näääe hade itne råd me d nu.. men nästa 25e då jävlar!! sen e vi alles klaaar för dour!!!!!!!!!!! whoowhooooop! !!! !
~~~War, Hate & Confusion~~~
Oh yeah RJD2. amon tobin. dr. octagon. hehe sizzla. sååå roligt vi skall ha det!
Orale!
hehe och the beatnuts:D
Orale!
h_e_l_v_e_t_e
pop full a beer
för jävla bra!!! FÖR!!!! jävla KUL!!!! whoowhoooop!!! kalibr: vi såg att campingen öppna först 11 juli. vi kommer ner 9e. har du nått tips förutom vandrarhem för en natt?
~~~War, Hate & Confusion~~~
dra åt helvete ... Vilken sjuuuk line up!!
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
hehe nu saknas bara fourtet, squarepusher och jaga jazzist
pop full a beer
hmm, nagon som mojligen ska aka bil fran Paris eller vet nagon som ska gora det?
Främlingar är vänner du inte känner och jag är en fruktansvärt spännande människa.
Kolla med ovveli på whoa.. hon bor vanligtvis i barcelona men brukar hänga runt i frankrike. Absolut inget säkert men kanske kanske :)
pop full a beer
Skatalites!! fan för många bra namn, nu skall festivalbiljetten bokas!
Orale!
JÄVLAR i min låda!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej, vilka har biljetter? Vilka vill hooka ett swecamp? Vem blir fullast?
pop full a beer
Klart som fan vi ska ha ett dräggigt swecamp!! Jag beställde biljetter, men "fraud division" stoppade mig dagen efter :( Nu har jag mailat å ringt å mailat å mailat å mailat till lastminute. Verkar som det får bli från det andra företaget i stället. :(
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
kalibr.. vilket datum flyger ni ner ? eller tar ni en tripp till löandet brevid innan? swecamp is on! biljetter is on!!! fucking dour is oonn!!!!! !skål
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vi åker ner ett par dagar innan som vanligt.. så man somnar på en stor, tom äng och vaknar upp med en massa jävla människor runt om. Löandet åker jag till efteråt tror jag :)
pop full a beer
okejjj.. vi har flygbiljetter och åker den 9e. kanske ses på den!!
då har dem allemansrätt där antar jag ? fast det kanske är okej ändå?
asså det kostar 10 euro för camping också.. så då får du campa!
pop full a beer
jo. men den öppnar väl först den elfte??
glöm hultsfred och allt annat, det är helt klart dour som gäller för oss stabila alternativa individer...swe-damp!
REHAB IS FOR QUITTERS!!!
Jo men det är bara att stövla in och slå läger.. förra året kom en efterbliven vakt och börja snacka skit om att vi rökte gräs och sa att vi skulle flytta, men sen kom en riktig vakt och sa att den förste snubben var en retard. Så det är lugnt :)
pop full a beer
hahahah... olrajt then! då får man väl testa på det d"å!!! =) snaaart så snaaart!!!!
det var jag som var retard-vakten..ville bara kolla om ni satt på min dyra frimärkssamling
REHAB IS FOR QUITTERS!!!
vafan dom har WHEAT!!! fattar ni hur stort det är. dom spelar ju typ aldrig i europa. jag vill.
skriv kort, helst inte alls
imorgon beställer jag biljetterna! Men hur kommer ni ner? Jag kollade ryan air men det var fan stendött. Blir nog en roadtrip med bil istället..
pop full a beer
jag o fyra till drar ner me ryan air. vi va snabba med det. några andra som ska åka ner tåg, interrail lr va det hette. 1500 kostar d, så får man åka i en månad tre olika länder lr nåt sånt. jag väntar på att biljetterna ska anlända. bokade typ tre veckor sen, borde komma snart. well. wawa-fucking-wiwaaaaaaa låt oss!!!
fyllfinne din jävel :) Jaja, fan det är billigt med bil, och så kan man dra till amsterdamo efteråt hehe
pop full a beer
Fan, Jag vill oxå. Några polare från england ska dit, men 1600 ner till bryssel svider, mkt pengar. Ryanair verkar inte ha några platser kvar
New Zealand Why not?
såg idag också att ryan air flyttat vår landning till dusseldorf haha. bögar. det verkar va deras nich att fucka upp folk=) får kolla upp en snabb och billig väg ner till dour därifrån men jo bil är det ju inge fel på. om det inte är man själv som kör =)
med namn som percee p, krs one, kool keith och wu så rycker de fan i grenen.. dedär ska ja kolla upp!
