets will go on sale on Goformusic.be on
March 1st and at all other retailers on
March 15th .
TICKET PRICES IN 2007
DAY 1 - Thursday July 12th :
35 Euros + booking fee (42 Euros during the festival if there are some tickets left)
DAY 2 - Friday 13 July 2007 :
35 Euros + booking fee (42 Euros during the festival if there are some tickets left)
DAY 3 - Saturday 14 July 2007 :
DAY 4 - Sunday 15 July 2007 :
4 DAY PASS - from Thursday July 12th until Sunday July 15th :
73 Euros + booking fee (82 Euros during the festival if there are some tickets left)
Camping and transport are NOT included in the ticket price.
Camping ticket:
10 Euros on sale at the festival gates only.
PICTURE COMPETITION Last October we started a competition for all you budging photographers out there. We decided to celebrate the best picture of the festival done by someone in the audience. The competition is now closed and the winner is:
STEVE ! Well done, Steve you've won a 4day pass for the Dour Festival! Congrats!
The 19th Dour Festival will be held from July 12th to 15th 2007.
See you this summer !
Carlo Di Antonio & The Dour Team .
Så det blir totalt 83€ . fan ingenting =)
näj! d där orkar jag inte läsa! d får nån förklara för mig i en kortare version!!! =) skål!!!!!!!!!!!!!!
lr.. d fanns ju där i slutet kanske ?? haha oI!oi!oi!oi!
Hahahaha du har ju läst det redan din tönt =)
hej kalibr hur har ni köpt billjeter har ni köpt där eller beställt, kan va bra att veta. OUT
Badassfucking-fett najs! :D atc, holla när du å brorsan ska köpa biljetter så joinar jag, gurra också förhoppningsvis. Let's Kick in the Dour!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dergas F2 Det är bara att kolla hemsidan för biljettinfo.. fick hem på posten. Smidigt som fan! Köp innan är mitt råd.. kan ta slut rätt fort.
pop full a beer
CINEMATIC ORCHESTRA AT DOUR 07!
pop full a beer
> Agoria live > Converge > Dave Clarke > Erase Errata > Goldie > Les Cautionneurs > No Means No > The Cinematic Orchestra > The Notwist > Tiefschwarz > Tokyo Ska Paradise > Tony Rebel & Warrior King & Queen Ifrica yess. första släppet!! fast ingen annan än david clarke jag kände igen=) men d blir säkert skitbra. ska testa o hum.. "få tag i" skivor me dem... powpow!!! !
:D Hur ser planerna ut för alla nu då? Jag kommer finnas på plats den 9e! Ingen som ska till AmsterdamN innan?
blao! vi skulle köpa flyg förra veckan men vi hann slösa alla pengar så vi ska ta tag i d direkt efter 25e medans alla har kvar guld i våra påsar.. nionde åker vi ner är det sagt! pepppppppp!!!!!
CosaNoztra P23 jag vill också åka till ams innan men får se hur mycket guld påsarna väger, ska du dit eller? hurru bubbles säg till när ni beställer ticks, då ska jag också kolla om jag har para! peace
dergas lätt såklart, fast jag tappade bort min plånbok tror jag, den som hittar den får den! ...måste fixa ett nytt bankomatkort och busskort! ses i sommar!
Orale!
hehehe du har inte tappat den jag kunde inte hålla fingrarn borta från värdesakerna bara! : ) du vet hur begäret är hos vårt folk
ennu mer electronic asshole music!!!!! me love long time !!
Tell me Joel, TELL ME!
kan kan kika på videos me artisterna som finns på listan. på hemsidan that is.. om man klikckar på namnen. .. mkr elektroniskt.. alles gut jaaa.... o så nå franskt typ ska osv band som lät nice.. jag vill..... nu.. !!!!
ska bandet var det jim murple memorial band? det var typ den grymmaste konserten 06.. så jävla svettigt, grymt, energiskt och himmelskt!
pop full a beer
okejj.. neeh d va ju tyvärr inte d . dem står inte me .. än.. kanske kommer då! dem här heter percubaba..
aldrig hört (percubaba) tidigare men d lät intressant...
Minst en!
hola, är det dyrt i belgien nån som vet (kalibr). vad kostar en öl på äffarn, vad kostar en meny på nåt snabb mats ställe? peace
En öl har jag hört ska va svinbillig... Runt 50c för en normal burk å fulöl kan man få billigare...
då måste du pilla av flärparna på burkarna annars kommer du inte in. men Keiser! (öl för kungar) är röv-billigt
pop full a beer
Hur billigt är rövbilligt, lika billig som jonas gardells röv? =)
rövbilligt är gardell billigt. Dvs ett flak starkisar för en rund hundring!
pop full a beer
ojojojojojojoj
STONESTHROW RECORDS
feat. Peanut Butter Wolf, J-Rocc, Percee P, Aloe Blacc, Guilty Simpson + DJ SHADOW + KRS-One
Fett fett
pop full a beer
jääääääävlarrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja d va då ingen liten hiphopakt!! fifan!
aaah.. akter. dem spelar visst inte samtidigt alla.. men nästan lika bra d. då får man röjja till shadow!!! o krs kan oxå va nice själv... powpow!!!!
Asså peanut butter wolf! grundaren till imfamous stonesthorow records! galet galet ! dj shadow är grym också.. såg han iofs förra året men skadar inte att se igen ;)
pop full a beer
aah yes! dem får man absolut inte missa heller! missat percee p ett par ggr här i sverige tror jag oxå så nu har man chansen igen.. go stones!
fan det bullas verkligen upp inför dour nu :) väntar tålmodigt på nästa feta släpp!!
pop full a beer
haha som fan alltså!!! tycker redan dem har mkt bra som kommer. o dem är väl itne ens så nära halva bokningslistan. pepppeppp!!!!!!! har ni hör nå mer om ni ska spela där kalibr??
Funderar starkt på att svika roskilde i år, och ta detta istället..
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
do it !!!!!!!! fucking EXISTEREO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SHAPESHIFTERS CREW!!!!!!!!!!!!!! fyfan!!!! detta släpp är jag mest pepp över>!! existereo!!!!!!!!!! powpowpow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O WUTANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tunggungggg!
Superduper asnice och helt superb!!!!!
Orale!
Haha sjukt! Jag hoppades typ på nån fet å sen massa små nya intressanta men det här blir ju tokfett!! ::D:D:DD:D
/cheer
There are two kinds of people in this world, those who shut up... And those who should.
flyg bokat!!!!!!!!!!!!!!!!! were going to dour!!!!!! powpowpow!
Har ni tjackat festivalbiljetter oxå?