Jag skulle vilja se Abbyssinians, Burning Spear, Black Uhuru, Gondwana och/eller Alpha Blondy. De står verkligen högt upp på min lista över artister jag inte sett eller vill se en gång till i ännu bättre slag. Tiken Jah Fakoly och Ijahman Levy vore soft också. Eek-A-Mouse vore tungt på URF, han är rolig och drar säkert lite extra folk som vill höra smugglin. Junior Kelly, Jah Cure och Richie Spice vore tungt från dancehallscenen.
Ninjaman framför allt vore riktigt tungt, men också Super Cat, Sizzla, Bounty, I-Wayne och King Kong. Original front teeth, gold teeth, gun pon teeth...
Helt Off har ja aldrig settt live hade varit nice de där. Kapten röd svenska akademin äkta kärlek peps person
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
peps persson är för gammal han var inte särskilt fet på malmöfestivalen ...thats sho
sizzla och toots and the maytals är de jag hoppas på mest. några spanska eller franska artister/band hade varit fett. finns mycket bra därifrån. och i likhet med tidigare skribenter önskar jag även bort snutjävlarna, låt kidsen röka sitt brass ifred för fan.
Vad är det här, någon form av slogan?
och just det.. puttovic: gondwana har jag gett upp hoppet på. kommer de dit ska jag äta upp min hatt! men det hade varit riktigt överfett.
fiken F18 eller så kan man dra på Reggae Sundance i Holland där man kan få röka sitt brass i fred! samma band som urf fast några fler ;)
joo håller med dig, finns många tunga Sound Systems från Frankrike, skulle vilja se Kanka! och varför inte dra hit Lyricson! :D
// be the change you wanna see in the world
men fan vad less jag blir på erat jävla tjat om erat jävla brass era jävla hippies! stanna hemma och rök istället! /karlkadaver
45 clash är fett underskattat
choppabanton jag tjatade inte om brass, jag tjatade om snutarna som förstör stämningen för att folk tvunget måste röka braj när de lyssnar på reggae. jag stannar redan hemma när jag röker. men förlåt, förlåt mig för detta, kära du.
Mer braj vore nice. Mer ska också. Massor av ska!
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Gyptian först och främst, såklart. Jah Cure Ky-Mani Marley Wayne Wonder T.O.K Beenie Man Chevelle Franklin Rupee
enda vägen till seger är att överleva när andra dör
Fast Rupee är ju mer calypso/soca.. Får inte glömma Chaka Demus & Pliers
bara bobmarley eeeey no woman no cryyyyyy
eyeyey
dra dit nasio fontaine!
your career is a typo, mine is written like a haiku
utdraget skämt om att dra dit boban fan va kul räcker en gång behöver inte dra ut på skämtet varje år
bob marley and the wailers!!!!!1
Jag vill ha dit governor andy och capleton tack.
Jag vill ha roligt , inte trevligt
Tarrus Riley och farsan Jimmy Riley
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan vilka tråkiga artister alla vill ha dit.. ta dit congo natty, SHY fx, top cat, supercat, junior cat, tonto irie, nardo ranks, junie ranks, tony matterhorn, alozade och clement irie!
Alborosie Aidonia Movado Cecile Shabba Ranks Supercat Bitty Mclean Så är jag nöjd
- : Swing Down Sweet Chariot And Let Me Ride : -
Ras Cricket
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
inte bekvämt men skönt, stressa inte lönt dissa frukost blossa grönt.
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
ta dit slagsmålsklubben då vafan är detta egentligen, va fan lyssnar ni på för musik? Broder Daniel? Kent? shit ta dit dem feta som röjer lite istället för att stå i en hörna och sjunga om skit,, Diggade capleton o anthony b men gärna lite fransk musik som sir samuel eler nåt
ta hit fat freddy's förihelvede! håller med irie music!
Jah Cure är ju ganska självklart att alla vill se. Sen skull jag vilja se Junior Kelly. Såg han i stockholm i sommras och de var riktigt fet. Men han han bara spela i 1 timme sen var han tvungen att sluta. Konserten vart bara bättre och bättre för varje låt. Så de vore kul att få se en hel konsert med honom.
Damian Marley Capleton Gentleman Kapten röd svenska akademin Govenor andy
Det finns ju många fler man gärna vill se men detta var några iaf ^^,
Diagnosen av svensk mentalitet är lika positiv som en aidssjuk analfabet
supercat vore ju asnice, och papa san, och daddy lizard, tiger, tonto irie, tippa irie och ett par junglister och gärna top cat som grädde på moset.
Top Cat var ju där 2006! :D
Esshå P19 ja men det var inte jag, körde han gallist eller?
jag minns faktist inte, minns bara att soundsystem't drog igång runt 1 och det tog ett himla tag innan han började mösha mikrofånen
261 Dagar kvar.. längtar så sjukt mkt: )
SunShine Reggae!.
ALPHA BLONDYYYYYYY Black uhuru Damien Marley Gentleman Buening spear Ziggy marley Helt off Har aldrig varit där men börjar bli riktigt sugen hehe... :) :)
Your name
Biljettsläpp 1 December! Och första omröstningen är uppe, det närmar sig.
Hasta La Victoria Siempre!
Esshå P19 varför då? alla vet ju vem det är så man lär ju knappast dra igenom en kampanj för att han ska komma..
Nej jag tror faktist inte att alla känner till dom.
för det andra, lek inte besservisser
Jag önskar bara att alla klipper av sina dreads och slutar tror sig vara rasta. Nä, bittra sanna åsikter åt sidan; Vad kostar det i år? Och är det värt?
whoopzidoo
burro banton! badder den dem... felici-JAH: värt varenda krona :)
Spragga Benz!!
damien marley och gentleman är värdelösa live... den som önskar dit dom känns ju väldigt mainstreamtorsk
...
finns d nån möjlighet att få hit nån som körde i somras igen ?
i sånna fall Midnite igen! :)
damien skulle va sjukt najs
Buju Banton Sizzla , Anthony B , Alborosie , Damian Marley. Beenie Man SKULLE va tuungt
En massa massa VI artister vore ju helt underbart:) Och Twinkle Brothers, Nasio Fontaine, Don Carlos, Luciano, Kenny Knotts, Murray Man... :D
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.
Då har man biljetten hemma då=) yeah !
SunShine Reggae!.
Miixed: Pressure är ju troligast då! Vill dock se Niyorah och Ras Attitude också! Don Carlos var ju nyss där men Nasio har väl aldrig varit i Uppsala? PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Nej Nasio har aldrig vart där.. Men Don Carlos var väl inte där nyss? Eller? Jag minns inte alls nu
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.