Det får bli bilen då! Det blir typ 400 dineros var om man är full bil. Sen får man ju supa lite på nåt motell i bundes republiken hehe. jag säger att vi bildar en karavan!
pop full a beer
Whawha whaaa. sounds nice pipål... Är det karavan som gäller då eller för resterande döliga som inte fått tag på tickets än eller?CozaNostra Måste fortf kolla upp lite stuff om jag kan ta ledigt då and so on...
Vomera på tre bokstäver. -kräk.
haha sejjj_ajjj fan tänka sig... att du fortfarande havererar på intranätets communitys.... /ShaktiShakta
Slakta_Joppe F21 :))
Klart du ska få ledigt!
Jag tror några ska åka tåg å några ska karavana ner!
sejjj_ajjj -
The man, the myth the indiciplinary concept - Has haunted the internet since the beginning of arpanet and will go on til the day the world is deemed for doom
vi bokade biljetterna för ca 3 veckor sedan från lastminute.com utan att än ha fått biljetterna. Har vi blivit hasslade eller ej? vad tror ni?
Orale!
såg förresten på mail de skickat ni "Please note: For security reasons your tickets will not be sent out until ten days prior to the event. " är i det fett korkat bara, fett segt om man inte hinner få dem. jävla as! Ingen som bokat därifrån tidigare och vet om det fungerar bra?
Orale!
jag körde ticketmaster åren innan.. funkade bra, ingen skum 10 dagar s.k security skitsnack.. fick biljetterna, interrailade i 1,5 månad sen grand final med dour
pop full a beer
Fan va sepeskadat!! Jag ska ju fan dra 7 dagar innan festivalen!!!! Sur jag blir!
Låter ju faktiskt riktigt weird... vad skulle dessa security reasons unna? Dont get it. Fast lastminute å andra sidan är pålitliga (vad jag försått) så borde nog vara coolers...
You Fucked My mom Gud.. she's your fathers sister! youre a tard // Jesus Hahahaha va äcklig du e, du drömmer säkert om det!
Det är ju en jävla bit från amsterdam iofs.. men bara vi ses där nere så :)
pop full a beer
Dour är sexigt värre, men att landa i dusseldorf är lika attraktivt som bli uppraggad av david hasselhoff på tysk bögklubb ungefär. Slakta_Joppe ja det är lite svårt det där för dig va, att tänka alltså...men jag är anonym och älskvärd numera
REHAB IS FOR QUITTERS!!!
Sejjj_Ajjj Jävla yuppie, ta ett tåg, buss, eller bil ner om du vill. Annat är bara dusseldorfskt skitsnack! :)
pop full a beer
jag och en kompis ligger lite pyrt till.. Eller mest jag kanske.. med det ekonomiska, that is. Så jag tänkte kolla hur ni reser? Från - till? Resebolag? Priser?
Kalibr det är väl en bit från dusseldorf till saint gain eller vad plejset heter? hade ju varit så mycket skönare att landa i chaleroi även om den flygplatsen nästan fick mig att spy för två nyårsafton sedan...
REHAB IS FOR QUITTERS!!!
haha fan vilket fylle inlägg :D sorry.. Jag tar bil eller tåg ner. Vad det kostar vet jag inte men det blir en soft liten roadtrip ner.
pop full a beer
Om en månad e jag i fucking AmsterDAMN!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
PEPP PEPP PEPP PEPP PEPPE ENG!!
PEEEPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och ni som itne köpt biljetter kanske borde snart.. dem är nämligen slut på lastminute. fast d finns den andra bolaget under lastminute man kan boka på. vet itne hur många dem har kvar. GOGOGO!!!!